Презентація «Повторення, 4 клас»

Про матеріал
Даний матеріал розраховано на урок логіки для учнів 4 класу за підручником О.Митника ("Поняття", "Судження"). Можна використати на заняттях математичного гуртка.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

ПОВТОРЕННЯ

Номер слайду 2

РОЗМИНКА

Номер слайду 3

ПОМІРКУЙ!Одна людина положила олівець на підлогу так, що жоден не зміг його перестрибнути. Поясніть, як таке сталося. Скільки кінців у двох палок? А в чотирьох із половиною?Стрічку розрізали на 10 частин. Скільки розрізів було зроблено?

Номер слайду 4

УСТАНОВИ, ІСТИННІ ЧИ ХИБНІ ПОДАНІ СУДЖЕННЯЯкщо йде дощ, то асфальт мокрий. ( )Національний одяг українця – вишита сорочка і булава. ( )Число 922 є круглим і трицифровим.( )Частини слова – це корінь, суфікс, префікс, прийменник, закінчення. ( )Периметр квадрата можна знайти дією множення або додавання.( )

Номер слайду 5

Склади судження, застосувавши протиставлення за схемами.{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Усі S є P. Отже, деякі Р не є не S. Отже, деякі Р є S. Наприклад. Всі огірки – овочі. Отже, деякі овочі не є не огірками. Обернення. Деякі овочі є огірками. Перетворення. Деякі овочі не є не огірками. Усі коктейлі є напоями. Отже,_____________Усі казки є текстами. Отже, _______________

Номер слайду 6

Склади судження, застосувавши протиставлення за схемами.{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Жодне S не є Р. Отже, усі Р є не S. Наприклад. Жодний слон не є мавпою. Отже, всі мавпи є не слонами. Жоден другокласник не є старшокласником. Отже, ________________________________Жоден учитель не є учнем. Отже,_________________________________

Номер слайду 7

Заповни таблицю:{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Сумісне поняття. Поняття. Несумісне поняттямандариндощнульдодавання

Номер слайду 8

3* Додатково: В зошиті відступи від згину зошита або від полів 3 клітинки вправо і 4 клітинки вниз, постав крапку і починай малювати «Машину»Вгору 2 кл., вправо 2 кл., вниз 2 кл., вліво 3 кл., вниз 2 кл., вліво 1 кл., вниз 1 кл., вправо 2 кл., вгору 1 кл., вправо 2 кл., вниз 1 кл., вправо 4 кл., вгору 1 кл., вправо 2 кл., вниз 1 кл., вправо 2 кл., вгору 4 кл., вліво 7 кл., вгору 2 кл., вліво 3 кл, вниз 1 кл. (Малюнок домальовують самостійно).

Номер слайду 9

ЗНАЙДИ 3 ВІДМІННОСТІ

Номер слайду 10

Знайди 10 вовків

Номер слайду 11

Знайди 10 оленят

Номер слайду 12

Знайди 10 тигрів

Номер слайду 13

Використані джерела: О. Я. Митник- «Логіка». 4клас. Навчальний посібник-Київ, Видавництво "Початкова школа«,2009 А.І. Гуска- «Логіка» Робочий зошит. 4клас–Т. Вид. «Підручники і посібники», 2015 Л. Ф. Шостак, О. Г. Кореновська «Логічна мозаїка». 4 клас. Робочий зошит.-Одеса, 2010. https://naurok.com.ua/grafichni-diktanti-dlya-pochatkovo-shkoli-34681.html https://social.org.ua/10745-15-par-kartinok-znayti-vidminnosti-na-yakikh-mozhe-lishe-toy-chiya-uvaga-znakhoditsya-na-rivni-sherlok-kholms.htmlhttps://dityvmisti.ua/blog/7045-intelektualni-rozvagy-dlia-ditei-golovolomky-z-tvarynamy-vid-stivena-gardnera/

pptx
Пов’язані теми
Математика, 4 клас, Презентації
Додано
11 березня
Переглядів
264
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку