Презентація. "Систематизація знань за темою "Десяткові дроби. Порівняння та округлення десяткових бробів та натуральних чисел. Додавання та віднімання десяткових дробів."

Про матеріал
Узагальнення та систематизація знань і вмінь учнів за темою «Десяткові дроби. Порівняння та округлення десяткових дробів. Додавання та віднімання десяткових дробів»
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Урок № 105 Математика 5 клас. Тема уроку. Десяткові дроби. Порівняння та округлення десяткових дробів. Додавання та віднімання десяткових дробів. Систематизація знань. Підготовка до контрольної роботиr

Номер слайду 2

Мета уроку. Узагальнення та систематизація знань і вмінь учнів за темою «Десяткові дроби. Порівняння та округлення десяткових дробів. Додавання та віднімання десяткових дробів»

Номер слайду 3

«Перед людиною є три шляхи до пізнання: шлях мислення - найбільш благородний, шлях наслідування - найбільш легкий і шлях особистого досвіду - найбільш важкий». Конфуційдавньокитайський філософ та політичний діяч

Номер слайду 4

ЗАВДАННЯ ВІД СІМКИ ТА НОЛИКАВправа «Мікрофон» Прочитати десяткові дроби: 12,845; 0,0234; 1234,009. Назвати розрядні одиниці дробу 1234,2345 Порівняйте числа:5,083 та 5,1; 0,79 та 0,789;6,68 та 6,711; 7,6 та 7,60. Як порівняти два десяткових дроби!Обчислити і результат округлити до найвищого розряду:а) 123, 45 + 23,25б) 1234, 987 – 34, 987в) 568, 98 + 122, 02 Як округлити число до певного розряду?

Номер слайду 5

ЗАВДАННЯ ВІД ДЕДУСАЗ давніх – давен доводилося не лише лічити предмети, а й вимірювати довжину, обчислювати площі, вести розрахунки за куплені і продані товари. Не завжди результат вимірювання чи вартість товару можна було виразити натуральним числом. Так з’явилися дроби. Вавілоняни користувалися дробами із знаменником 60, римляни – із знаменником 12, називаючи 1/12 унцією. Сучасне позначення дробів бере свій початок у стародавній Індії. Його стали використовувати і араби, а від них у ХІІ-ХІV столітті було запозичено європейцями.

Номер слайду 6

Спочатку в запису дробів не використовувалася дробова риска. Риску дробу стали постійно застосовувати лише близько 300 років тому. Першим вченим, який став використовувати і розповсюджувати сучасний запис дробів, був італійський купець і мандрівник, син міського писаря Фібоначчі (Леонардо Пізнанський) У 1200 році. Він увів слово „дріб”. Назву „чисельник” і „знаменник” увів у ХІІІ ст. Максим Пеану – грецький монах, учений-математик. У науці й промисловості, сільському господарстві значно частіше використовуються десяткові дроби, ніж звичайні. Це пов’язано з тим, що правила обчислення з десятковими дробами дуже прості і схожі на правила виконання дій з натуральними числами. Кому як знак дробовості увів знаменитий математик, фізик і астроном Кеплер (1571 – 1630рр).

Номер слайду 7

«Робота в парі». Завдання від Ігрека і Фару. Розв’язати рівняння:430,54 – х = 429,54 67,86 + 2х = 71,86 (х + 13,456) - 7,7 = 8,756 3 – Н; 1 – Ф; 2 - Е

Номер слайду 8

Запитання від Ігрека. Що таке фен? (Фен вітер і фен електричний прилад для укладки волосся). Як потрібно безпечно користуватися феном? А що ви знаєте про вітер – «фен». Чи є такі вітри на Україні і де вони формуються?

Номер слайду 9

Довідка: Фен, фьон — сильний, поривчастий, теплий і сухий місцевий вітер, що дме з гір у долини. Він виникає коли повітряні маси перевалюють через гори і з великою швидкістю скочуються у долини.  В Карпатах та на схилах Кримських гір переважають орографічні вітри, тобто гірськодолинні  і фени, що залежать від напрямку та протяжності схилів, чергування хребтів, улоговин і річкових долин, тому загальні чинники відіграють тут неосновну роль. 

Номер слайду 10

Правила користування електричними приладами ( в тому числі і феном). Не можна вмикати електроприлади вологими руками.2. Не можна користуватися сидячи у ванні феном. Так як може бути коротке замикання, а це пряма загроза життю.3. Не можна вмикати електроприлад з пошкодженим і оголеним проводом.4. Не залишати ввімкненим прилад на довгий час.5. Користуватися несправними приладами категорично забороняється. 6. Користуватися електроприладами можна лише в присутності дорослих.

Номер слайду 11

Робота в групах«Приготуй крем»Допоможіть дівчаткам – Фіксікам приготувати крем для торту. Задача. Для приготування крему потрібно взяти, вершкове масло, какао – порошок та згущене молоко. Вершкового масла та какао – порошка разом 0, 2 кг, вершкового масла та згущеного молока 0, 35 кг, а згущеного молока і какао – порошка разом 0,250 кг. Скільки окремо потрібно взяти вершкового масла, какао – порошка і згущеного молока, якщо крему повинно вийти з цих продуктів 0,4 кг.

Номер слайду 12

Задачка від Дім Дімича

Номер слайду 13

«Знайти місце комі». Дім Дімич так хвилювався, що забув розставити коми. 1) 38 + 22 = 6; 4) 526 – 426 = 1;2) 3 + 519 = 819; 5) 75 – 45 = 7455;3) 82 + 16 = 242; 6) 100 – 1 = 99999.

Номер слайду 14

Чим був корисний для вас урок?Що нового і цікавого ви на ньому дізналися?Які знання з теми у вас викликають тривогу?Чи сподобався вам урок?

Номер слайду 15

Домашнє завдання. Повторити теоретичний матеріал за вивченою темою, виконати самостійну роботу на ст. 219 – 220.

Номер слайду 16

Дякую за роботу. До побачення!

pptx
Додано
23 лютого 2020
Переглядів
1758
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку