Презентація "Постановка та автоматизація звуків [ б ] та [ б ']"

Про матеріал
Приголосний звук [б] на письмі позначається друкованими та рукописними буквами « Б, б » Одна — велика, пишемо на початку речення; у назвах імен, прізвищ, по батькові; назвах міст, сіл, річок, вулиць; кличках тварин. Друга маленька — рядкова, пишемо слова в реченні.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

ЗАНЯТТЯ ХІД ЗАНЯТТЯ: Привітання;Ознайомлення з темою заняття: Презентація: «Буква Б, б. Постановка та автоматизація звуків [ б ] та [ б ']»«Звуки [б],[б'], букви Б б».https://www.youtube.com/watch?v=W_Qjw5e3j. YAАбетка Першосвіт «Літера - Б»https://www.youtube.com/watch?v=B0 Vp. Myy6 FBQФонетичні абетки: Фонетико – зорова абетка; Фонетико – емоційна абетка; Звуко – рухова абетка;Звуко – смакова абетка; Звуко – нюхова абетка; Звуко – дотикова абетка;Завдання на корекцію вимовної сторони звука;Тренувальні завдання

Номер слайду 2

ПРЕЗЕНТАЦІЯБуква Б, б. Постановка та автоматизація звуків [ б ] та [ б '].

Номер слайду 3

Букву Б у слові мають,А тому її вітають –Балерина із балету,Близнюки несуть букети,Білочка – свого горішка,Ну а бджілка – меду трішки.

Номер слайду 4

Приголосний звук [б] на письмі позначається друкованими та рукописними буквами « Б, б »Одна — велика, пишемо на початку речення; у назвах імен, прізвищ, по батькові; назвах міст, сіл, річок, вулиць; кличках тварин. Друга маленька — рядкова, пишемо слова в реченні.

Номер слайду 5

Артикуляційна абетка Б - белькочуть весело індички. Напившись чистої водички. Відкрити ротик. Белькотати язиком вперед – назад по верхній губі. Промовляючи «Бл – бл – бл». Багаторазово.

Номер слайду 6

Фонетико – зорова абетка(спрямована на вироблення вміння «бачити» звуки)Вчимося правильно вимовляти звук [б]:• верхня і нижня губа зімкнені;• язик спокійно лежить у ротовій порожнині або набуває положення наступного голосного звука ;• м'яке піднебіння закриває прохід в носову порожнину;• голосові зв'язки вібрують.

Номер слайду 7

Звуко – емоційна абетка(Відображення емоцій на позначення кожного звука){912 C8 C85-51 F0-491 E-9774-3900 AFEF0 FD7}Звук. Емоційно – комунікативні ситуації[б]Бурмоче, промовляючи невдоволення[б']Відчуває відразу до зовні непривабливої жаби. Звуко – рухова абетка(Вимова кожного звуку супроводжується реалізацією певної моторної програми){912 C8 C85-51 F0-491 E-9774-3900 AFEF0 FD7}Звук. Назва вправи. Опис виконання[б]«Сердитий індик»Руки трохи розвести в сторони – то піднімати, то опускати плечі з одночасним промовлянням: б – б – б

Номер слайду 8

{912 C8 C85-51 F0-491 E-9774-3900 AFEF0 FD7}Звук. Предмет Нюховий образ[б]Бузок. П'яний бузок[б']Білизна. Свіжа білизна. Звуко – нюхова абетка«Уяви, що кожен звук має свій запах. Що ти пригадуєш, нюхаючи певний звук»Звуко – дотикова абетка«Уяви, що кожен звук виготовлений з певного матеріалу. Що ти відчуваєш, торкаючись певного звуку»{912 C8 C85-51 F0-491 E-9774-3900 AFEF0 FD7}Звук. Предмет Тактильний образ[б]Боби. Тверді боби[б']Бісер. Зернистий бісер. Звуко – смакова абетка«Уяви, що кожен звук має свій смак. Що ти пригадуєш смакуючи певний звук»{912 C8 C85-51 F0-491 E-9774-3900 AFEF0 FD7}Звук. Предмет. Смаковий образ[б]Бублик. Маковий бублик[б']Бізе. Солодке бізе

pptx
Пов’язані теми
Логопедія, Презентації
Інкл
Додано
5 жовтня
Переглядів
213
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку