* Складові частини Web – квесту вступ, в якому задається вихідна ситуація; цікаве завдання, яке можна реально виконати; набір посилань на ресурси мережі Інтернет, необхідні для виконання завдання. Деякі (але не всі) ресурси можуть бути скопійовані на сайт даного web-квесту, щоб полегшити учням скачування матеріалів; опис процесу виконання роботи. Він повинен бути розбиттий на етапи ;
Складові частини Web – квесту деякі пояснення по переробці одержаної інформації: направляючі питання, дерево понять, причинно-слідуючі діаграми; система контролю в вигляді звітів, які пишуться учасниками після виконання квесту. висновок, нагадуючий учням, чому вони навчились, виконуючи дане завдання; можливо, шляхи для наступної самостійної роботи з теми або опис того, як можна перенести одержаний досвід в іншу область *
Висновок * Робота над веб-квестом формує механізм мережевої взаємодії; створює умови для формування інформаційної культури учнів; расширяє кругозір і знання. В результаті роботи над веб-квестом учні учитимуться: самостійно мислити, знаходити и вирішувати проблеми, застосовуючи для цієї мети знання із разних областей; прогнозувати результати і можливі наслідки різних варіантів розв’язку; орієнтуватися в інформаційоному просторі; використовувати інформаційний простір мережі Інтернет для розширення сфери своєї творчої діяльності; робити висновки; працювати в команді, домагаться компромісу, одержувати і відправляти електронну почту; створювати презентації; обробляти графічні файли для презентацій