У презентації представлені творчі, практико-орієнтовні, рольові-ігрові, пригодницькі, інформаційні проекти. Презентацію можна використати на уроках художньої культури.
Мета проекту Мета проекту – навчити учнів самостійно здобувати знання й застосовувати їх на практиці; формувати навички самостійного розв’язання проблем, співпраці в групі, розвивати критичне мислення, світогляд. Для успішного засвоєння навчального матеріалу учням пропонується вести власну дослідницьку діяльність, знайти власне вирішення проблеми, дати оцінку фактам. Звичайно, не будемо забувати і про художньо-творчу діяльність школярів.
Рольові-ігрові, пригодницькі проекти дозволяють учасникам проявити здібності щодо прийняття певної ролі, що зумовлена характером і змістом проекту. У цих проектах не має усталеної структури, і вона залишається відкритою до закінчення проекту. Ролі, які виконують учасники проекту, можуть бути різними: це літературні персонажі або вигадані герої, які імітують соціальні чи ділові відносини. Домінує рольова гра, пригодницькі дії, що складають зміст проекту, в якому ступінь творчості дуже високий.
Інформаційні проекти Структура проекту чітко визнана із самого початку і має такий вигляд: мета, актуальність проекту, методи отримання інформації (літературні джерела, засоби масової інформації, бази даних (електроні також), інтерв’ю, анкетування тощо та методи обробки інформації (її аналіз, узагальнення, зіставлення із відомими фактами, аргументовані висновки), результат (стаття, реферат, доповідь, відеофільм), презентація (публікація, у тому числі в електронній мережі, обговорення у телеконференції тощо). Такі проекти можуть бути органічною частиною дослідницьких проектів.
Найвідоміші музеї та галереї України Львівський історичний музей Києво-Печерська лавра Національний заповідник „Софія Київська» Національний художній музей України (Київ) Національний музей-садиба М. І. Пирогова (Вінниця) Національний заповідник „Хортиця« (Запоріжжя) Національний музей-заповідник українського гончарства в Опішному