Презентація Види речень за метою висловлювання 8 клас

Про матеріал
У презентації до уроку "Види речень за метою висловлювання" 8 клас спостерігається формування ключових компетентностей,реалізовуються наскрізні змістові лінії, спрямовується зміст навчального матеріалу на виховання в учнів патріотизму, поваги до державної мови, символів,культурних надбань
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Лист Добрий день друзіЯк ваші справи. Навчайтесь старано. Бажаємо успіхів. Допобачення

Номер слайду 2

ВИДИ РЕЧЕНЬ ЗА МЕТОЮ ВИСЛОВЛЮВАННЯ: РОЗПОВІДНІ, ПИТАЛЬНІ, СПОНУКАЛЬНІ

Номер слайду 3

На уроці ми навчимося:- визначати види речень за метою висловлювання;визначати ознаки різних речень за метою висловлювання,формувати компетентності

Номер слайду 4

О, місячне сяйво і спів солов’я,Півонії, мальви, жоржини!Моря бриліантів, мова моя,Це - мова моєї Вітчизни. Яка у ній сила і кличе, й сія. Яка в ній мелодія лине. В натхнення хвилини!О, мово моя,Душа голосна України!В. Сосюра

Номер слайду 5

Споконвіку українці любили калину. Які рослини є символом України? Саджайте калину коло хат! 

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Інтерактивна вправа «Займи позицію»Співвіднести подані речення до певного виду. Довести, чому саме речення належить до розповідного, питального чи спонукального. Шматок землі, ти звешся Україною. Ти був до нас. Ти будеш після нас. Україна є найбільшою країною Європи. Любіть Україну у сні й наяву,вишневу свою Україну…Я - українець, тому що живу в Україні. Чи любиш ти свій рідний край?Стань патріотом рідної землі

Номер слайду 8

Скласти за поданим малюнком речення 1 група – розповідне речення2 група – питальне речення3 група – спонукальне речення4 група–окличне речення

Номер слайду 9

Графічний диктант. Робота з технологічною карткою учня. Пояснення вчителя, як слід працювати з технологічною карткою. Завдання. Визначити види речень за метою висловлювання, використовуючи умовні позначки:розповідне неокличне – РН розповідне окличне – РО питальне неокличне – ПН питальне окличне – ПО спонукальне неокличне – СН спонукальне окличне – СО.1. Яка ж ти гарна й пишна, земле наша! 2. Посадіть, друзі, в школі сад! 3. Ти знаєш, як пахне любисток? 4. А у тім просторім світі добра научайтесь, рідної своєї мови й пісні не цурайтесь! 5. Як не любити мову нашу?! 6. Хліб пахне солодко, як пахнуть меду соти. 7. Завжди пам’ятайте про батьків і допомагайте їм.8. Невже на чужині так солодко живеться?

Номер слайду 10

1. Яка ж ти гарна й пишна, земле наша! РО 2. Посадіть, друзі, в школі сад! СО 3. Ти знаєш, як пахне любисток? ПН 4. А у тім просторім світі добра научайтесь, рідної своєї мови й пісні не цурайтесь!СО 5. Як не любити мову нашу?!ПО 6. Хліб пахне солодко, як пахнуть меду соти. РН 7. Завжди пам’ятайте про батьків і допомагайте їм. СН8. Невже на чужині так солодко живеться? ! ПО

Номер слайду 11

Робота в групах. Гра «Будівельники». Кожна група отримує конверт з окремими словами. Утворити з поданих слів речення, визначити їх вид за метою висловлювання.

Номер слайду 12

1 група: Мій рідний краю, Україно, найкраще місце на Землі!2 група: Моя квітуча, мила Україно, іди до щастя, в добрий час.3 група: Які найбільші міста України ти знаєш?4група: Люби і знай свій рідний край

Номер слайду 13

Дослідження-редагування. Я редактор Виправте в реченнях пунктуаційні помилки, поясніть їх. Рідний край. Які дарунки осені в тебе. Може це рум’яні яблука запашні груші солодкий виноград. Хтось найбільше любить осінь за тихе полювання в лісі інші ж люблять її за щедрий урожай на полях. А за що ти любиш осінь! Розкажи?

Номер слайду 14

Рідний край! Які дарунки осені в тебе? Може, це рум’яні яблука, запашні груші, солодкий виноград. Хтось найбільше любить осінь за тихе полювання в лісі, інші ж люблять її за щедрий урожай на полях. А за що ти любиш осінь? Розкажи!

Номер слайду 15

Синтаксичний розбір речення. Виконати синтаксичний і морфологічний розбір речення. Розібрати словосполучення (на вибір) У просторім світі ви добре навчайтесь, рідної своєї мови й пісні не цурайтесь.

Номер слайду 16

КОРЕКЦІЯОСНОВНИХКОМПЕТЕНТНОСТЕЙНазвіть розділові знаки за їхніми характеристиками1) Фіксує кінець речення, а також передає питальну інформацію? 2) Свідчить про закінчення думки в розповідних реченнях? 3) Ставиться в кінці речення і передає окличну інтонацію. 4) Ставиться в кінці речення і передає незакінчену думку, багатозначність сказаного.

Номер слайду 17

Рефлексійна анкета Чи сподобався тобі проведений урок? а) так, дуже; б) не дуже; в) ніЯк ти працював на уроці?а) слухав учителя й інших учнів; б) слухав учителя і відповідав; в) активно брав участь в обговоренні; г) не працював Проведений урок мені сподобався, бо на ньому:а) я почувався впевнено і спокійно; б) було цікаво; в) ми вчилися самостійно здобувати і застосовувати знання; г) ми розвивали вміння захищати свою думку; д) ми розвивали власні здібності; е) міцно засвоювали програмовий матеріал. Чи хотів би ти ще потрапити на такий урок?а) так, дуже; б) не дуже; в) ні.

Номер слайду 18

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ ( різнорівневе)Вивчити теоретичний матеріал. Скласти 3-5 порад на тему «Як бути справжнім патріотом», використовуючи спонукальні речення., написати твір-мініатюру «Я українець» 

Номер слайду 19

ЦЕ МОЯ УКРАЇНАЗацвітає калина,Зеленіє ліщина,Степом котиться диво-луна,Це моя Україна,Це моя Батьківщина,Що, як тато і мама, одна. А. Камінчук

pptx
Додано
8 листопада 2023
Переглядів
462
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку