Сучасна хореографія займає одне з чільних місць у вихованні та розвитку дітей через мистецтво і пропагує, передусім, активне включення дітей в художню діяльність. Завдяки своїм специфічним функціям вона розвиває у молодших школярів емоційно-виразну пластику рухів, пробуджує чуття гармонії, образне сприймання музики, ритму, дарує переживання стану "м'язевої радості" та володіння моторикою власного тіла, забезпечує інтелектуальний та творчий розвиток учнів.
Етапи навчання хореографії Перший етап – освоєння азів ритміки, азбуки класичного танцю, нескладних елементів історико-побутових і бальних танців, а також народного танцю Другий етап – вдосконалення отриманих знань, продовження вивчення класичного екзерсису. Третій етап – спеціалізовані заняття для дітей, що проявили певні здібності до танцю.
Перший етап навчання хореографії Другий етап навчання хореографії Освоєння репертуару історико-побутових і масових бальних танців, вивчення і виконання народних танців, знайомство з сучасними танцювальними напрямами Третій етап навчання хореографії Удосконалення своїх знань у вибраному жанрі, активне освоєння репертуару