Презентація «Використання ІКТ у формуванні професійних та фахових компетентностей здобувачів освіти закладів професійної (професійно-технічної) освіти»
Методичні рекомендації щодо проведення уроків виробничого навчання з метою формування професійних та фахових компетентностей здобувачів освіти закладів професійної (професійно-технічної) освіти»
ВИКОРИСТАННЯ ІКТ У ФОРМУВАННІ ПРОФЕСІЙНИХ ТА ФАХОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ ЗП(ПТ)О
Номер слайду 2
Модернізація професійної освіти передбачає якісно новий рівень підготовки робітників, а це, в свою чергу, вимагає оновлення змісту і форм навчання, високого рівня професійної майстерності педагогів, підвищення ролі субє’ктів освіти та професійних освітніх установ
Номер слайду 3
Серед головних завдань професійної освіти cьогодні є створення інноваційної педагогічної системи з такою організацією освітнього процесу, яка б максимально повно сприяла розвитку продуктивно мислячої, творчої особистості, задоволенню її потреб у самопізнанні, творчому самовдосконаленні, самореалізації, особистісному та професійному самовизначенні
Номер слайду 4
Входження молодих поколінь у глобалізований, динамічний світ третього тисячоліття вимагає від особистості конкурентоспроможності, посилення гнучкості і мобільності соціальної поведінки та компетентності
Номер слайду 5
Сучасне динамічне середовище потребує висококласних фахівців, здатних адаптуватися до його особливостей, працювати за умов, коли інформація оновлюється з небаченою раніше швидкістю
Номер слайду 6
Головна характеристика діяльності майстра виробничого навчання - його керівна роль у процесі навчання. Сьогодні педагог повинен:володіти сучасними інформаційними технологіями, бути обізнаним з новітніми досягненнями,постійно підвищувати свій методичний рівень
Номер слайду 7
Навчаючи професії «Апаратник синтезу. Слюсар з контрольно-вимірювальних приладів та автоматики (електромеханіка)», я визначила власну формулу успіху: продуктивність виробничого навчання значною мірою залежить не тільки від правильного визначення його мети і змісту, а й від засобів досягнення цієї мети, тобто від методів навчання, що використовуються у різних навчально-виробничих умовах
Номер слайду 8
Добір методів залежить від специфічних особливостей професії, рівня попередньої професійної підготовки і віку здобувачів освіти, умов освітнього процесу
Номер слайду 9
Особливе місце серед педагогічних технологій у світлі освітніх реформ займає технологія інтерактивно-комунікативного навчання, яка створює умови для реалізації творчої діяльності кожного учня, уміння працювати самостійно, приймати рішення в нестандартних ситуаціях
Номер слайду 10
Базою інтерактивного підходу в навчанні є вправи та завдання, які виконують здобувачі освіти. В своїй діяльності я найчастіше використовую інтерактивні вправи та завданя, тому що вони направлені не тільки на закріплення вже вивченого матеріалу, а й на опрацювання нового
Номер слайду 11
Інтерактивна вправа «ЗНАЙТИ НЕОБХІДНЕ»Етап уроку: АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ
Номер слайду 12
Інтерактивна вправа «Так-Ні» Етап уроку: ВСТУПНИЙ ІНСТРУКТАЖ питання з охорони праці
Номер слайду 13
Інтерактивна вправа «Ділова гра: «Сходження на вершину професійних компетентностей під назвою «ПВ10.1 Е» Етап уроку: ВСТУПНИЙ ІНСТРУКТАЖ засвоєння нового матеріалуІнтерактивна вправа «Впіймай помилку» Етап уроку: ВСТУПНИЙ ІНСТРУКТАЖ закріплення нового матеріалуІнтерактивна вправа «Карусель»: Локація «ПК» Локація «Схема» Локація «Маршрутний лист»
Толокольнікова Виробниче навчання Етап уроку: ВСТУПНИЙ ІНСТРУКТАЖ Актуалізація опорних знань ТЕХНІЧНІ МАНОМЕТРИ
Номер слайду 17
Толокольнікова Виробниче навчання Етап уроку: ВСТУПНИЙ ІНСТРУКТАЖ закріплення нового матеріалу. АЛГОРИТМ РЕМОНТУ ТА НАСТРОЙКИ ПРУЖИННОГО МАНОМЕТРУ
Номер слайду 18
КРОСВОРД
Номер слайду 19
Відеотека
Номер слайду 20
Основна увага на уроках виробничого навчання повинна приділятись розвитку особистості здобувача освіти, його комунікативній підготовленості, формуванню професійних компетенцій, здатності здобувати і розвивати знання, мислити і працювати по-новому.