29 вересня о 18:00Вебінар: Крок уперед чи стоїмо на місці: реалії роботи вчителя початкової школи

Презентація "Розвязування рівнянь,що зводяться до квадратних"

Про матеріал
Розвязування рівнянь,що зводяться до квадратних. Узагальнення та систематизація знань з теми квадратні рівняння та рівняння, що зводяться до квадратних.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Тема уроку: Розв'язування рівнянь, що зводяться до квадратних Вчитель: Пліхтяк С.і.

Номер слайду 2

Мета уроку: Дидактична: повторити і систематизувати знання і вміння учнів щодо можливості та способів застосування розв’язання квадратного рівняння для розкладання квадратного тричлена на лінійні множники, розв’язування біквадратних та дробово-раціональних рівнянь, а також текстових практичного змісту. Розвивальна: розвивати логічне мислення, вміння аналізувати і узагальнювати, вміння працювати з опорними таблицями, алгоритмом, розвивати вміння самостійно працювати над навчальною задачею, шукати раціональний спосіб розв’язання, навички самоконтролю. Виховна: розвивати комунікативні навички, вміння співпрацювати, робити індивідуальну самооцінку своєї роботи та оцінку роботи групи, виховувати інтерес до вивчення математики, культуру навчальної праці. Тип уроку: урок узагальнення і систематизації знань.

Номер слайду 3

ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ №941(1,2) X³-9 X=0 X³+4 X=0 X=0,-3,3. X=0№954(1)(X²+2)²-2(X²+2)-3=0 (метод заміни X²+2=а) Відповідь:-1;1

Номер слайду 4

Номер слайду 5

«Доповни речення»1) Квадратним рівнянням називається рівняння виду... 2) Числа а, b, с називаються ... 3) Щоб з'ясувати, чи рівняння має розв'язок, слід визначити…4) Рівняння має два корені, якщо... 5) Якщо D = 0, то рівняння має ... 6) Рівняння не має коренів, якщо ... 7) Дискримінант визначається за формулою…8) Якщо D =0, то корінь знаходимо за формулою...9) Сума коренів зведеного квадратного рівняння, дорівнює…10) Добуток коренів зведеного квадратного рівняння дорівнює…

Номер слайду 6

«Щоб дійти до мети, треба перш за все йти» Оноре де Бальзак Бажаю успіху. Епіграф уроку: Рівняння – мова алгебри. Девіз:

Номер слайду 7

А тепер перевіримо наскільки ви зрозуміли вивчений матеріал«Теорія без практики мертва і безплідна,практика без теорії неможлива»Рене Декарт

Номер слайду 8

Тестова робота1 варіант 2 варіант1. Сума коренів квадратного рівняння:х2-9х=20; х2-2х = 9 а)20; б) -20; в)9; г)-9. а) -2; б)2; в) -9; г)9.2. Добуток коренів квадратного рівняння:х2+12х-3 =0; х2+12х+7=0;а)3 ; б)-3 ; в)12; г)-12. а)12 ; б)-12 ; в)7 ; г)-7 3. Коренями рівняння є числа:х2-8х+15=0; х2 + 16х + 63 = 0а) -3; 5, б)-3;-5, в) 3; 5, г)3;-5. а) 9; 7, б)-9;-7, в) -9; 7, г)9;-7.

Номер слайду 9

Перевіримо! Відповіді1 варіант 1в; 2б; 3в; 2 варіант 1б; 2в; 3б.

Номер слайду 10

Колективна робота з підручником№951(1)(пригадати способи розкладання многочленів на множники)

Номер слайду 11

1. Корені квадратного тричлена дорівнюють 0,5 і –8, а перший коефіцієнт дорівнює 3. Запишіть цей тричлен у вигляді добутку. А. 3 (х-5) Б. 3(X-0.5)(X+8) 2. Розкладіть на множники квадратний тричлен: 4х2 – 20х + 25; В. (4 X-10)(X-2.5) 3. Розкладіть на множники квадратний тричлен: х2 – 10х + 25; Г. (х-5) (х-5)Встановіть відповідність Самостійна робота

Номер слайду 12

САМОПЕРЕВІРКА1-Б2-В3-Г

Номер слайду 13

Узагальнення і систематизація матеріалу Розв'яжіть рівняння:1 ряд 2ряд (х2 + 5х)(х2 + 5х – 2) =0 5x−16−−−−−−−√=x−2.5x−16−−−−−−−√=x−2.5x−16−−−−−−−√=x−2.x−2=√ 5x−16 додатково

Номер слайду 14

Пригадаємо алгоритм розв’язування задач за допомогою рівнянь Позначити одну з невідомих величин змінною х;2. Виразити інші невідомі величини через х;3. Скласти рівняння , розв’язати його;4. Вибрати ті значення х, що задовольняють умову задачі та знайти (якщо треба) значення інших невідомих величин; 5. Проаналізувати результат і записати відповідь.

Номер слайду 15

Експрес-контроль. Завдання. Варіанти відповідей 1 Дано два числа. Укажіть рівняння, яке отримаємо, позначивши менше число через х, якщо відомо, Що сума цих чисел дорівнює 5, а їх добуток дорівнює 6. А. х( х+ 5) = 6;Б. х( 5 – х ) = 6;В. х ( х + 6 ) = 5;Г. х ( 6 – х ) = 5. 2 Укажіть рівняння до задачі: Чисельник звичайного дробу на 5 менший за знаменник. Якщо чисельник Цього дробу зменшити на 2, а знаменник збільшити на 16, то цей дріб зменшиться на 1/3 .3 Одна зі сторін прямокутника більша за другу на 2см . Знайдіть сторону прямокутника, якщо його площа дорівнює 80см. Розв’язати

Номер слайду 16

Відповіді до експрес - контролю1. Б; 2. В; 3. 8см і 10см.

Номер слайду 17

Домашнє завдання:§24,25-повторити №945(1.3),952(1) №960(1,2)-в.р.

Номер слайду 18

1. Ми сьогодні повторили…2. Ми виконували…3. Ми сьогодні дізналися…4. Найбільше зацікавило……

Номер слайду 19

Задачі, вправи та рівнянь багато Здолали ми разом усі. Хто в математиці завзятий,Той успіх матиме в житті !Бажаю успіху!

Номер слайду 20

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Пивоварова Валентина Анатоліївна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
10 березня
Переглядів
1333
Оцінка розробки
4.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку