Презентація "Розвиток пізнавальної активності молодших школярів на уроках української мови та читання в умовах НУШ"

Про матеріал
Методичні рекомендації щодо роботи з розвитку пізнавальної активності молодших школярів на уроках української мови та літературного читання в умовах НУШ
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Розвиток пізнавальної активності молодших школярів на уроках української мови та читання в умовах НУШ

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Мета моєї роботи – розробка комплексної, багаторівневої системи організаційних форм, методичних технологій та прийомів організації пізнавальної діяльності учнів, спрямована на поетапний розумовий розвиток дітей у різних видах навчальної діяльності, та її практична реалізація.

Номер слайду 4

Пізнавальна діяльність учнів:

Номер слайду 5

Умови забезпечення активної розумової діяльності учнів: мотивація школярів на навчальну діяльність; створення відповідного навчального середовища; залучення учнів до самостійної діяльності; створення ситуацій успіху в навчальній діяльності; орієнтації навчального процесу на формування компетенцій; забезпечення активної та інтерактивної взаємодії школярів із педагогом, між собою.

Номер слайду 6

Шляхи втілення ідей: Демократизація та гуманізація навчання. Диференціація та індивідуалізація навчання. Співробітництво учителя й учня. Особистісно-орієнтований підхід у навчанні та вихованні. Збагачення змісту навчального процесу. Створення комфортних умов на уроці (ситуації успіху). Формування вміння і бажання самостійного оперування інформацією. Організація проблемно-пошукової атмосфери.

Номер слайду 7

Інноваційні технології: 1.Інтерактивні технології кооперативного навчання: робота в парах; 2-3-4-всі разом. «Акваріум»; 2.Технології опрацювання дискусійних питань: метод «ПРЕС»; «Займи позицію»; «Зміни позицію»; неперервна шкала думок.

Номер слайду 8

Інноваційні технології: 3.Технології колективно-групового навчання: « Дерево рішень»; «Навчаючи учусь»; «Мозковий штурм»; незакінчене речення; «Мікрофон»; «Загальне коло». 4.Технологія розвитку критичного мислення. 5.Технологія «Створення успіху». 6.Технологія формування творчої особистості. 7.Ігрова технологія.

Номер слайду 9

Евристичні методи навчання: Мозкова атака – розв’язання навчально-творчих завдань у групах (парах) на засадах вільного генерування ідей: мислення для себе; мислення для іншого; мислення спільно з іншим.

Номер слайду 10

Наприклад, «Хвилинка мудрості», поясніть прислів’я: «Для кожної матері її дитя – найкраще»

Номер слайду 11

Евристичні методи навчання: Метод ключових (евристичних запитань) –проблемні ситуації, запитанння, завдання: хто? що? де? коли? як? звідки? чим? чому? Наприклад, вірш Т.Іщенко «Лисички»: Де лисички умивали свої личка? Що ще мили лисички? Як автор назвала лисичок? Чому так? Чи хотіли б ви брати приклад з лисичок? Чому? На який вірш схожий цей твір? Чим саме?

Номер слайду 12

Евристичні методи навчання: Метод інверсії (обернення) – пошук ідей щодо розв’язку проблеми у нових несподіваних напрямках, які підказуються логікою.

Номер слайду 13

Евристичні методи навчання: Метод емпатії (особистої аналогії) – елементи інсценізації, театрального дійства, зокрема виразне читання в особах. Наприклад: один учень читає слова дійової особи, а другий - слова автора; читання в парах; гра „Кращі читачі"

Номер слайду 14

Еврестичні методи навчання Навчальна гра «Добери антоніми»

Номер слайду 15

Евристичні методи навчання: Навчальна гра «Зашифровані слова» сеончко (сонечко) личксиа (лисичка) четверик (черевик) квокча (квочка) лчико (личко) чибчук (чубчик)

Номер слайду 16

Навчальна гра “Склади слово”:

Номер слайду 17

Навчальна гра «Рибалка»: Учні - „рибки" стараються прочитати без помилок, щоб їх „не спіймав" учень -„рибалка", який уважно слідкує і виправляє допущені помилки.

Номер слайду 18

Евристичні методи навчання: Метод синектики – синтез (поєднання) кількох чи всіх зазначених методів. Ділова гра Урок подорож Урок-змагання Урок-марафон Брейн-ринг Урок-казка

Номер слайду 19

Евристичні методи, прийоми і форми роботи Розвиток пізнавальної активності молодших школярів Високий рівень мотивації БАЖАННЯ ВЧИТИСЯ

Номер слайду 20

НАШ ДЕВІЗ: Бажання вчитись є у нас, Ми – дружний і веселий клас. Прагнемо читати, рахувати і писати Щоб розумними стати!

Номер слайду 21

Дякуємо за увагу!

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Неверова Валентина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
ppt
Додано
18 лютого 2020
Переглядів
2424
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку