Директ-менеджер Це людина, яка допомагає брендам або блогерам відписувати у директі певної соцмережі на сотні нових повідомлень. Головним обов’язком такого працівника є консультація підписників з різних питань у директі, месенджері чи іншому каналі Інфлюенсер (блогер) Люди, яким вдалося створити яскраві образи свого життя у соцмережах, тому за ними почали стежити тисячі користувачів. Цим користуються бренди та радо співпрацюють з блогерами і платять їм чималі гроші за рекламу їхніх товарів
Асистент - помічник блогера людина, яка є правою рукою блогера/інфлюенсера, його помічником у будь-яких питаннях. Менеджер з реклами спеціаліст, який відповідає за просування акаунту в соцмережах за допомогою різноманітних маркетингових інструментів Сторізмейкер формування контент-плану для сторіз (опціонально, бо цим може займатися інший спеціаліст); опрацювання різних типів контенту й перетворення їх на красиві сторіз (для цього потрібно монтувати відео, обробляти фото, створювати дизайнерські картинки, накладати звук) Контентмейкер -людинапрацює з багатьма видами контенту: і сторіз робити, і тексти писати, і сюжети для відео вигадувати. Це такий собі універсальний боєць, який одночасно є дизайнером, фотографом та копірайтером.
ТікТок-продюсер -спеціаліст, який знає основні нюанси нової соцмережі ТікТок, в курсі останніх трендів та розуміє, яке відео потрібно записати, аби зібрати тисячі переглядів. Його ще можуть називати TikTok-сценарист, SMM-спеціаліст у TikTok Ютуб-блогер -спеціаліст, який обожнює бути в кадрі, спілкуватися з людьми та розповідати про різні речі в межах своєї компетенції. Він може бути як найманим працівником (тобто ведучим на чужому ютуб-каналі), так і створити свій канал та монетизувати його. Розробник чат-ботів Цей спеціаліст повинен вміти будувати програмні сценарії, програмувати, аби в результаті отримати сервіс в форматі автовідповідача — чат-бот.