Площа криволінійної трапеціїТема: Розв'язування вправ на обчислення площі криволінійної трапеції
Номер слайду 2
Мета. Навчальна: Закріпити поняття криволінійної трапеції; визначеного інтеграла;Закріпити уміння застосовувати формулу Ньютона-Лейбніца та властивості інтеграла до обчислення визначених інтегралів;Формування умінь учнів застосовувати інтеграл до обчислення площ плоских фігур. Розвивальна:4) Розвивати логічне мислення, обчислювальні навички, увагу, пам'ять. Виховна:5) Виховувати інтерес до математики, згуртованість, повагу до товаришів та їхньої думки, почуття патріотизму, гордості, любові доспорту та рідної України.
Номер слайду 3
Епіграф"Важливо не те, що загублено, важливо те, що залишилося” Людвіг Гутман
Номер слайду 4
Девіз уроку. Через терни інтегралів, Через первісних таблиць,Ми рахуємо уміло Площ трапецій непростих.
Номер слайду 5
Домашнє завдання6,6310 СПОРТ
Номер слайду 6
Графічним символом світового параолімпійського руху стали червона, синя і зелена півсфери, що символізують розум, тіло, непокірливий дух.
Номер слайду 7
Усні вправи1.2.ppt_xppt_x
Номер слайду 8
Усні вправи3.ppt_x
Номер слайду 9
Зимові параолімпійські ігри2018 рік
Номер слайду 10
Установіть відповідність між фігурами на малюнках та їх площами
Номер слайду 11
Номер слайду 12
Розвиток параолімпійського руху в Україні
Номер слайду 13
Контроль теоретичних та практичних знань за допомогою тестової оболонки
Номер слайду 14
Наші медалісти
Номер слайду 15
Номер слайду 16
Завдання: Обчисліть площу криволінійної трапеції, обмеженої графіком функції та прямими у = 0, х = 1, х = 4
Номер слайду 17
Розв’язання
Номер слайду 18
Завдання: Обчисліть площу криволінійної трапеції, обмеженої графіком функції та прямою у = 0
Номер слайду 19
Розв'язання:
Номер слайду 20
Задача. Обчисліть площу фігури за даними, поданими на рисунку. Розв’язання. Відповідь.
Номер слайду 21
Знайти площу заштрихованої фігури
Номер слайду 22
Розв'язання:
Номер слайду 23
Розв'яжіть задачу: Знайти площу фігури, обмеженою лініями