І. Організація навчальної діяльності. Правила роботи в класі. Прочитайте текст, вставте пропущені дієслова. На уроці необхідно: не просто слухати, а … ; не просто дивитися, а … ; не просто відповідати, а … ; дружно і плідно … .
Номер слайду 3
II. Ознайомлення із темою, метою і завданнями. Складання плану уроку.
Номер слайду 4
III. Актуалізація опорних знань учнів з теми. Вправа “Мозковий штурм”.
Номер слайду 5
1. Бесіда з учнями “Документальний кінофільмільм: за і проти”. ІV. Формування умінь і навичок.
Номер слайду 6
2. Поетична хвилинка. Анна Багряна “До раю рабів не пускають”
Номер слайду 7
3. Розгляд пам’ятки “Як працювати над відгуком про твір мистецтва”.
Номер слайду 8
4. Презентація фільму “Майдан”
Номер слайду 9
5. Презентація фільму “Майдан. Мистецтво спротиву”.
Номер слайду 10
6. Самостійна робота учнів. Уявіть ситуацію: ви стали учасником обговорення переглянутого фільму. Підготуйте відгук у публіцистичному стилі до періодичного видання. Мета: поділитися своїми враженнями про побачене. Адресата визначте самостійно.
Номер слайду 11
7. Ознайомлення із творчими роботами. 8. Оцінювання робіт однокласниками.
Номер слайду 12
V. Підсумок уроку. 1. Рефлексія. Інформація, отримана на уроці, дозволяє зробити висновок… . Сьогодні я дізнався…; навчився…; зрозумів…; змінив погляд на…; мені сподобалось... . 2. Формування тези уроку. 3. Визначення рівня очікування. 4. Оцінювання.