Повторення вивченого в 1–4 класах.Інформація. Тема
Номер слайду 4
Епіграф до уроку. Щодня підкидай у душу, як у шлунок, слово або вислів (Г. Сковорода).
Номер слайду 5
ПРИГАДУЄМОЯк ви розумієте суть слова інформація?За допомогою яких органів людина здобуває інформацію про світ?Що вам відомо з попередніх класів про інформацію?
Номер слайду 6
Чому для людини так важливо бути поінформованою?Яку інформацію ви найчастіше шукаєте?Як не заблукати в пошуку інформації?
Номер слайду 7
Номер слайду 8
Поділіться досвідом. Як ви шукаєте необхідну інформацію. Які кроки для цього робите? Наприклад, якщо перед поїздкою до столиці (чи іншого міста) вам потрібно дізнатися, яка там буде погода (яким видом транспорту дістатися по пункту призначення тощо).
Номер слайду 9
Інформації притаманні такі характеристики: цінність, достовірність, повнота, актуальність, доступність, об’єктивність.Інформàція — це надані кимось чи здобуті самостійно відомості про осіб, предмети, факти, події, явища та процеси тощо.
Номер слайду 10
Руханка
Номер слайду 11
Прочитайте уривок тексту. Про що в ньому йдеться? Охарактеризуйте інформацію за критеріями доступності й повноти. Чи актуальна ця проблема для нашого суспільства? Що про неї думаєте ви?Нині ліси вкривають 30% території суші, але щорічно ця площа скорочується. Дерева є природними поглинача ми вуглекислого газу, утворюють свіжий кисень, а також допомагають регулювати температуру та кількість опадів (З Інтернету).
Номер слайду 12
Чи важлива ця інформація? Висловіть припущення щодо зменшення лісових пожеж в Україні. У разі потреби використайте один із початків. Лісових пожеж в Україні було б значно менше, якби…Кількість лісових пожеж в Україні скоротиться, якщо…
Номер слайду 13
Прочитайте текст. Яку проблему порушує автор? Чи можна вважати цю інформацію цінною для вас, актуальною й доступною? Обґрунтуйте відповідь. У якому реченні висловлено основну думку? Наскільки вона обґрунтована?Назвіть аргументи, які автор використовує, щоб переконати читачів дбати про океани. Випишіть.
Номер слайду 14
Номер слайду 15
Яку форму подання інформації в тексті застосовано? Поміркуйте й запишіть кілька речень, у яких висловіть пропозиції щодо збереження океанів.
Номер слайду 16
Лексична робота. Ожеледиця. Ожеледь
Номер слайду 17
Лексична робота. Ожеледиця. Ожеледь
Номер слайду 18
Номер слайду 19
РЕФЛЕКСІЯЧим збагатив мене цей урок? Що насамперед для себе я усвідомив / усвідомила? Якими знаннями і вміннями збагатився / збагатилася?
Номер слайду 20
Домашнє завдання. Пригадайте улюблений музей і розкажіть, як у ньому подано інформацію (3-4 речення).(за бажанням) Намалюйте слово «інформація». Фото малюнку надішліть у приват.