Презентація "школа журналістики"

Про матеріал
Презентація новітньої форми роботи "Школа журналістики Strong Words" для практичного розвитку навиків та вмінь дітей за напрямками : - ораторське мистецтво - безпека роботи в інтернет просторі - робота з соц мережами, як вид творчої діяльності -етика та естетика журналіста
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Вас вітає

Номер слайду 2

Номер слайду 3

пресова (газетно-журнальна) (газети, журнали, бюлетені, альманахи) телевізійна (канали, програми, передачі, фільми, інше) радійна (канали, програми, передачі, інше) інтернетна (інтернет-видання, інтернет-версія видання, сайт-видання, інше) .. агентська (для інформаційних агентств)

Номер слайду 4

- досконале вміння говорити до групи людей у виважений спосіб ----надати інформацію, ---- вплинути, --- розважити слухачів, ***є розділом мистецтва. Ораторське мистецтво - це мистецтво впливу на слухачів. У суспільному житті без слова, без його впливу не обійтись.

Номер слайду 5

Директ-менеджер Це людина, яка допомагає брендам або блогерам відписувати у директі певної соцмережі на сотні нових повідомлень. Головним обов’язком такого працівника є консультація підписників з різних питань у директі, месенджері чи іншому каналі Інфлюенсер (блогер) Люди, яким вдалося створити яскраві образи свого життя у соцмережах, тому за ними почали стежити тисячі користувачів. Цим користуються бренди та радо співпрацюють з блогерами і платять їм чималі гроші за рекламу їхніх товарів

Номер слайду 6

Асистент - помічник блогера людина, яка є правою рукою блогера/інфлюенсера, його помічником у будь-яких питаннях. Менеджер з реклами спеціаліст, який відповідає за просування акаунту в соцмережах за допомогою різноманітних маркетингових інструментів Сторізмейкер формування контент-плану для сторіз (опціонально, бо цим може займатися інший спеціаліст); опрацювання різних типів контенту й перетворення їх на красиві сторіз (для цього потрібно монтувати відео, обробляти фото, створювати дизайнерські картинки, накладати звук) Контентмейкер -людинапрацює з багатьма видами контенту: і сторіз робити, і тексти писати, і сюжети для відео вигадувати. Це такий собі універсальний боєць, який одночасно є дизайнером, фотографом та копірайтером.

Номер слайду 7

ТікТок-продюсер -спеціаліст, який знає основні нюанси нової соцмережі ТікТок, в курсі останніх трендів та розуміє, яке відео потрібно записати, аби зібрати тисячі переглядів. Його ще можуть називати TikTok-сценарист, SMM-спеціаліст у TikTok Ютуб-блогер -спеціаліст, який обожнює бути в кадрі, спілкуватися з людьми та розповідати про різні речі в межах своєї компетенції. Він може бути як найманим працівником (тобто ведучим на чужому ютуб-каналі), так і створити свій канал та монетизувати його. Розробник чат-ботів Цей спеціаліст повинен вміти будувати програмні сценарії, програмувати, аби в результаті отримати сервіс в форматі автовідповідача — чат-бот.

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Номер слайду 10

ppt
Додано
14 квітня 2021
Переглядів
506
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку