Презентація допоможе вчителям використовувати веб-квест технології на уроках математики, в позакласній роботі. За допомогою веб-квест технології учні навчатимуться самостійно знаходити, використовувати нові знання на практиці.
* Internet – уроки Пошук інформації по темі з використанням пошукових систем Віртуальна подорож Online – тестування WEB - квест
Номер слайду 3
* Quest- (в перекладі з англійської мови- подорож) - довготривалий ціленапрямлений пошук, який може бути пов’язаний з пригодами чи грою Internet – уроки з використанням Web- квестів
Номер слайду 4
* Веб-квест (webquest) в педагогіці проблемне завдання з елементами рольової гри, для виконання якого використовуються іформаційні ресурси мережі Інтернету.
Номер слайду 5
* Освітній Web - квест це сайт в Інтернеті, з яким працюють учні, виконуючи ту чи іншу навчальну задачу. Web -квести охоплюють окрему проблему, навчальний предмет, тему, можуть бути і міжпредметними.
Номер слайду 6
* Особливість WEB-квесту частина або вся інформація для самостійної чи групової роботи учнів з ним знаходиться на різних веб-сайтах, до яких учні переходять при допомозі гіперпосилань з листа завдань
Номер слайду 7
Робота з WEB-квестом включає в себе: постановку проблеми; ознайомленя з завданнями Web-квесту; виконання завдання на основі ресурсів мережі Інтернет; оформлення роботи; обговорення результатів діяльності. *
Номер слайду 8
* Складові частини Web – квесту вступ, в якому задається вихідна ситуація; цікаве завдання, яке можна реально виконати; набір посилань на ресурси мережі Інтернет, необхідні для виконання завдання. Деякі (але не всі) ресурси можуть бути скопійовані на сайт даного web-квесту, щоб полегшити учням скачування матеріалів; опис процесу виконання роботи. Він повинен бути розбиттий на етапи ;
Номер слайду 9
Складові частини Web – квесту деякі пояснення по переробці одержаної інформації: направляючі питання, дерево понять, причинно-слідуючі діаграми; система контролю в вигляді звітів, які пишуться учасниками після виконання квесту. висновок, нагадуючий учням, чому вони навчились, виконуючи дане завдання; можливо, шляхи для наступної самостійної роботи з теми або опис того, як можна перенести одержаний досвід в іншу область *
Висновок * Робота над веб-квестом формує механізм мережевої взаємодії; створює умови для формування інформаційної культури учнів; расширяє кругозір і знання. В результаті роботи над веб-квестом учні учитимуться: самостійно мислити, знаходити и вирішувати проблеми, застосовуючи для цієї мети знання із разних областей; прогнозувати результати і можливі наслідки різних варіантів розв’язку; орієнтуватися в інформаційоному просторі; використовувати інформаційний простір мережі Інтернет для розширення сфери своєї творчої діяльності; робити висновки; працювати в команді, домагаться компромісу, одержувати і відправляти електронну почту; створювати презентації; обробляти графічні файли для презентацій
Номер слайду 20
* Представте результати роботи своєї групи в вигляді мультимедійної презентації з фотографіями, малюнками, зібраними матеріалами.
Номер слайду 21
* Творчих успіхів в створенні особистих WEB-квестів!