Презентація "Техніки заземлення: що це таке та коли допомагає"

Про матеріал
Заняття в рамках проєкту "Завжди поруч" . Мета: ознайомитись з техніками, спрямованими на зняття нервово-психічного напруження, скутості, зниження тривожності, стабілізацію психоемоційного стану, заспокоєння
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Техніки заземлення: що це таке та коли допомагаєЗаняття 3 Мета: ознайомитись з техніками, спрямованими на зняття нервово-психічного напруження, скутості, зниження тривожності, стабілізацію психоемоційного стану, заспокоєння

Номер слайду 2

Етап 1 ПОТУРБУЙСЯ ПРО СЕБЕВправа «ПОЛІТ МЕТЕЛИКА

Номер слайду 3

Відео: https://youtu.be/g. Hh3l-Q4 Cgw. Заплющте очі і слухайте мій голос. Дихайте глибоко і спокійно. Уявіть собі, що ви сидите на галявині у прекрасний літній день. Просто перед собою бачите чудового метелика, який пурхає із квітки на квітку. Простежте за рухами його крил. Рухи легкі та граціозні. Тепер нехай кожен уявить, що він метелик, що в нього гарні великі крила. Відчуйте, як ваші крила повільно і плавно рухаються вгору-вниз. Насолоджуйтеся відчуттям ширяння в повітрі. А тепер гляньте на строкату галявину, над якою летите. Подивіться, скільки на ній яскравих квітів. Знайдіть очима найгарнішу квітку й поступово починайте наближатися до неї. Ви вже відчуваєте її аромат… Повільно і плавно ви сідаєте на м’яку пахучу середину квітки. Вдихніть ще раз її пахощі і… розплющте очі. Розкажіть про свої відчуття. Музичний супровід: https://youtu.be/Fo. CG-WNs. Zio

Номер слайду 4

Рефлексія. Які ваші враження, відчуття? Комусь було важко? Якісь думки не давали спокою?

Номер слайду 5

2 етап – Інформування та оволодіння техніками. Під час війни наш організм перевантажений зайвими емоційними переживаннями, і тому може “давати збій” у роботі. У такі моменти варто вміти себе контролювати та заспокоювати емоційні бурі. У цьому тобі може допомогти метод заземлення. Заземлення — це набір технік, які можуть допомогти заспокоїти людину тут і зараз, в моменті. Вони корисні, коли ви відчуваєте сильні емоції, пригнічені або переживаєте панічні атаки, кошмари чи флешбеки.

Номер слайду 6

Методи заземлення можна виконувати будь-де і в будь-який час. Ти можеш використовувати їх, коли:почуваєшся перевантаженимвідчуваєш тригервідчуваєш паніку або тривогумаєш тривожні емоціїмаєш флешбеки або нав’язливі спогадипочуваєшся відокремленим від світумаєш бажання заподіяти собі шкоду

Номер слайду 7

5 заземлюючих вправ для дітей 1. Техніка "5-4-3-2-1 почуття"Все, що потрібно для цієї вправи - це відчуття. Назви: 5 речей, які ти зараз бачиш 4 речі, які ти зараз чуєш 3 речі, запах яких ти зараз відчуваєш 2 речі, до яких ти можеш доторкнутися 1 річ, яку ти можеш спробувати на смак. Для молодших дітей може бути складно назвати останній пункт (заперечення: "Я зараз нічого не їм"), тому техніку можна модифікувати. Мета: допомогти дітям впоратися з занепокоєнням.

Номер слайду 8

Номер слайду 9

2. Техніка "5-4-3-2-1 Оточення"Якщо у дитини проблема з ідентифікацією почуттів, спробуйте попрацювати з тим, що оточує дитину. Назви:5 кольорів, які ти бачиш4 фігури, які ти бачиш3 м'які речі, які ти бачиш2 людини, яких ти бачиш1 книгу, яку ти бачиш3. Техніка "А, Б, В ... в кімнаті"Ця вправа допоможе дитині познайомитися з місцем, в якому вона зараз перебуває. Попросіть її оглянути кімнату і назвати предмети починаючи з першої(другої, третьої) літери алфавіту.

Номер слайду 10

4. Техніка "Фокус на об'єкті"Тримайте під рукою кілька цікавих предметів з різними текстурами і кольорами. Це можуть бути барвисті камені, кульки або щось ще. Діти можуть тримати предмет в своїх руках і налаштовувати всю свою увагу на предмет. Зверніть увагу дитини на кольори, текстури. Задайте питання. Який цей предмет на дотик? Які кольори ти бачиш? І т.д. Потім можна попросити дітей угадати предмет із заплющеними очима. 5. Техніка "Тупоти, тупоти, видихай"Для активного заземлення попросіть дитину тупнути лівою ногою, тупнути правою ногою, а потім глибоко видихнути. Продовжуйте цю зв'язку.

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Рефлексія діяльностіСьогодні я дізналася(дізнався) про те, що... Було цікаво дізнатися про... Було складно під час... Я виконувала(виконував) завдання, щоб... Я зрозуміла(зрозумів), що...

Номер слайду 13

ДЯКУЮ ЗА УВАГУ!

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 4
Оцінки та відгуки
  1. Лагодзінська Валентина
    Змістовно! Актуально!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Лубенець Олена
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Радько Татьяна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Дуванов Дмитрий
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 1 відгук
pptx
Додано
5 грудня 2022
Переглядів
1902
Оцінка розробки
5.0 (4 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку