Розв’язуємо задачі різними способами. Урок 11 Вчитель початкових класів. Саглай С. В.
Номер слайду 2
Не просто слухати, а чути. Не просто дивитися, а бачити. Не просто відповідати, а міркувати. Дружно і плідно працювати
Номер слайду 3
Номер слайду 4
Математична розминка
Номер слайду 5
Прочитати вираз 17 + (9 – 2)= До числа 17 додаємо різницю чисел 9 і 2 24
Номер слайду 6
Прочитати вираз 26 - (6 + 2)= Від числа 26 віднімаємо суму чисел 6 і 2 18
Номер слайду 7
Прочитати вираз (15 + 3) - 6= Від суми чисел 15 і 3 віднімаємо 6 12
Номер слайду 8
Прочитати вираз (5 + 13) + 6= До суми чисел 5 і 13 додаємо 6 24
Номер слайду 9
Робота з зошитом
Номер слайду 10
Номер слайду 11
Математичний диктант
Номер слайду 12
Знайти різницю чисел 56 і 3 Знайти суму чисел 9 і 8 Від числа 13 відняти 5 До числа 40 додати 3 До числа 15 додати 4
Номер слайду 13
58 17 18 43 19
Номер слайду 14
Номер слайду 15
У бензобаку машини було 19 л бензину. У понеділок витратили 10 л бензину, а у вівторок — ще 7 л. Скільки літрів бензину залишилось у баку? У бензобаку машини було 2 л бензину. У п’ятницю долили 9 л, а в неділю ще 6 л бензину. Скільки літрів бензину стало в баку?Зістав подані задачи. Що змінилося? Як ця зміна вплине на розв’язання?
Номер слайду 16
До кожного плану розв’язування задачі добери вираз.а) (2 + 9) + 6б) 2 + (9 + 6)Прочитай кожний вираз. Чи мають ці вирази рівні значення? Який знак можна поставити між ними? Прокоментуй, як додати число до суми
Номер слайду 17
Номер слайду 18
Номер слайду 19
Поясни розв’язання задачі різними способами за поданими схемами. Дідусь посадив у садку 7 кущів аґрусу і 9 кущів малини. Узимку 3 кущі замерзли. Скільки кущів залишилося рости в садку?
Номер слайду 20
Розглянь, у якому порядку виконали дії. Поясни, як слід їх виконувати. Виправ помилки.98 – 12 + (11 – 7) =(16 – 9)+8 –(12 – 5)=112234311-7 =42) 98 – 12 = 863) 86 + 4 =901) 16 -9 = 72) 12 – 5 =73) 7 + 8 = 154) 15 – 7 =8