Робота над віршем «Сонце гріє, вітер віє…»Сонце гріє, вітер віє На калині одиноке З поля на долину, Гніздечко гойдає, -Над водою гне вербою А де ж дівся соловейко? Червону калину; Не питай, не знає.— Які емоції у вас після слухання вірша?— Яку пору року описав поет?— Які слова доводять, що це кінець літа?— Який настрій був у поета, коли він писав цей вірш?— Скільки речень у вірші?— З якою інтонацією треба читати перше речення?— Як треба прочитати друге речення?
Робота над віршем «Зоре моя вечірняя…». Зоре моя вечірняя,Зійди над горою,Поговорим тихесенько. В неволі з тобою. Розкажи, як за горою. Сонечко сідає. Як у Дніпра веселочка. Воду позичає.— З якою інтонацією я читала вірш?— До кого звертається поет? — Що він просить у зорі? — Яку річку згадує поет у вірші? Що він про неї говорить? — Що означає вислів «... у Дніпра веселочка воду позичає»? — Який пейзаж (картину природи) змальовує Тарас Шевченко у вірші? — За чим журиться поет? — Як ви гадаєте, чому автор використовує таку форму слів: сонечко, веселочка, тихесенько?