Про матеріал
Уроки зв’язного мовлення найбільш ефективні у зрівнянні з уроками на лінгвістичну тему. Тому що уроки такого типу передовсім виховують в учнів любов до свого рідного краю, до свого міста, до своєї країни; дозволяють учням висловлювати свою особисту думку, проявити свої творчі здібності. Школярі можуть надати всі свої власні спостереження у такій формі уроку. Навіть учні з початковим рівнем знань зможуть пригадати щось зі свого дитинства, зі своїх спогадів, зі своїх особистих щоденних вражень – і отримати задовільну оцінку. Уроки розвитку зв’язного мовлення формують життєву компетентність взагалі. Тому переді мною, як педагогом, стояли такі завдання:
- формувати мовленнєву компетентність школяра;
- комунікативну компетентність;
- компетентність самоосвіти, соціальну;
- компетентність активної творчої діяльності.
Згідно з метою учні повинні були:
• Повторити теоретичні відомості про пам'ятники культури;
• Ознайомитися з пам'ятниками культури Маріуполя;
• Навчитися писати твір-опис пам'ятника історії з особистих спостережень.
Урок з використанням регіонального компоненту дозволяє формувати компетентності комплексно і одночасно – готує учня до життя. Тому я обрала формою уроку саме урок-подорож.
Найбільш доцільним для впровадження на уроці даного типу я обрала серед усіх методик активні методи навчання та методику розвитку критичного мислення.