Мета уроку: Навчальна: формувати вміння та навички розв’язувати задачі із застосуванням знань про співвідношення між сторонами і кутами прямокутного трикутника; будь-якого трикутника. Показати застосування теоретичних знань на практиці. Викликати інтерес до математики як науки прикладного характеру. Розвиваюча: сприяти розвитку логічного мислення та просторової уяви, розвивати творчі здібності. Виховна: спонукати учнів до самоконтролю, викликати потребу в обґрунтуванні своїх висловлювань.
Запитання: Що означає розв’язати трикутник?Які основні теореми застосовуємо до розв’язування трикутників?Сформулюйте теорему косинусів. Сформулюйте теорему синусів. Що називають косинусом гострого кута прямокутного трикутника?Що називають синусом гострого кута прямокутного трикутника?Що називають тангенсом гострого кута прямокутного трикутника?
Розв’яжіть задачіІ група. АСОВАСВII група. Знайдіть довжину перпендикуляра опущеного з вершини піраміди до основи трикутника. Основа трикутника 232 м, а кут між бічним ребром піраміди і стороною основи 58°. Знайдіть при якому куті нахилу вежа може упасти, якщо діаметр основи вежі 18,8 м, а відстань від центра мас вежі до центра її основи 16,4 м.
Домашнє завдання: Над озером тихим. Висотою п’ять сантиметрів. Підіймалась лотоса квітка,Яка росла одиноко. Та вітер скаженим поривом. Відніс її вбік.І не стало видно квітки над водою. Знайшов же її тільки рибалка ранньою весною. В десяти сантиметрах від місця, Де вона росла.І так, пропоную я вам запитання: Яка в цьому місці на озері глибина?