Використання комп’ютерних технологій при моніторинговій діяльності навчально-виробничого процесу ЗП(ПТ)ОМетодист ДНЗ «Олевський професійний ліцей»Осипчук Юлія Миколаївна. Державний навчальний заклад«Олевський професійний ліцей»
Номер слайду 2
Це – система неперервного і тривалого спостереження, контролю та оцінювання стану речей, також прогнозування на підставі отриманих об’єктивних даних динаміки і основних тенденцій подальшого розвитку: - засіб вироблення нової сучасної інформації; - постійне відстеження освітнього процесу; - база для прийняття і коригування управлінських рішень. М О Н І Т О Р И Н Г
Номер слайду 3
Моніторинг стану професійно-практичної підготовки: досліджую - навчальний план, освітні програми; - вимоги до професійно-практичної підготовки; - комплексно-методичне забезпечення з кожної професії; - урок як основну форму організації навчального процесу (форми організації навчальної діяльності здобувачів освіти); - методи та методики; - активізація навчально-пізнавальної діяльності здобувачів освіти; - розвиток мотивів та інтересів до освітньої діяльності; - контрольну та стимулюючу оцінку майстра виробничого навчання; - систему оцінювання; - контроль процесу викладання та керівництво ним;
Номер слайду 4
Номер слайду 5
Номер слайду 6
Номер слайду 7
Для дослідження потрібно: 1. Дібрати критерії оцінювання навчально-виробничого процесу. 2. Визначити рівні викладання та їх показники. 3. Дібрати засоби оцінювання (методи діагностування, пам’ятки, схеми, анкети).
Номер слайду 8
Методи досліджень:- спостереження та аналіз уроків;- вивчення навчально-плануючої та навчально-методичної документації; вивчення комплексно-методичного забезпечення професії;- проведення контрольних зрізів знань, перевірочних робіт;- бесіди з майстром виробничого навчання;- анкетування здобувачів освіти.
Номер слайду 9
Моніторинг професійної компетентності майстра виробничого навчання. Досліджую:- фахові знання, уміння та навички з професії;- знання основ педагогіки;- рівень володіння методикою викладання;- уміння використовувати професійний і новаторський досвід, методичне новаторство, власні інноваційні знахідки, інноваційні педагогічні та виробничі технології;- особисті професійні якості (індивідуальний творчий пошук, комунікабельність, індивідуальний творчий пошук, організаторські здібності);- результативність навчання;- ставлення до педагогів;- оцінка якості своєї педагогічної діяльності;- готовність до самоосвітньої діяльності.
Номер слайду 10
Для дослідження необхідно:1. Дібрати критерії оцінювання професійної компетентності майстра виробничого навчання.2. Визначити рівень професійної компетентності майстра виробничого навчання.3. Дібрати засоби оцінювання (спостереження, анкетування, бесіда, тестування, самооцінка, аналіз отриманих результатів). Методи досліджень:- спостереження та аналіз уроку;- аналіз якості знань, умінь та навичок здобувачів освіти;- вивчення та порівняння поточного, тематичного, підсумкового оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти в журналі, результатів поетапних, державних кваліфікаційних атестацій;- поаспектний аналіз усіх сторін діяльності майстра виробничого навчання.
Номер слайду 11
Методика моніторингу якості професійно-практичної підготовки:- визначення навчальних груп, з яких цікавлять результати;- визначення часових проміжків дослідження (контрольні, тематичні атестації, перевірочні роботи);- вирахування середнього балу;- відстеження динаміки розвитку знань, умінь та навичок здобувачів освіти з конкретних професій.
Номер слайду 12
Узагальнення результатів моніторингу:- доповідна записка;- наказ;- узагальнення досвіду роботи