ТЕМА ТИЖНЯ: «ОСІНЬ»Дослідницькі / проблемні запитання: ● Як впізнати осінь?● Як живуть рослини восени?● Як живуть тварини восени? ● Що нам дарує осінь?/ Чому осінь називають щедрою? Завдання п’ятого тижня: Навчити учнів спостерігати за сезонними змінами в живій та неживій природі восени.2. Ознайомити з мистецькими творами про осінь. 3. Формувати вміння сприймати красу осінньої природи, милуватися нею та висловлювати власні враження та судження щодо побаченого і почутого. 4. Формувати здоров’язбережувальну компетентність. 5. Навчати висловлювати свою думку, активно слухати в умовах усного спілкування, взаємодіяти з однокласниками. Очікувані результати п’ятого тижня: ● основні ознаки осені;● назви осінніх місяців; ● зміни, які відбуваються в природі восени; ● правила безпечної поведінки у природі ● розпізнавати зміни в живій і неживій природі восени;● визначати та описувати дари осені та порівнювати їх із геометричними фігурами;● знаходити деякі взаємозв’язки та закономірності в природі восени.