Презентація "Розвиток ключових компетентностей через ігрову діяльність на уроках англійської мови".

Про матеріал
Зростаюча інтенсифікація навчального процесу ставить завдання пошуку засобів підтримки в учнів інтересу до навчального матеріалу, активізації їх діяльності та забезпечення якості знань. І саме гра наділена величезним потенціалом щодо вирішення даних завдань.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Розвиток ключових компетентностей через ігрову діяльність на уроках англійської мови

Номер слайду 2

Гра – це іскра, що розпалює вогонь кмітливості і допитливості. В. О. Сухомлинський

Номер слайду 3

Актуальність проблеми Зростаюча інтенсифікація навчального процесу ставить завдання пошуку засобів підтримки в учнів інтересу до навчального матеріалу, активізації їх діяльності та забезпечення якості знань. І саме гра наділена величезним потенціалом щодо вирішення даних завдань.

Номер слайду 4

Чому компетентності важливі: Ключові компетентності — це сукупність знань, умінь та навичок, які є необхідними для успішної самореалізації в сучасному суспільстві. Вони забезпечують гнучкість, критичне мислення та здатність до співпраці, що є важливим для учнів у їх подальшому житті. Що таке ігрове навчання? Ігрове навчання (GBL) передбачає використання ігор для покращення освітнього процесу. Це підхід, що сприяє активному залученню учнів, підвищенню мотивації та ефективності засвоєння матеріалу.

Номер слайду 5

Гра. Підвищує інтерес. Концентрує увагу. Дарує радість. Активізує мислення. Забезпечує мимовільне засвоєння. Реалізує потребу у гріФормує любов до мови. Розвиває мовлення

Номер слайду 6

Мотивація учнів до вивчення мови, подолання мовного бар’єру. Якісне засвоєння мовного матеріалу. Розвиток навиків спілкування. Розвиток творчих здібностей. Основні завдання навчальної гри

Номер слайду 7

Типи гри на початковому етапіпідготовчі рухливі творчі

Номер слайду 8

Типи гри за кількістю учасниківІндивідуальні ПарніГрупові

Номер слайду 9

Засоби створення ігрової атмосфери. Творчий підхід та приклад вчителя Використання казкових персонажів, іграшок, ляльок. Використання яскравого дидактичного матеріалу. Організація змагання

Номер слайду 10

Гра веде до якісного… говоріння аудіюваннячитання письма

Номер слайду 11

Ігрові типи уроків. Урок – КВКУрок-конкурс. Урок – вікторина. Урок-ток-шоу. Урок – змагання. Урок-драматизація. Урок – подорож. Урок-казка

Номер слайду 12

ABC Games. Alphabet Train. Show a Letter. Find Letters. Guess the Letter. Telegram. Circle a Letter. Colour Letters. Fill in Letters. ABC Lotto. Sound Clap. Ball Games. Echo. Train. Rhymes. Tongue Twisters. Phonetic Games

Номер слайду 13

Reading Games. Reading Race Read &Match Read & Title Make up Words Top Game Words Road Choose Words. Circle Silent Letters. Read Flash Cards

Номер слайду 14

Listening Games Listen & Number. Listen & Colour. Listen &Draw. Listen &Show a. Card. Listen &Find. Pictures. Listen &Match. Listen & Tick Blind Painters. Gossip. Do It. Blind. Man

Номер слайду 15

 Role Games A Birthday Party At the Zoo At School At the Shop Tourist Guide Interview Twins

Номер слайду 16

Communicative Games. Snowball. Bingo. Broken Telephone. Chain. Story. Messenger. Look &Describe. Draw &Describe. Magic. Country. Black. Box

Номер слайду 17

Grammar Games Fillins. Correct. Mistakes. Memory. Game. Complete the. Sentences. Show a Card. Grammar Cards. Complete the. Letter. Yesterday

Номер слайду 18

На наступних слайдах ви можете ознайомитися з детальною інструкцією та рекомендаціями по проведенню деяких ігор

Номер слайду 19

«Snowball» Одна з найпоширеніших видів лексичної гри, її перевага в тому, що ця гра може використовуватися під час вивчення будь-якої теми. Гра покликана активізувати словниковий запас учнів за вивченою темою, добре тренує пам’ять і сприяє розвитку уваги. Учитель говорить: “I have a grandmother” і просить першого учня повторити сказане учителем слово і додати своє: “I have a grandmother and an uncle”. Гра триває доки кожен її учасник не відтворить встановлений ланцюжок слів.

Номер слайду 20

«Word-search grid» гра для розвитку уважності, спостережливості і активізації активного словникового запасу. На дошці намальоване поле у вигляді з сітки клітин, в кожній з яких написана буква алфавіту. Серед літер зашифровані слова з певної теми. Завдання учнів - самостійно відшукати серед літер дані слова, спираючись на список внизу сторінки.

Номер слайду 21

«Up and down» різновид лексичної гри, яку також можна використовувати у вигляді другої фіз. хвилинки. Ця гра забезпечую концентрацію уваги на вивчених словах і дозволяє дітям трохи порухатись. Учитель роздає по 3-4 картки зі словами. Учитель показує малюнок – учень, у якого є відповідне слово, повинен встати, назвати і показати слово. Бажано малюнки показувати швидко, щоб підвищити активність і уважність учнів.

Номер слайду 22

«Missing vowels» легка у підготовці і проведенні, цікава гра на відпрацювання вивчених лексичних одиниць. Завдання можна записати як на дошці так і використовуючи роздаткові картки. Завдання учнів вставити у слова пропущені голосні літери.

Номер слайду 23

  «Memory game»  гра призначена розвивати пам’ять у дітей. Учитель розвішує на дошці 10 карток за вивченою темою, усі хором називають слова. Коли учитель просить усіх заплющити очі, він прибирає одну з карток. Учні мають здогадатися, яка картка пропущена і назвати весь ряд з 10 слів. Гра триває доти, доки на дошці не залишиться жодного малюнку, а учні назвуть їх всі по пам’яті.

Номер слайду 24

«Хрестики – нулики» активізація лексики з певної теми. Учитель ділить клас на дві команди – «хрестики» і «нулики». На дошці зобра-жено квадрат, який поділено на 9 менших квадратиків. В кожному квадраті напи-сана назва теми-категорії, наприклад: animals, seasons, food, weather, professions, clothes і т. д. Кожна команда вибирає собі категорію, а вчитель читає запитання до цієї категорії. Якщо гравці відповідають на запитання, то вчитель замість категорії ставить значок команди, що дала відповідь: хрестик або нулик. Перемагає команда, що має три хрестика чи нулика підряд.

Номер слайду 25

Запитання можуть бути такі: Animals: It lives in the forest; it’s brown and fat and has a short tail. (A bear)Seasons: Children don’t go to school in … (Summer)Food: What vegetables do you need to cook vegetable salad?Weather: What can we see in the sky at day when there are no clouds? (The sun)Professions: People of this profession sell things. (A seller) і т. д.

Номер слайду 26

«Їстівне – неїстівне»активізація лексики з різних тем. Гра проводиться з м’ячем. Учитель або учень кидає м’яча іншому учневі, називаючи певне слово. Якщо слово означає їстівний предмет, дитина ловить м’яча, якщо ж неїстівний – відкидає його.

Номер слайду 27

«Лотерея» активізація структури  there is/there are … у загальних питаннях і відповідях. Учитель приносить у клас коробку чи сумку, де є багато предметів, назви яких відомі учням. Учні по черзі ставлять запитання: Is there a … in the box (bag)? Учи-тель дістає відгаданий предмет. До нього прив’язаний папірець з надписом, скільки очок заробив учень. Часто вживані предмети (олівець, ручка, зошит, кни-жка) можуть «коштувати» одне очко, предмети, наявність яких у класі є несподі-ванкою (квітка, чашка, іграшковий собачка тощо), можуть оцінюватись більшою кількістю очок. Виграє той, хто відгадає предметів на більшу кількість очок.

Номер слайду 28

«Скажи наступне слово» засвоєння та повторення назв днів тижнів, місяців, дат, числівників. Учитель називає день тижня, місяць, дату або числівник. Учні по черзі швидко називають наступний день, місяць, дату або числівник. За кожне правильне слово учень дістає очко. Цю гру можна проводити на командну чи особисту першість.

Номер слайду 29

«Перевір себе» учням пропонують тему (school, animals, clothes, weather, character and appearance), на яку упродовж 1,5 – 2 хв. вони повинні написати якомога більше слів. Учні по черзі зачитують слова. Якщо слово повторюється, то його викреслюють. Перемагає той, у кого залишиться більше слів

Номер слайду 30

«Вінегрет» на дошці написані слова, літери в яких перемішані. Учні повинні розпізнати слова та записати їх у зошити. Перемагає той, хто правильно запише всі слова. Для спрощення завдання вчитель указує тему, до якої можна віднести слова)

Номер слайду 31

«Познайом мене зі своїми друзями» Учні стають у коло. Кожен повинен відрекомендувати сусіда праворуч і ліворуч: „His name is...". (Його ім'я....). „Her name is...". (її ім'я...). Тема: Учень та його оточення.

Номер слайду 32

«Вгадай задуманий предмет» Учень виходить із класу. Діти задумують предмет. Учень входить до класу і запитує: „Is it a book?" (Це книга?). Клас хором відповідає: „Yes (no). It's (not) a book" (так або ні). Учню дозволяють поставити не більше трьох запитань. Якщо після третього запитання він не вгадав предмет, діти називають його хором.

Номер слайду 33

«Світлофор»Учитель каже, що він називатиме предмети, які учні звичайно кладуть у портфель, коли йдуть до школи. Якщо це відповідає дійсності, учні показують зелений колір „світлофора", якщо ні, то червоний. Гра проводиться англійською мовою в швидкому темпі. Діти, які правильно і швидко відповідають, нагороджуються призами (вирізані різнокольорові предмети, фігурки, іграшки та ін.).

Номер слайду 34

«Біла ворона» Вчитель показує дітям 5 карток, на яких зображені знайомі предмети. 4 предмети з п’яти мають належати до однієї категорії, а один - до іншої. Наприклад: a pen, a rule, a book, a pencil, а саt. Діти визначають зайвий предмет, та пояснюють чому.

Номер слайду 35

Швидко засвоюється мовний матеріал. Краще запам’ятовують-ся граматичні структури Розвивається мовна інтуЇція, увага та пам’ять. Моделюється реальне спілкування. Покращується мотивація. Легко поповнюється словниковий запас. Формуються фонетичні навички. Засвоюються правила поведінки. Активізується розумова діяльність. Закріплюються раніше набуті знання

Номер слайду 36

Ігри – це захоплюючі багаторазові мовні вправи на основі кількох мовних зразків, які поряд з іншими методами створюють ефективний комплекс навчання, що допомагає учням легко та якісно засвоїти мовний матеріал, правильно його використовувати у навчанні та застосовувати, при потребі, у реальному спілкуванні.

pptx
Додано
15 вересня
Переглядів
20
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку