Презентація "Танграм". Опис походження головоломки, послідовності виготовлення та використання під час навчально-виховного процесу.

Про матеріал

До появи комп'ютерних технологій і бурхливого розвитку настільних ігор, одним з основних розваг для більшості людей була гра - головоломка "Танграм". У наш час дуже багато людей захоплюються головоломками. Вони улюблені не тільки дітьми, а й дорослими. Гра допомагає розвивати логічне мислення, геометричну інтуїцію. Це спосіб направлений на розвиток різних розумових процесів - зіставлення, узагальнення, встановлення послідовності, визначення відносин «ціле» - «частина».

zip
Додано
5 лютого 2018
Переглядів
2150
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку