Презентація "Поняття про іменник, як частину мови"

Про матеріал
Презентація створена для використання на уроці української мови у 3 класі під час дистанційного навчання за підручником М.Вашуленко.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Частини мовиІменник. Поняття про іменник як частину мови. Підручникс.102-103 вправи 1-4 Урок 75 Навчаюся визначати і добирати іменники.

Номер слайду 2

Організація класу Всі сідайте тихо, діти,Домовляймось не шуміти,На уроці не дрімати,А старанно працювати

Номер слайду 3

Стоїть баба снігова – Здоровенна голова. Баба поглядає скоса: “Хто украв у мене носа?” Всі ви знаєте, мабуть,Як того злодюжку звуть. Мовленнєва розминка. Робота над загадкою

Номер слайду 4

30 січня. Класна робота З з за ає єц ць заєць Каліграфічна хвилинка

Номер слайду 5

Дуже давно, коли люди вже вміли говорити, але ще не вміли читати і писати, існувало на світі велетенське невидиме царство – царство слів. І правителькою там була Цариця Граматика. Слова постійно працювали і метушилися: бігли то на промову, то в пісню, то в суперечку, то в поезію, і кожне займало своє місце в реченні.         Та якось слова засперечалися, хто з них найважливіший і найпотрібніший людям. Назрівав великий бунт.         Але мудра Цариця Граматика не могла допустити ворожнечі у своєму царстві. Отож, вона скликала всіх і наказала спочатку вишикуватися в ряд словам, що надають імена (назви) предметам, вони відповідають на питання хто?, що?         Другими повинні постати перед Царицею Граматикою слова, що називають ознаки предметів і відповідають на питання який?, яка?, яке?, які?         Потім – слова, що означають дії предметів, і так далі.         Розумна правителька вишикували всі слова у 10 довгих рядів. І досі в українській мові всі слова поділені на 10 частин мови, і такий поділ є справедливим. Казка про Царицю Граматику

Номер слайду 6

Цариця Граматика Тема ця хоч не проста, та для вас цікава,Будуть в ній нові слова, буде і забава.І в скарбничку мовну цю, поки вивчим тему,Мовних скарбів пребагато ми з вами зберемо. Мотивація навчальної діяльності

Номер слайду 7

Повідомлення теми та завдань уроку Вчимося правильно визначати і добирати іменники

Номер слайду 8

Всі на світі добре знають,Що предмет я називаю -Хто чи що, - ви запитайтеі про мене все дізнайтесь. Я істота й неістота: Парта, зайчик, дошка, котик. Маю рід, число, відмінокІ чотири аж відміни. Хто я ? Знайте достеменно: Називаюсь я …. Іменник. Робота над новим матеріалом

Номер слайду 9

Іменник відповідає напитання предмети називає частина мови маєХто? Що ?рід (чоловічий, жіночий,середній)число ( однина, множина)істотнеістотзагальнівласніназви

Номер слайду 10

Іменник Назви предметів. Хто ? Що ?заєць морква

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Робота в зошиті

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Робота в зошитідеревамороз теплозорісніг

Номер слайду 16

Робота в зошиті

Номер слайду 17

Зайчик і горобина. Василь Сухомлинський Засипало снігом землю. Нема чого їсти зайчикові. Побачив зайчик червоні ягоди на горобині. Бігає навколо дерева, а ягоди — високо. Просить зайчик: «Дай мені, горобино, одне гроно ягідок». А горобина й каже: «Попроси вітра, він і відірве». Попросив зайчик вітра. Прилетів вітер, гойдає, трусить горобину. Відірвалося гроно червоних ягід, упало на сніг. Їсть зайчик ягоди, дякує вітрові.

Номер слайду 18

ІМЕННИК НАЗВИ ІСТОТ І НЕІСТОТПрочитай слова. Поєднай із запитаннями, на які вони відповідають.морозивововк рибакраїна мамаолівецькішка учень. Що?Хто?дівчинкавікноапельсин. Пилипалея дідусьсливасорока. COPYRIGHT © EDUC. COM. UA. ALL RIGHTS RESERVED. WWW. EDUC. COM. UA Закріплення

Номер слайду 19

Пояснення домашнього завдання Вправа №4 с.103

Номер слайду 20

30.01.2023 Рефлексія У мене все вийшло. Зрозумів , але не все. Нічого не зрозумів

Номер слайду 21

Список використаних джерел. Література:1.Інтернет-ресурси. COPYRIGHT © EDUC. COM. UA. ALL RIGHTS RESERVED. WWW. EDUC. COM. UA

pptx
Додано
1 лютого 2023
Переглядів
1868
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку