Презентація "Рекламне мистецтво"

Про матеріал
Презентація з теми "Рекламне мистецтво" розкриває поняття "реклама" та суміжні поняття, показує види, функції та спосіб реалізації реклами, наводить яскраві приклади.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

Реклама - найвпливовіший метод впливу на людину

Номер слайду 3

Словничок. Реклама (від лат. «виголошую») – елемент культури, спосіб впливу на споживача, щоб з метою донести інформацію про предмет рекламування, сформувати відповідні потреби. Білборд ( англ. Billboard – афіша, реклама на дошці)- рекламний щит на підставці, встановлений зазвичай на узбіччях автотранс поблизу місця продажу рекламованого товару, один з найпопулярніших видів зовнішньої реклами.

Номер слайду 4

Реклама-це інформація, поширювана в будь-якій формі за допомогою будь-яких правомірних або неправомірних засобів про фірму, бренд, товар, послугу і т.д. Реклама – діалог між продавцем і споживачем, де продавець виражає свої наміри через рекламні засоби, а споживач – зацікавленістю в даному товарі. Якщо покупець не виявив інтерес, то мета рекламодавця не досягнута.

Номер слайду 5

Тренд – основна тенденція до змін. Бренд- комплекс понять уявлення людей відносно товару

Номер слайду 6

ЛОГОТИП – графічнмй знак, емблема або тестовий символ , характеризуючий обєкт

Номер слайду 7

Рекламний слоган - лаконічна, легко запам'ятовується фраза, що виражає суть рекламного повідомлення.

Номер слайду 8

Види слоганів: Пов'язані - включають назви продукту. Такий слоган не роздільний від назви. «Ваша кицька купила б "Віскас"»Прив'язані - співвідносяться з назвою ритмічно і фонетично. Тобто даний слоган можна використовувати без назви товару, але тоді він не буде зрозумілий. «" Жилетт ". Краще для чоловіка немає»;Вільні - вони самодостатні і незалежні. «Аромат, який зближує». Але варто зауважити, що вільні слогани далеко не завжди асоціюються з назвою товару, тому як правило, використовують перші два типи слоганів.

Номер слайду 9

Приклади слоганів. Toyota. Управляй мрією!Спрайт. Не дай собі засохнути!Master. Card. Є речі які не можна купити. Для всього іншого є Master. Card. Чорна перлина. Наука про красу. Mc. Donalds. Ось що я люблю. Ikea. Є ідея, є Ікея!

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Мета реклами полягає не втому, щоб розважатиглядача, а в тому, щобпродавати йому товар. Девід Огілві

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Головна мета реклами. Привабити споживачів. Вплинути на їхні смаки. Переконати купити

Номер слайду 14

Рекламні ходи: Подарунки. Лотерея. Клуби за інтересами. Участь у ярмарках, виставках. Реклама бренду через підтримку відомих команд спорту та шоубізнесу.

Номер слайду 15

Рекламні стратегії

Номер слайду 16

Сучасні види реклами. Комерційна (спонсорство, просування відомих брендів, та інша сучасна реклама, яка зачіпає просування товарів фірм замовників реклами).соціальна (зачіпає благодійність, і інші види некомерційної діяльності)політична (яка зачіпає інтереси політиків у зміцненні свого становища в суспільстві)приватні оголошення (не пов'язані з підприємницькою діяльністю)

Номер слайду 17

Економічна - реклама стимулює збут товару і сприяє зростанню прибутку, прискоренню процесу купівлі-продажу; Освітня (інформаційна) функція - реклама виступає як засіб навчання: споживач не тільки дізнається про товари і послуги, але і відкриває для себе способи вдосконалення життя;Комунікативна - за допомогою опитувань і анкет, аналізу ринкових процесів і внутрішньофірмових досліджень підтримується зворотний зв'язок фірми (підприємства) з ринком і споживачем; Контролююча - контролює процеси формування переваг груп споживачів щодо різних товарів; Стимулююча функція - нагадування, спонукання до покупки, встановлення контактів. Функції реклами

Номер слайду 18

Управління попитом (маркетингова) - використовуючи можливості спрямованого впливу на споживача, реклама не тільки формує попит, а й керує ним за допомогою зменшення або збільшення обсягу рекламної інформації та складання графіків її подачі; Громадська (соціальна) - за допомогою реклами передається повідомлення, адресоване безлічі осіб, які пропагує яке-небудь позитивне явище, подія, заклик, нагадує про ювілейну дату в житті суспільства, попереджає про негативні наслідки певних подій і т.д. Психологічна функція - вплив на емоційні і розумові процеси, на формування та розвиток потреб, на почуття самооцінки, престижу, погляди й уподобання споживачів, їх устремління.

Номер слайду 19

Реклама діє через: Телебачення. ЗМІЗовнішня рекламаІнтернет. Преса. Радіо

Номер слайду 20

Номер слайду 21

Залежно від території рекламу поділяють на:

Номер слайду 22

Негативний вплив Позитивний вплив Підриває здоровий спосіб життя, наполегливо привчає до споживання шкідливих товарів Впливає на стосунки в сім’їПропонує прості методи розв’язання проблеми, які негативно відбиваються на інтелекті Негативно впливає на особистість дитини Мигаючі картинки реклами негативно впливають на зоровий апарат дитини в цілому, а часта зміна зображення послаблює увагу Допомагає бути в курсі новинок. Використовує образи відомих успішних людей, яких діти прагнуть наслідувати. Допомагає дізнатися і багато нового Новинки реклами можуть стать у пригоді під час підготовки до уроків, вони дають інформацію для роздумів, отримання нових знань

Номер слайду 23

Золоті правила реклами

Номер слайду 24

Рекламне повідомлення має бути. Коротким70% відеоряду. Цікавим. Достовірним. Зрозумілим. Динамічним. Повинно повторюватися. Повинно виділятися серед інших рекламних повідомлень

Номер слайду 25

Класифікація реклам. Соціальна

Номер слайду 26

Політична

Номер слайду 27

Комерційна

Номер слайду 28

Яскрава реклама швидко привертає до себе увагу

Номер слайду 29

Реклама не повинна бути. Дурною і нав’язливою;Довгою;Незрозумілою простій людині

Номер слайду 30

Номер слайду 31

Не вся реклама ефективна У людини існує система установок, стереотипів, через які можна і потрібно формувати образ, причому, в сукупності з зображально-виражальними засобами мови. Реклама досягне мети лише в тому випадку, якщо при її створенні будуть враховуватися особливості людської психіки. Загальноприйнятою моделлю сприйняття реклами прийнято вважати AIDMA model **, що припускає наступний ланцюжок «Увага-Інтерес-Бажання-Мотив-Дія».

Номер слайду 32

Цитати про рекламу: Основа будь-якої реклами – необхідність змусити клієнта відволіктися від своїх справ і подумати про щось інше. Сет Годін Без реклами станеться найжахливіше – не відбудеться нічого. Том Біскарді Реклама - найбільше мистецтво XX століття. Маршалл Маклухан Про ідеали нації можна судити по її рекламі. Норман Дуглас Творчість без стратегії називається мистецтвом. Творчість із стратегією називається рекламою. Джефф Річардс

Номер слайду 33

Номер слайду 34

Вірш Лесі  Вознюк «Сергійко і реклама»Дивились чіпси на Сергійка із рекламипідсмажені, з рум’яними боками. Хотілось бігти і одразу купувати,та навіть дозволу у мами не спитати. В рекламі дружно чипсами хрумтіли,хвалили, насолоджуючись їли.Із шинкою та сиром, із грибамипросили: «З’їж їх, не запитуй в мами!»Але Сергійко впевнено тримавсяі на спокуси чипсів не піддався. Засвоїв, що навчають не реклами,а в школі та поради тата й мами.

Номер слайду 35

Створити власний варіант реклами. Практичне завдання

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Зінчук Наталія Іванівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Пов’язані теми
Мистецтво, 9 клас, Презентації
До підручника
Мистецтво 9 клас (Масол Л.М.)
Додано
6 квітня 2023
Переглядів
6780
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку