Презентація "Твір-опис пам’ятника на основі власних спостережень"

Про матеріал

Мета публікації – допомогти вчителям підготувати та провести цікаві та ефективні уроки української мови та літератури з використанням краєзнавчих матеріалів Чернігівщини.З досвіду роботи вчителя української мови та літератури Шолох Н.Т. щодо впровадження й використання краєзнавчих матеріалів на уроках української мови та літератури, покликаних сприяти розширенню кругозору учнів про рідний край, підвищенню інтересу до вивчення історії і культури малої батьківщини, формуванню національно свідомої, гармонійно розвиненої, творчої особистості, здатної до саморозвитку та самореалізації.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

УРОК РОЗВИТКУ ЗВ’ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ Тема. Твір-опис пам’ятника Т.Г. Шевченку на основі власних спостережень. Мета. Поновити в пам’яті учнів відомості про опис; формувати в них вміння складати твір-опис пам’ятника за власним спостереженням, використовувати додаткову інформацію, власний досвід; розвивати комунікативні здібності , логічне мислення; виховувати почуття пошани до Кобзаря України, гордості, що він перебував у Чернігові.

Номер слайду 2

Епіграф до уроку Хто не шанує своє минуле, той не годен свого майбутнього. М.Рильський

Номер слайду 3

Словник архітектурних термінів АРХІТЕКТУРА — мистецтво проектування, спорудження та художнього оформлення будівель. АНСАМБЛЬ — гармонійна єдність у розміщенні й оформленні групи будівель, пам’ятників, що становлять одну архітектурну композицію. СКУЛЬПТУРА — вид образотворчого мистецтва, твори якого мають рельєфну або об’ємну форму і виконуються способом виливання, різьблення , ліплення тощо з твердих чи пластичних матеріалів (каменю, металу, дерева, глини). ПАМ’ЯТНИК( МОНУМЕНТ) — архітектурна або скульптурна споруда в пам’ять чи на честь кого - , чого-небудь. МЕМОРІАЛ — архітектурна споруда для увічнення

Номер слайду 4

Словник архітектурних термінів СТАТУЯ – скульптурне зображення людини на весь зріст. РЕЛЬЄФ – скульптурний витвір на площині з випуклим або заглибленим зображенням. КОЛОНА – пам’ятник у вигляді стовпа, споруджений на честь чи увічнення слави людини. ПОСТАМЕНТ – підставка пам’ятника, статуї, колони. П’ЄДЕСТАЛ – підвищення, на якому встановлюється статуя, скульптура. РЕКОНСТРУКЦІЯ – відновлення втрачених фрагментів або створення нової речі з максимальним збереженням початкового задуму.

Номер слайду 5

Творчий диктант Поставте іменники в формі родового відмінка однини: граніт, мармур, гіпс, пісок, ансамбль, п’єдестал, постамент, вал, проект, монумент. Довідка. Граніту, мармуру, гіпсу, піску, ансамблю, п’єдесталу, постаменту, валу, проекту, монумента.

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Пам’ятники Т.Г.Шевченку в Україні Вінниця Дніпропетровськ Вінниця

Номер слайду 8

Пам’ятники Т.Г.Шевченку в Україні Київ Житомир Донецьк

Номер слайду 9

Пам’ятники Т.Г.Шевченку в Україні Кіровоград Луганськ Львів

Номер слайду 10

Пам’ятники Т.Г.Шевченку в Україні Полтава Одеса Миколаїв

Номер слайду 11

Суми Рівно Пам’ятники Т.Г.Шевченку в Україні Тернопіль

Номер слайду 12

Ужгород Харків Пам’ятники Т.Г.Шевченку в Україні Хмельницький

Номер слайду 13

Чернівці Черкаси Пам’ятники Т.Г.Шевченку в Україні Чернігів

Номер слайду 14

Аргентина Канада Пам’ятники Т.Г.Шевченку у світі США

Номер слайду 15

Польща Грузія Пам’ятники Т.Г.Шевченку у світі Росія

Номер слайду 16

Пам’ятник Т.Г.Шевченку в Чернігові(1964 рік)

Номер слайду 17

Пам’ятник Т.Г.Шевченку в Чернігові (19 вересня 1992 рік)

Номер слайду 18

Довідка 1.Меморіальний комплекс (ансамбль), монумент, стела, обеліск, скульптурна група, погруддя, гранітні блоки, майданчик-подіум, бронзове факсиміле ( із франц. fac-simile, від лат. fac simile – зроби подібне – 1) точне відтворення будь-якого графічного оригіналу фотографічних способом або печаткою; 2) кліше – печатка для відтворення власноручного підпису). 2.Бронза, мармур, граніт, глина, цемент, сталь, дерево. 3.Висікати, вирубати, вирізати, відлити, виліпити. 4.Огортає радісне почуття, силует пам’ятника, вражає грандіозність монумента, символічний образ величі…, оригінально знайдено художнє і образне розв’язання…, перед глядачем постають…, у вирішенні скульптури відтворено…

Номер слайду 19

План-схема до опису пам’ятника Відомості про те, хто є автором пам’ятника, де він встановлений. Інформація про людину, якій поставлено пам’ятник. Загальне враження від монумента. Опис самої скульптури. Опис постаменту. Як вписується пам’ятник у місцевість, як він сприймається в архітектурному ансамблі площі, на якій встановлений. Загальна оцінка і значення пам’ятника для історії культури народу.

ppt
Додано
15 листопада 2018
Переглядів
3093
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку