Тексти для перевірки навичок читання вголосу 2 класіКількість слів є показником читання вголос у I семестрі 2 класу - 35-45 сл/хву II семестрі 2 класу - 50-60 сл/хв
Номер слайду 2
Мудра кицька На столі стояв кухлик з молоком. Кицька його побачила, і схотілося їй молочка. Скочила на стіл — та до кухлика. Аж тут лихо: голова в кухлик не влазить. Так гарно молоко пахне, а язиком до нього кицька не сягне. Засмутилась вона, але ненадовго... Скоро кицька зміркувала, що робити. Вона почала вмочати лапку в молоко й обсмоктувати її. Умочить лапку, обсмокче з неї молоко й знову вмокає. Так і застали її над кухликом, коли вона добувала з нього молоко.{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}21019293940445159677578
Номер слайду 3
Запитання і завдання1. Що побачила кішка на столі?2. Чи змогла вона напитися молока? Чому?3. Як ви гадаєте, чи можна назвати кицьку розумною?
Номер слайду 4
Ліс і струмок У вологій лісовій гущавині, серед боліт і мохів, протікав струмок. Він скаржився на те, що ліс закриває від нього небо і далекі краєвиди, не пропускає до нього ні ясного промінця сонця, ні грайливого вітерця. - Хоч би прийшли люди і вирубали цей нестерпний ліс,— дзюркотів струмок. А ліс лагідно йому пояснив, що його тінь охороняє струмок від пекучого сонця і вітру. - Наберись спершу сил під моєю тінню, і тоді вибіжиш на відкриту рівнину, але вже не слабким струмком, а могутньою рікою...{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}31223333745485763728183
Номер слайду 5
Запитання і завдання1. Де протікав струмок?2. На що він скаржився?3. Яку пораду дав ліс маленькому струмочку?
Номер слайду 6
Липа Біля нашого двору зацвіла липа. Квітки липи жовті – жовті і дуже пахучі. Раді бджоли цій порі. Адже стара кучерява липа виділяє нектару не менше, ніж гектар гречки. А ще липа допомагає людям позбавитися застуди. Хто п’є чай із завареним сушеним липовим цвітом,той дуже зміцнює своє здоров’я. Ми всі доглядаємо липу. {5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}1813202835424852
Номер слайду 7
Запитання і завдання1. Чим корисний липовий цвіт?
Номер слайду 8
За добро добром Летіла бджола і потрапила в колодязь. Крила намочила, вилетіти не може. Голуб побачив її в біді, виломив дзьобом гілку і впустив у колодязь. Бджола вилізла на листя, крила її обсохли, і вона полетіла у свій вулик. А через якийсь час бджола врятувала голуба, коли його хотів убити лісник. Узяв лісник ціль, та прилетіла бджола і вжалила стрільця в ніс, збила йому ціль. Він вистрілив, та не влучив. Отак рятують одне другого! За добро добром!{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}310142230394655637077
Номер слайду 9
Запитання і завдання1. Куди потрапила бджола?2. Хто врятував бджолу?3. А як бджола врятувала голуба?
Номер слайду 10
Як бджілка знаходить квітку конвалії Вилетіла з вулика бджілка. Літає над пасікою й дослухається. Чує, десь далеко-далеко дзвенять голосні дзвіночки. Летить бджілка на музику дзвіночків. Прилітає до лісу. А то дзвонять квіти конвалії. Кожна квітка-маленький срібний дзвіночок. У середині – золотий молоточок. Б’є молоточок по сріблу – лунає дзвін – аж до пасіки лине. Ото так конвалія кличе бджілку. Прилітає бджілка, збирає з квітки пилок та й каже: - Дякую, квітко . .. А квітка мовчить. Вона лише зніяковіло опускає голівку. {5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}51319212836425058676977
Номер слайду 11
Запитання і завдання1. Де живе бджілка?2. Куди дзвін привів бджілку?3. Чому видзвонювали лісові конвалії?4. Що збирала бджілка з конвалії?
Номер слайду 12
ЖУРАВЛИК Вже настала весна. Вийшло Сонечко. Почав танути сніг. На річках скресла крига. Але зима ще не хоче відступати. Вона заховала Сонечко і знову стало похмуро і холодно. - Я врятую Сонечко,— сказав маленький журавлик. Він спитав у мудрого Орла дорогу і полетів за високі гори. Там Журавлик побачив великий замок і визволив Сонечко. Знову стало тепло і весело. {5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}171321283334435158
Номер слайду 13
Запитання і завдання1. Що сталося з сонечком? 2. Що зробив журавлик?
Номер слайду 14
Хитрий Хомка Купила бабуся внукам хом’яка. Біленький, тепленький, з червоними очицями. Ротик – наче бантик. І такий уже спритний! Діти назвали його Хомкою. Взялися хлоп’ята годувати Хомку. Гриз він сухарі, морквину, бурячок. Щоки в нього роздулися. З’їв усе і кудись зник. Так було кілька разів. Одного разу Юрко хотів узути свої гумові чобітки. А там чималий запас їжі. Замість нірки Хомка чобіток пристосував. {5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}27111920273542495760
Номер слайду 15
Запитання і завдання1. Кого діти назвали Хомкою?2. Де ховав Хомка запас їжі?
Номер слайду 16
Криничка У лузі – криничка. Вона тут давно – давно. Хто її викопав – невідомо. Над криничкою верба нахилилася. На гілці глиняний кухлик висить. Не минають люди криничку. Верба подає їм кухлика, а криничка пригощає водицею. Чистою, прохолодною, на лугових травах настояною. Усіх щедро напуває криничка: і трактористів, і пастухів, і перехожих. А води в ній не меншає.{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}11016212834394655
Номер слайду 17
Запитання і завдання1. Чим пригощає криничка перехожих?
Номер слайду 18
ХЛІБОМ ЗЕМЛЯ СИЛЬНА Було це давно. Жив на світі старий чоловік. Рано вставав, пізно лягав. Сонце все бачило і вирішило нагородити його золотою зерниною. Кинув чоловік зернину в землю. А коли прокинувся, то побачив, що все поле вкрилося зеленими колосками. На другий день стало поле золоте, як сонце. А на третій день зернятка перетворилися на золоту паляницю. З'їв чоловік шматочок і став такий дужий, що всю землю засіяв золотим зерном. {5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}312152232404252586672
Номер слайду 19
Запитання і завдання 1. За що сонце вирішило нагородити людину? 2. Що сталося із зерном?3. Яка сила від зерна?
Номер слайду 20
ГОРОБЕЦЬ По дорозі до школи я побачив горобця. Він тремтів від холоду і нікуди не летів. Я взяв його і приніс до школи. Діти давали йому крихти хліба, але пташка не хотіла їсти. Юрко приніс шапку, щоб відігріти горобця. Поклав його в шапку. На уроці горобчик вилетів із шапки і сів на підвіконня. Учителька відкрила кватирку, і він полетів, весело цвірінькаючи. {5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}1102223313943525861
Номер слайду 21
Запитання і завдання1. Кого побачив хлопчик?2. Що сталося з горобчиком?3. Куди хлопчик приніс пташку?4. Що трапилося на уроці?