Презентація "Тексти для перевірки навичок читання вголос 2 клас"

Про матеріал
Кількість слів є показником читання вголос у I семестрі 2 класу - 35-45 сл/хв у II семестрі 2 класу - 50-60 сл/хв
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Тексти для перевірки навичок читання вголосу 2 класіКількість слів є показником читання вголос у I семестрі 2 класу - 35-45 сл/хву II семестрі 2 класу - 50-60 сл/хв

Номер слайду 2

Мудра кицька На столі стояв кухлик з молоком. Кицька його побачила, і схотілося їй молочка. Скочила на стіл — та до кухлика. Аж тут лихо: голова в кухлик не влазить. Так гарно молоко пахне, а язиком до нього кицька не сягне. Засмутилась вона, але ненадовго... Скоро кицька зміркувала, що робити. Вона почала вмочати лапку в молоко й обсмоктувати її. Умочить лапку, обсмокче з неї молоко й знову вмокає. Так і застали її над кухликом, коли вона добувала з нього молоко.{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}21019293940445159677578

Номер слайду 3

Запитання і завдання1. Що побачила кішка на столі?2. Чи змогла вона напитися молока? Чому?3. Як ви гадаєте, чи можна назвати кицьку розумною?

Номер слайду 4

Ліс і струмок У вологій лісовій гущавині, серед боліт і мохів, протікав струмок. Він скаржився на те, що ліс закриває від нього небо і далекі краєвиди, не пропускає до нього ні ясного промінця сонця, ні грайливого вітерця. - Хоч би прийшли люди і вирубали цей нестерпний ліс,— дзюркотів струмок. А ліс лагідно йому пояснив, що його тінь охороняє струмок від пекучого сонця і вітру. - Наберись спершу сил під моєю тінню, і тоді вибіжиш на відкриту рівнину, але вже не слабким струмком, а могутньою рікою...{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}31223333745485763728183

Номер слайду 5

Запитання і завдання1. Де протікав струмок?2. На що він скаржився?3. Яку пораду дав ліс маленькому струмочку?

Номер слайду 6

Липа Біля нашого двору зацвіла липа. Квітки липи жовті – жовті і дуже пахучі. Раді бджоли цій порі. Адже стара кучерява липа виділяє нектару не менше, ніж гектар гречки. А ще липа допомагає людям позбавитися застуди. Хто п’є чай із завареним сушеним липовим цвітом,той дуже зміцнює своє здоров’я. Ми всі доглядаємо липу.  {5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}1813202835424852

Номер слайду 7

 Запитання і завдання1. Чим корисний липовий цвіт?    

Номер слайду 8

За добро добром Летіла бджола і потрапила в колодязь. Крила намочила, вилетіти не може. Голуб побачив її в біді, виломив дзьобом гілку і впустив у колодязь. Бджола вилізла на листя, крила її обсохли, і вона полетіла у свій вулик. А через якийсь час бджола врятувала голуба, коли його хотів убити лісник. Узяв лісник ціль, та прилетіла бджола і вжалила стрільця в ніс, збила йому ціль. Він вистрілив, та не влучив. Отак рятують одне другого! За добро добром!{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}310142230394655637077

Номер слайду 9

Запитання і завдання1. Куди потрапила бджола?2. Хто врятував бджолу?3. А як бджола врятувала голуба?

Номер слайду 10

Як бджілка знаходить квітку конвалії Вилетіла з вулика бджілка. Літає над пасікою й дослухається. Чує, десь далеко-далеко дзвенять голосні дзвіночки. Летить бджілка на музику дзвіночків. Прилітає до лісу. А то дзвонять квіти конвалії. Кожна квітка-маленький срібний дзвіночок. У середині – золотий молоточок. Б’є молоточок по сріблу – лунає дзвін – аж до пасіки лине. Ото так конвалія кличе бджілку. Прилітає бджілка, збирає з квітки пилок та й каже: - Дякую, квітко . .. А квітка мовчить. Вона лише зніяковіло опускає голівку. {5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}51319212836425058676977

Номер слайду 11

Запитання і завдання1. Де живе бджілка?2. Куди дзвін привів бджілку?3. Чому видзвонювали лісові конвалії?4. Що збирала бджілка з конвалії?

Номер слайду 12

ЖУРАВЛИК        Вже настала весна. Вийшло Сонечко. Почав танути сніг. На річках скресла крига. Але зима ще не хоче відступати. Вона заховала Сонечко і знову стало похмуро і холодно. - Я врятую Сонечко,— сказав маленький журавлик.       Він спитав у мудрого Орла дорогу і полетів за високі гори. Там Журавлик побачив великий замок і визволив Сонечко. Знову стало тепло і весело. {5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}171321283334435158

Номер слайду 13

Запитання і завдання1. Що сталося з сонечком? 2. Що зробив журавлик?

Номер слайду 14

Хитрий Хомка Купила бабуся внукам хом’яка. Біленький, тепленький, з червоними очицями. Ротик – наче бантик. І такий уже спритний! Діти назвали його Хомкою. Взялися хлоп’ята годувати Хомку. Гриз він сухарі, морквину, бурячок. Щоки в нього роздулися. З’їв усе і кудись зник. Так було кілька разів. Одного разу Юрко хотів узути свої гумові чобітки. А там чималий запас їжі. Замість нірки Хомка чобіток пристосував.  {5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}27111920273542495760

Номер слайду 15

 Запитання і завдання1. Кого діти назвали Хомкою?2. Де ховав Хомка запас їжі?  

Номер слайду 16

Криничка У лузі – криничка. Вона тут давно – давно. Хто її викопав – невідомо. Над криничкою верба нахилилася. На гілці глиняний кухлик висить. Не минають люди криничку. Верба подає їм кухлика, а криничка пригощає водицею. Чистою, прохолодною, на лугових травах настояною. Усіх щедро напуває криничка: і трактористів, і пастухів, і перехожих. А води в ній не меншає.{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}11016212834394655

Номер слайду 17

Запитання і завдання1. Чим пригощає криничка перехожих?    

Номер слайду 18

ХЛІБОМ ЗЕМЛЯ СИЛЬНА Було це давно. Жив на світі старий чоловік. Рано вставав, пізно лягав. Сонце все бачило і вирішило нагородити його золотою зерниною. Кинув чоловік зернину в землю. А коли прокинувся, то побачив, що все поле вкрилося зеленими колосками. На другий день стало поле золоте, як сонце. А на третій день зернятка перетворилися на золоту паляницю. З'їв чоловік шматочок і став такий дужий, що всю землю засіяв золотим зерном. {5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}312152232404252586672

Номер слайду 19

Запитання і завдання 1. За що сонце вирішило нагородити людину? 2. Що сталося із зерном?3. Яка сила від зерна?  

Номер слайду 20

ГОРОБЕЦЬ По дорозі до школи я побачив горобця. Він тремтів від холоду і нікуди не летів. Я взяв його і приніс до школи. Діти давали йому крихти хліба, але пташка не хотіла їсти. Юрко приніс шапку, щоб відігріти горобця. Поклав його в шапку. На уроці горобчик вилетів із шапки і сів на підвіконня. Учителька відкрила кватирку, і він полетів, весело цвірінькаючи. {5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}1102223313943525861

Номер слайду 21

Запитання і завдання1. Кого побачив хлопчик?2. Що сталося з горобчиком?3. Куди хлопчик приніс пташку?4. Що трапилося на уроці?  

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Радіонова Любов
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Muntian Ekaterina
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Науменко Ольга Леонідівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
29 грудня 2022
Переглядів
12057
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку