Серед головних завдань професійної освіти cьогодні є створення інноваційної педагогічної системи з такою організацією освітнього процесу, яка б максимально повно сприяла розвитку продуктивно мислячої, творчої особистості, задоволенню її потреб у самопізнанні, творчому самовдосконаленні, самореалізації, особистісному та професійному самовизначенні
Навчаючи професії «Апаратник синтезу. Слюсар з контрольно-вимірювальних приладів та автоматики (електромеханіка)», я визначила власну формулу успіху: продуктивність виробничого навчання значною мірою залежить не тільки від правильного визначення його мети і змісту, а й від засобів досягнення цієї мети, тобто від методів навчання, що використовуються у різних навчально-виробничих умовах
Інтерактивна вправа «Ділова гра: «Сходження на вершину професійних компетентностей під назвою «ПВ10.1 Е» Етап уроку: ВСТУПНИЙ ІНСТРУКТАЖ засвоєння нового матеріалуІнтерактивна вправа «Впіймай помилку» Етап уроку: ВСТУПНИЙ ІНСТРУКТАЖ закріплення нового матеріалуІнтерактивна вправа «Карусель»: Локація «ПК» Локація «Схема» Локація «Маршрутний лист»