Презентація. Тема:,,Формування здоров'язбережувальних компетентностей учасників освітнього процесу. Компетентнісно орієнтоване навчання на засадах Нової української школи,,
Презентація . Тема: ,,Формування здоров'язбережувальних компетентностей учасників освітнього процесу,, Мета: сприяти підвищенню рівня практичної підготовки здобувачів освіти з питання відповідальності за збереження власного здоров'я.
Майстер-клас«Формування здоров’язбережувальних компетентностей учасників освітнього процесу. Компетентнісно орієнтоване навчання на засадах Нової української школи»
Номер слайду 2
Привітання. Налаштування на роботу. Завдання: оберіть "смайл заняття" серед запропонованих, позначивши таким чином свій настрій; опустіть обрані вами смайли до прозорих контейнерів з позначками.
Номер слайду 3
ПРАВИЛА РОБОТИЗавдання: пригадати правила, яких потрібно дотримуватися під час заняття, щоб наша робота була ефективною.
Номер слайду 4
Вправа «ДОШКА ОЧІКУВАНЬ»Завдання: запишіть свої очікування від сьогоднішньої зустрічі на кольорових стікерах та прикріпіть на нашу дошку.
Номер слайду 5
Практична робота «Мій біологічний вік»Завдання: станьте у коло та спробуйте нахилитися вперед і дотягнутися кінчиками пальців рук до носка вашого взуття не зганаючи при цьому коліна.Інтерпретація результатів: Виконано повністю - біологічний вік < хронологічного віку. Нахил до колін - біологічний вік > хронологічного віку. Нахил до щиколотки - біологічний вік = хронологічному віку.
Номер слайду 6
Вправа «Павутиння слів» Завдання: записати на аркуші фліпчарту слова-асоціації до ключового слова ЗДОРОВ’Я.
Номер слайду 7
Метод «Фішбоун»Завдання: дослідити один із складників здоров’я та презентувати результати.1 група
Номер слайду 8
Метод «Фішбоун»Завдання: дослідити один із складників здоров’я та презентувати результати.2 група
Номер слайду 9
Метод «Фішбоун»Завдання: дослідити один із складників здоров’я та презентувати результати.3 група
Номер слайду 10
Метод «Фішбоун»Завдання: дослідити один із складників здоров’я та презентувати результати.4 група
Номер слайду 11
ФІЗИЧНЕ ЗДОРОВ’Я: Фізична активність, загартування, особиста гігієна, відсутність шкідливих звичок (тривале користування гаджетами впродовж дня, вживання алкоголю, наркотичних речовин, тютюнокуріння), самоконтроль за станом власного здоров’я,здорове збалансоване харчування
Номер слайду 12
ПСИХІЧНЕ ЗДОРОВ’Я:позитивні емоції та думки, заняття йогою та медитація – для подолання стресу та покращення свого емоційного стану, активне слухання, розуміння емоцій інших та співпереживання (емпатія), вміння вирішувати проблеми і не боятися помилок
Номер слайду 13
ДУХОВНЕ ЗДОРОВ’Я:спілкування з друзями, читання улюблених книг чи перегляд кінофільмів, інтелектуальний розвиток, постановка досяжних цілей на короткий час, уміння бути вдячними та вибачати інших, збереження власної життєвої гармонії і віри у вищі сили, віри у перемогу добра, духовні практики.
Номер слайду 14
СОЦІАЛЬНЕ ЗДОРОВ’Я:спілкування з людьми, які вас оточують, реалізація корисних справ для школи, міста тощо, швидка адаптація до середовища, в якому опинилася людина,волонтерство і розвиток нових контактів, активна життєва позиція.
Номер слайду 15
РУХАНКА «ДБАЙЛИВО ДО СЕБЕ…»https://youtu.be/n. WBo. TJWXYik
Номер слайду 16
Вправа «Шість капелюхів мислення»«БІЛИЙ КАПЕЛЮХ»– Що таке здоров’я? - Що ви знаєте про здоров’я? ФАКТИ
Номер слайду 17
Вправа «Шість капелюхів мислення»«ЧЕРВОНИЙ КАПЕЛЮХ»– Які складники здоров’я ви знаєте? - Що означає бути здоровим?ЕМОЦІЇ
Номер слайду 18
Вправа «Шість капелюхів мислення»«ЖОВТИЙ КАПЕЛЮХ»– Що позитивно впливає на здоров’я людини?– Назвіть переваги здорового способу життя? ПОЗИТИВ
Номер слайду 19
Вправа «Шість капелюхів мислення»«ЧОРНИЙ КАПЕЛЮХ» – Які фактори негативно впливають на здоров’я людини і до яких проблем це приводить? – Які протиріччя виникли у вас після нашого майстер-класу?НЕГАТИВ
Номер слайду 20
Вправа «Шість капелюхів мислення» «ЗЕЛЕНИЙ КАПЕЛЮХ» – – Чи можете ви запропонувати свої ідеї та пропозиції стосовно покращення здоров’я людини? – Чи з’явилися нові ідеї стосовно покращення власного здоров’я? КРЕАТИВ
Номер слайду 21
Вправа «Шість капелюхів мислення»«СИНІЙ КАПЕЛЮХ» Скласти сенкан до слова «Здоров’я»РЕФЛЕКСІЯ
Номер слайду 22
Вправа «Смайлик». Рефлексія - Чи змінився ваш настрій після заняття? - Чому?
Номер слайду 23
Вправа «Скринька запитань»- Якщо у вас ще залишилися питання стосовно здоров’я, то ви можете записати їх на стікерах і покласти до нашої таємної скриньки запитань. На наступних заняттях я обов’язково дам на них відповідь.