1 квітня о 15:00Вебінар: Викладання іноземної мови в умовах дистанційного та онлайн-навчання

Презентація "Узагальнення і систематизація знань про іменник. Леся Українка – поетична квітка України. "

Про матеріал

Презентація до інтегрованого уроку з української мови та позакласного читання на тему: " Узагальнення і систематизація знань про іменник. Леся Українка – поетична квітка України" допоможе учням узагальнити і систематизувати знання учнів за темою та розширить знання про життєвий і творчий шлях Лесі Українки.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

Етап орієнтації Кожен з вас приготувався, На перерві постарався. Зараз сядуть лиш дівчата, А за ними і хлоп’ята. Ми урок розпочинаєм, Рідну мову ми вивчаєм.  

Номер слайду 3

Девіз уроку: «Мудрим ніхто не вродився, а навчився» ( Леся Українка)

Номер слайду 4

Емоційне налаштування Є багато країн на землі, В них – озера, річки і долини… Є країни великі й малі, Та найкраща завжди –Батьківщина

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Мова- душа народу (Леся Українка)

Номер слайду 8

Тема уроку. Узагальнення і систематизація знань про іменник. Леся Українка – поетична квітка України.

Номер слайду 9

Завдання уроку 1. Закріпити знання про іменник як частину мови. 2. Розширити знання про життєвий і творчий шлях української поетеси - Лесі Українки. 3. Розвивати читацькі навички, мовленнєву компетенцію. 4. Виховувати любов до української мови, інтерес . до творчості геніальної поетеси.

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Хвилинка каліграфії

Номер слайду 12

Малюнковий диктант

Номер слайду 13

Гра «Відгадай загадку»

Номер слайду 14

Метод «Прес» Визнач рід іменників Море Струмок Пісня Зайчик Сестра Мова Вітер Мишка Слово Оленятко

Номер слайду 15

Вправа «Мікрофон» Доповнити віршик Іменник має два числа - … і … Один предмет – це … Два предмети - … .

Номер слайду 16

Номер слайду 17

Робота з підручником Вправа «Мозковий штурм»

Номер слайду 18

Відмінки іменників Робота в парах Називний Родовий Давальний Знахідний Орудний Місцевий Кличний Хто? Що? Кого? Чого? Кому? Чому? Кого? Що? Ким? Чим? На кому? На чому?

Номер слайду 19

Коментоване письмо Стрибає (хто?) … Хвіст (у кого?) … Дав (кому?) … Побачив (кого?) … Спостерігав (за ким?) … Шубка (на кому?) …

Номер слайду 20

Робота в групах Вислови про мову ●Хто нікчемну душу має, то така ж у нього мова. Леся Українка ●Українська мова-наш скарб, без якого не може існувати народ. Леся Українка

Номер слайду 21

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА – ЗДОРОВ’Я СТОРІНКА

Номер слайду 22

Бліц - опитування 1. Яка частина мови називається іменником? 2. Як розрізнити іменники – назви істот і назви неістот? 3. Які іменники є власними назвами, а які – загальними? 4. На основі яких ознак іменники розрізняють за родами? 5. Як визначити число іменників? 6. Які ви знаєте відмінки іменників?

Номер слайду 23

«Асоціативний кущ» Загальні власні Істоти Неістоти Рід Число Відмінок Підмет Другорядний член речення

Номер слайду 24

Загадка Червоний колір, кисло-солодкий смак, Кам’яне серце. Чому це так? ( Черешня)

Номер слайду 25

Метод «Передбачення» Пригадай! Вишеньки Поблискують черешеньки В листі зелененькім. Черешеньки ваблять очі Діточкам маленьким. Дівчаточко й хлоп‛яточко Під деревцем скачуть, Простягають рученята Та мало не плачуть. Леся Українка

Номер слайду 26

Леся Українка Життєвий шлях письменниці 1871 - 1913

Номер слайду 27

Номер слайду 28

Номер слайду 29

Леся з Михайликом

Номер слайду 30

Лесине дитинство

Номер слайду 31

Поетична сторінка

Номер слайду 32

Дочка українського народу

Номер слайду 33

Лесині думки Як умру, на світі запалає Покинутий вогонь моїх пісень, І стримуваний промінь засяє Вночі запалений, горітиме удень.

Номер слайду 34

Рефлексія Сьогодні на уроці: ми пригадали – ми дізналися -  

Номер слайду 35

Домашнє завдання Вправа 291 (диференційовано) 1 завдання 2 завдання 3 завдання • Підготуватись до позакласного читання «Життя і творчість Т. Г. Шевченка»

Номер слайду 36

!

ppt
Додано
23 березня 2018
Переглядів
580
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку