Презентація позакласного заходу з математики для учнів 10-11 класів "Математична рапсодія"

Про матеріал
Позакласний захід розрахований на учнів 10-11 класі, які вивчають математику на рівні стандарт. Сприяти підвищенню інтересу учнів до математики, розширенню їхнього кругозору, формувати вміння переносити надбані знання в нові нестандартні ситуації; розвивати логічне мислення, спостережливість, кмітливість; прагнення до виявлення ініціативи, розкриття й реалізації власного інтелектуального потенціалу; виховувати культуру математичного мислення, вміння працювати в команді задля досягнення спільної мети.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Математична рапсодія

Номер слайду 2

Предмет математики настільки серйозний,що не варто втрачати нагоди зробити його трохи цікавішим. Блез Паскаль

Номер слайду 3

РОЗМИНКА

Номер слайду 4

Якщо квадрат і ромб мають рівні сторони, то площа якої з фігур є більшою? Чому?

Номер слайду 5

Чи ділиться число 62013 + 4 на 5? Чому?

Номер слайду 6

" Сторінками історії математики "Яка теорема в середні віки носила назву «магістр математики»?А) Теорема Фалеса, Б) Теорема Піфагора, В) Теорема Вієта, Г) Теорема синусів.

Номер слайду 7

2) Одного разу цар Птолемей запитав у Евкліда, чи немає в геометрії коротшого шляху для її вивчення, ніж той, що пропонує Евклід. Що на це відповів царю вчений?А) «О великий царю, для Вас, звісно, є!»Б) «О великий царю, у Вас і без геометрії багато важливих справ!»В) «О великий царю, до сходу сонця його прокладуть!»Г) «О великий царю, в геометрії немає царського шляху!»

Номер слайду 8

3) Кого з великих математиків називали «королем математиків»?А) Піфагора,Б) Вієта,В) Ґаусса,Г) Евкліда?

Номер слайду 9

Йоганн Карл Фрідріх Гаус або Ґаусс (1777-1855) — німецький математик, астроном, геодезист та фізик.

Номер слайду 10

4) Хто з видатних математиків першимзапропонував метод нумерації крісел в театрі по рядах і місцях?А) Ньютон,Б) Декарт,В) Лейбніц,Г) Ґаусс?

Номер слайду 11

Рене́ Дека́рт (1596 - 1650) — французький філософ, фізик, фізіолог, математик, основоположник аналітичної геометрії.

Номер слайду 12

5) У якій країні дроби називали «ламаними числам»?А) Стародавня Русь,Б) Вавилон,В) Єгипет,Г) Індія?

Номер слайду 13

6) Де застосовувалась так звана алфавітна нумерація, в якій цифри позначалися буквами?А) Стародавня Русь,Б) Франція,В) Стародавня Греція,Г) Індія?

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Тисяча1000 Тьма10 000 Легіон100 000 Леодр1 000 000 Ворон10 000 000 Колода100 000 000

Номер слайду 16

7) Хто з великих математиків за однією з історичних версій брав участьі переміг у кулачному бою 58-ї олімпіади в 548 році?А) Піфагор,Б) Фалес Мілетський,В Архімед,Г) Евклід?

Номер слайду 17

Піфаго́р (580 до н.е.- 500 до н.е.) — давньогрецький філософ, релігійний та політичний діяч.

Номер слайду 18

8) Назвіть ім’я великого вченого, що був уболівальником і помер на трибуні олімпійського стадіону на 58-й олімпіаді? А) Піфагор,Б) Фалес Мілетський,В) Архімед,Г) Евклід?

Номер слайду 19

Фале́с Міле́тський (624 до н.е. - 548 до н.е.) — давньогрецький філософ досократівського періоду, математик, астроном, купець і політичний діяч.

Номер слайду 20

"Крилаті вислови про математику"Хто з відомих поетів сказав: “Вдохновение нужно в геометрии не менше, чем в поезии”? Навіщо, за словами М. Ломоносова, потрібно вивчати математику? Кому належать слова “Математика – це політ”?“Математика – гімнастика розуму”. Ці слова належать одному видатному полководцю. Назвіть його. 5) Закінчить вислів Б. Паскаля: “Все має бути доведеним, і при доведенні не можна послуговуватись нічим, крім…”За словами математика Конфоровича “математика уступає свої укріплення лише…”

Номер слайду 21

«Логіка – мистецтво міркування»

Номер слайду 22

1.

Номер слайду 23

Скористайтесь таблицею:{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}ЄмкостіПереливання5 чашок3 чашки

Номер слайду 24

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}ЄмкостіПереливання5 чашок– 3353 чашки3– 31

Номер слайду 25

2.

Номер слайду 26

3.

Номер слайду 27

Номер слайду 28

4.

Номер слайду 29

Номер слайду 30

5.

Номер слайду 31

6.

Номер слайду 32

Номер слайду 33

«Математичні софізми»1.5 = 6. Розглянемо числову рівність 35 + 10 – 45 = 42 + 12 – 54. Винесемо спільні множники лівої та правої частин за дужки. Отримаємо: 5(7 + 2 – 9) = 6(7 + 2 – 9). Поділимо обидві частини рівності на вираз в дужках: 5(7 + 2 – 9) = 6(7 + 2 – 9). Маємо: 5 = 6. В чому помилка?

Номер слайду 34

Довільне число дорівнює його половині. Нехай a = b (два рівних числа). Помножимо обидві частини на а і віднімемо b2. Отримаємо: a2 – b2 = аb – b2 або (а + b)(a – b) = b (a – b). Поділимо обидві частини рівності на вираз (a – b). Маємо: (а + b)(a – b) = b (a – b), а + b = b. Оскільки a = b, то а + а = а, 2а = а. Звідки а = а/2, тобто число дорівнює своїй половині. Яка помилка допущена в міркуваннях?2.

Номер слайду 35

Вікторина для глядачів

Номер слайду 36

3) Обчисліть швидко: 99 – 97 + 95 – 93 + … + 3 – 1 = …5) Назвіть суму коренів рівняння х2 – 5 х + 6 = 0. 6) Фігури називаються рівновеликими, якщо вони мають рівні…

Номер слайду 37

Конкурс капітанів

Номер слайду 38

1 2 3 4у = 3х2 – 2х +1у = у =у = 5х3 – 2 Під яким номером записано формулу оберненої пропорційності?

Номер слайду 39

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}1234 На якому з рисунків зображено графік парної функції?

Номер слайду 40

Дякуємо!З вами було цікаво!

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
4.0
Загальна:
4.3
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Tokar Svetlana
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    4.0
pptx
Додано
24 серпня 2022
Переглядів
1365
Оцінка розробки
4.3 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку