Я знаю, що…1) прислівник відрізняється від інших самостійних частин мови тим, що є…2) прислівник виражає ознаку…3) у реченні виступає…4) прислівники на –о, -е, як і якісні прикметники, мають…5) за значенням кожен прислівник належить до певного…
Номер слайду 5
Номер слайду 6
Номер слайду 7
Номер слайду 8
Запишіть, визначте спосіб, яким утворено кожен із прислівників. Замало уголос гарно Звисока. По-нашому. Мимохідь. Більш-меншвесною
Номер слайду 9
Номер слайду 10
Порівняйте!У край прекрасний нас дорога привела. – Украй натомившись, діти поснули. Смерч круговертю зривався вгору. – Юнак промовив чарівні слова і ввійшов у гору. На пам’ять часто скаржаться всі, а на розум ніхто. - Напам’ять учити – розум гострити.
Номер слайду 11
Розрізняйте!Іменник +прийменник прислівник(окремо) (разом)На горі нагоріУ бік убікІз середини ізсередини. На пряму напряму. До дому додому. На двір надвір
Номер слайду 12
Списування-відновлення1. Якщо (на) пам’ять не покладаєшся, запиши. 2. Заучуй правило (на) пам’ять. 3. Твір написаний (на) швидку.4. (На) швидку їзду не сподівайся. 5. Вилийте воду не (в) перше, а (в) друге відро.6. (у) перше познайомилися давно, а от тепер зустрілися (в) друге.► З’ясувати спосіб творення прислівників.
Номер слайду 13
Деякі прислівники мають подвійний наголос:сповна і сповна, надвоє і надвоє,гаряче і гаряче, байдуже і байдуже. У складних прислівниках частини слова. Аби-, будь-, - небудь переважно наголошені: Абиде, абияк, будь –де, як-небудь.
Номер слайду 14
Словниковий диктант► З’ясувати спосіб творення прислівників. Право/руч, по/київськи, на/троє, тишком/нишком, нашвидку/руч, Мало/помалу, за/очі, ледве/ледве, повсяк/час, мимо/хіть, мимо/хідь.► Прочитати прислівники, правильно їх наголошуючи. Підкреслити ті, що утворені злиттям основ слів.
Домашнє завдання. Опрацювати правила на с. 176-180 Вправа 381 (середній рівень) або. Вправа 377 (достатній і високий рівень). Глазова О. П. Українська мова: підруч. для 7 кл. загальноосвіт. Навч. Закл.. –К.: «Основа», 2015.