Власна траєкторія підготовки до ЗНО «Мій шлях до успіху!»Савчук Олександр. Геній складається з 2% таланту і 98% наполегливості. Бетховен. Якісно підготуватися до такого складного й вирішально іспиту. Потрібно зрозуміти сам принцип тестової системи і гарненько натренуватися відповідати на питання. Буду цілеспрямованим, наполегливим, зібраним і, звичайно, урівноваженим, складу ЗНО успішно.
Алгоритм успішної підготовки до ЗНО: Повірте в себе, щоб досягти успіху!Подолайте почуття невідомого, невпевненості в собі: «сміливі завжди мають щастя». Формуйте позитивну установку до тестування. Формуйте позитивне ставлення до тестових завдань і тестової ситуації взагалі. Проаналізуйте програму ЗНО. Готуйтеся систематично та повторюйте вивчене в той же день. Задіюйте різні типи пам'яті. Створюйте асоціації для запам’ятовування. Обов’язково зареєструйтеся на пробне тестування, тренуйтеся систематично.
Потрібно:повторювати весь матеріал з української мови за розділами;підготовку будувати за принципом «теорія-практика»;повторювати літературу в хронологічному порядку; знати жанрову специфіку творів, імена й характеристики персонажів;аналізувати кожен художній твір у деталях;cтворювати алгоритм використання теоретичних знань.
Запам᾿ятати легше те, що розумієш. Отже, пояснюючи навчальний матеріал, застосовую такі прийоми:перекомпонування матеріалу;знаходження парадоксальних формулювань;залучення контрастного фону чи матеріалу;використання мнемонічнімічних виразів; використання лайфхаків;cтворення алгоритму використання теоретичних знань.
Сейф мовних знань. Завдання: запишіть у вигляді коду цифри, що супроводжують слова, у яких вживається літера и. Методична цінність: гра створює умови для практичного закріплення теоретичного матеріалу з різних тем, сприяє виробленню швидкої реакції, розвиває вміння ощадливо витрачати інтелектуальні зусилля. Максимальна кількість балів: 5
Сейф мовних знань{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}І варіантІІ варіант1ген…й (1)рад…ус (2)к…сет (3)ц…стерна (1)лог…ка (2)граф…ка (3)2з...гзаг (1)ф…алка (2)х…мія (3)г…єна (1)єх…дна (2)г…брид (3)3тр..умф (1)акс…ома(2)х…мера (3)н…ша (1)н…рка (2)к…парис(3)4г…мн (1)г…гант(2)г…ря (3)в…мпел (1)в…брація(2)в…скоза (3)5текст…ль (1)п…лот(2)арх…в (3)п…столет(1)харак…рі (2)сп…рт (3)До теми «І та И в запозичених словах»
{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}І варіантІІ варіант1геній (1)радіус (2)кисет (3)цистерна (1)логіка (2)графіка (3)2зигзаг (1)фіалка (2)хімія (3)гієна (1)єхидна (2)гібрид (3)3тріумф (1)аксіома(2)химера (3)ніша (1)нірка (2)кипарис(3)4гімн (1)гігант(2)гиря (3)вимпел (1)вібрація(2)віскоза (3)5текстиль (1)пілот(2)архів (3)пістолет(1)харакірі (2)спирт (3)код: 31331код: 12313
Правописна селекція. Завдання: підкреслити слова, у яких допущені орфографічні помилки. Методична цінність: гра дає змогу закріпити правописні навички, піднести їх до ступеня автоматизму, розвиває вміння працювати швидко та якісно, тренує пам'ять, увагу, розвиває спостережливість. Максимальна кількість балів: 17
Антисуржик. Завдання: «очистити» словосполучення від суржикових елементів. Методична цінність: гра сприяє виробленню у школярів поняття нормативного мовлення, розуміння обов’язкового дотримання вимоги чистого, незасміченого чужорідними елементами мовлення, привчає бути уважними в мовленнєвій діяльності, автоматично розмежовувати елементи різних мов, а також виховує наполегливість, зосередженість. Максимальна кількість балів: 13
Створення стабільноїситуації успіху. Урізноманітнення видівдіяльностіПідвищенняемоційного тонусу уроку. Пожвавленнярозумової активностіСприяння ефективній підготовці до ЗНОРозширення словникового запасу. Забезпеченнямовного розвитку. Вироблення ініціативності та культурних навичок Значення інноваційних технологій