Презентація. Тотожні перетворення виразів, які містять квадратні корені

Про матеріал
Удосконалити вміння виконувати тотожні перетворення виразів, що містять квадратні корені. Розвивати активність, самостійність, логічне мислення учнів, пізнавальний інтерес до історії математики. Виховання працьовитості, позитивного ставлення до навчання.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Дистанційне навчання. Тарутинська селищна рада. Петрівський Перший НВКТотожні перетворення виразів, які містять квадратні корені Алгебра – 8. ( Повторення )Урок розв’язування тренувальних вправ. Вчитель математики Димчогло Катерина Степанівна

Номер слайду 2

Структура урокуІ. Організаційно-психологічний етап (2-3 хв)ІІ. Етап підготовки до свідомої навчальної праці: постановка мети, мотивація, актуалізація опорних знань, умінь (перевірка домашнього завдання) (10-12хв)ІІІ. Етап застосування знань, засвоєння навичок та вмінь на готовому матеріалі (тренувальні вправи за зразком, інструкції, завдання) (20-23 хв)IV. Етап повідомлення і пояснення диференційованого домашнього завдання (1хв.)V. Підбиття підсумків уроку(5-7 хв.)

Номер слайду 3

Історичний матеріал Квадратні корені з чисел вавилонські мате тематики вміли добувати ще 4 тис. тому. Стародавні греки замість слів «здобути корінь» говорили « знайти сторону за даною площею квадрата», тобто раніше корінь називали «стороною». В латинській мові слова «сторона», «бік», «корінь» називаються однаково – radix. У 13 ст. європейські математики запропонували замість теперішнього писати R12,згодом стали замість R писати V7, V(a+b). Декарт (1596-1650) створив знак кореня з рискою √ ͞ ͞

Номер слайду 4

«Розвивайся сам, інакше почнуть розвиватися комплекси» «Для того, щоб удосконалити розум, треба більше роздумувати ніж заучувати» Рене Декарт «Думай швидко, обчислюй усно, відповідай чітко»

Номер слайду 5

Мета уроку: Узагальнити знання та вміння щодо означення та властивостей арифметичного квадратного кореня. Закріпити вміння вносити та виносити множники за знак кореня. Додавати, віднімати, множити кореніВиконувати скорочення дробів. Формувати навички звільнення від ірраціональності у знаменнику дробу

Номер слайду 6

кросворд (опитування) Питання кросворду (по горизонталі):1. Як називають невід’ємний квадратний корінь із невід’ємного числа? 2. Сформулюйте означення арифметичного квадратного кореня.3. Як називають знак арифметичного квадратного кореня? 4. Назвіть відомого французького математика, який ввів сучасне позначення радикала? 5. Як одним словом назвати додатні числа і нуль? 6. Із якого числа неможливо добути квадратний корінь? 7. Числа, які можна подати у вигляді нескінченного десяткового періодичного дробу. 8. Числа, які можна подати у вигляді нескінченного неперіодичного десяткового дробу. 9. Назвіть знак, який необхідно поставити при порівнянні чисел 2 і -3 .10 Чому дорівнює квадратний корінь з добутку?11. Чому дорівнює квадратний корінь з дробу?12. Чому дорівнює квадратний корінь з а²?Прізвище видатного українського поета,письменника і художника (по горизонталі) 

Номер слайду 7

фриметаичвешьлбідекартіднмєогонийнінмєдівеальніоцрраініликаацрдраіноальні83514726

Номер слайду 8

Квадратний корінь. Арифметичний квадратний корінь       5- 554- 441- 1120- 20200,8- 0,80,8   

Номер слайду 9

Винесення множника з-під знака кореня Самостійно: Перевір себе!    

Номер слайду 10

Внесення множника під знак кореня. Приклади: Самостійно: Перевір себе!    

Номер слайду 11

Додавання, віднімання та множення виразів, які містять квадратні кореніПриклади: 

Номер слайду 12

Розкласти на множники вираз: Приклади: Самостійно:      

Номер слайду 13

Скоротити дріб: Приклади: Самостійно:  

Номер слайду 14

Математичний словник назвати вирази, які спряжені до наступних: Самостійно:    

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Звільнитися від ірраціональності в знаменнику. Приклади: 

Номер слайду 17

Робота з підручникомв групах. Виконати вправу №797 а),в) 799а),г),800,805, 810 Підручник: Г. П. Бевз, Алгебра -8, 2016

Номер слайду 18

Домашнє завдання: Опрацювати §17 с. 159 -167 Виконати вправи: № 767,772, 779--д.,с. рівень рівень №797, 809--в.рівень

Номер слайду 19

Дякую всім за співпрацю!До наступної зустрічі!

pptx
Додано
8 лютого 2022
Переглядів
967
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку