Про матеріал
ознайомити учнів з поняттям системи нерівностей з однією змінною та її розв'язуванням; навчити розв’язувати системи нерівностей з однією змінною;
розвивати алгоритмічне мислення; вміння аргументувати свої думки;
виховувати старанність, уважність.
Тип уроку: засвоєння нових знань.
Наочність та обладнання: опорний конспект, презентація, ТЗН.
Епіграф уроку
Розум полягає не лише в знаннях, але
й у вмінні застосовувати ці знання.
Аристотель
I. Організаційний етап
Учитель перевіряє готовність учнів до уроку, налаштовує їх на роботу.
II. Перевірка домашнього завдання
Перевірка домашнього завдання фронтальна, індивідуальна в кінці уроку.
III. Формулювання мети і завдань уроку.
Мотивація навчальної діяльності учнів
Створити відповідні умови для мотивації навчальної діяль¬ності учнів учитель може, як завжди, запропонувавши учням розв'язати конкретне практичне завдання.
Знайти область допустимих значень змінної у виразі .
Проаналізувавши запропоновану ситуацію, учні мають дійти висновку, що на практиці часто постає питання про відшукання всіх спільних розв'язків нерівностей з однією змінною (розв'язання системи нерівностей),
а тому метою даного уроку є вивчення способів розв'язування систем нерівно¬стей з однією змінною.
IV. Актуалізація опорних знань та вмінь учнів
Усні вправи
1. При яких значеннях х дріб :
1) визначений; 2) дорівнює нулю?
2. Розв'яжіть нерівність:
1) 2х > 4; 2) –х ≥ 3; 3) –x ≤ 0; 4) х ≤ 5; 5) < -2; 6) > 10.
3. Знайдіть переріз та об'єднання проміжків, що відповідають
парі нерівностей:
1) х ≥ 3 і ≥ 5; 2) х ≥ 3 і х ≤ 5; 3) х ≥ 5 і х ≤ 3.
Для здійснення поточного контролю засвоєння учнями мате¬ріалу попередніх уроків пропонуємо учням виконати тестові завдання. Якість виконання завдань перевіряється од¬разу по виконанні роботи (для більшої ефективності роботи за¬лучаємо ТЗН).