Презентацію "Розвиток пізнавальної активності на уроках української мови та літератури" можна використати під час виступу на педраді, ШМК, РМО, творчій групі чи лабораторії. У моїх матеріалах можете знайти до даної презентації текст доповіді.
Формування інформаційно-комунікаційних умінь У школі ХХ століття Система: “Учитель – учні – учень – учитель, учні” Джерело інформації: учитель, книга, загальний розвиток - радіо, телебачення Роль учителя: ведуча (управлінська) Алгоритм дій: учитель пояснив – учень почув, запам’ятав – відтворив. Очікуваний результат: знання заради знань У школі ХХІ століття Система: “Учитель – учень – учні – учень, учні, учитель” Джерело інформації: учитель, книга, електронна книга Роль учителя: співробітник, помічник Алгоритм дій: учитель створив навчальну ситуацію - учень “відкрив” невідоме – практично використав – оцінив – звітував. Очікуваний результат: самостійний пошук та свідоме використання інформації в різних життєвих ситуаціях
Різ…бяр, піс…ня, Уман…щина, камін…чик, сіл..с..кий, ін…ший, ремін…чик, рибал…ці, куз…ня, домен…щик, україн…ський, ковз…кий, наймен…ший, землян…ці, промін…чик, вишен…ці, майбут…нє, яблун…ці, буквар…, бояз…кість, дон…чин, ослін…чик, гуцул…с…кий, тон…ший, ц…вях, бджіл…ці. Встав, якщо потрібно, м’який знак.