Презентація "Використання новітніх матеріалів при опорядженні поверхонь"

Про матеріал
Презентація "Використання новітніх технологій при опорядженні поверхонь" створена для показу на уроках теоретичного та виробничого навчання в закладах професійно-технічної освіти
Зміст слайдів
Номер слайду 1

«Використання новітніх матеріалів при опорядженні поверхонь» Міністерство освіти і науки України. ДНЗ «Новоград-Волинське вище професійне училище»Викладач: Хмельова Г. М. М. Новоград-Волинський 2020рік

Номер слайду 2

1. Вступ.2. Рідкі шпалери.3. Чіпсове (флокове) покриття.4. Декоративна штукатурка Байрамікс.5. Фактурна штукатурка.6. Венеціанська штукатурка.7. Інструменти.8. Матеріали.9. Венеціанський штучний мармур.10. Венеціанський класичний мармур своїми руками.11. Венеціанська глинка.12. Металіко.13. Витрата матеріалу.14. Висновок.15. Контроль якості.16. Безпека праці.17. Використана література. Зміст

Номер слайду 3

В наш час використовують багато новітніх матеріалів при опоряджувальних роботах: декоративні штукатурки, фактурні шпаклівки, рельєфні фарби. Будівельна промисловість в останні роки зробила помітний стрибок у створенні та виробництві абсолютно нових видів будівельних матеріалів. Адже оздобити стіни приміщень можливо не тільки звичними рулонними шпалерами, а й створити неповторний малюнок рідкими шпалерами. Для оздоблення офісних приміщень часто застосовують флокове покриття, венеціанську штукатурку, рельєфні штукатурки. Дуже гарний вигляд мають фасади, оздоблені декоративною штукатуркою Байрамікс. Вступ

Номер слайду 4

«Датська »декоративна штукатурка (рідкі шпалери) складається з натуральних екологічно чистих матеріалів і абсолютно нешкідливих, має антистатичні властивості і відштовхує пил. Забезпечує хороший рівень теплоізоляції, звукоізоляції, практично не вицвітає. Ця штукатурка не займається і не виділяє отруйних газів. Безперечною перевагою буде відсутність швів і стиків на поверхні, такої проблеми, як розходяться стики шпалер, не може бути. Рідкі шпалери

Номер слайду 5

Одна з найбільш популярних груп декоративних покриттів — флоки. Це ідеальний декоративний матеріал для місць з підвищеною прохідністю і високими вимогами до зносостійкості. «Флок» (у перекладі з німецької означає «пластівці, сніжинки»), або, як його ще часто називають, «чіпси», — оригінальне декоративне покриття для внутрішньої обробки приміщень. Складається з дрібних кольорових частинок (шматочків акрилової фарби), справді за формою нагадують чіпси. Чіпсове (флокове) покриття

Номер слайду 6

Байрамікс призначений для виконання ним декоративно - оздоблювальних робіт ,як в середині приміщення так і зовні . Матеріал зроблений з дисперсії акрилового полімеру , мармурної і гранітної крихти . Декоративна штукатурка Байрамікс володіє такими властивостями :- Висока стійкість- Стійкість до механічних впливів- Стійкість до атмосферних впливів- Висока стійкість до лугів- Зручність в роботі- Екологічна чистота . Завдяки своїй високій колірній гамі можливо вирішити любе архітектурно дизайнерське рішення .   При дотримуванні технологій при нанесенні виробник гарантує 25 років служби декоративного покриття. Декоративна штукатурка Байрамікс

Номер слайду 7

Структура фактурної штукатурки являє собою неоднорідну, зернисту масу, до складу якої входять: мармурове борошно, камінчики, волокно лляне або бавовняне, слюда, інертний гіпс, дрібнозернистий пісок. Така будова дозволяє отримати широке розмаїття відтінків, рельєфів і ефектів. Використання даного обробного матеріалу дає можливість виконати декор стін у вигляді акварельного розпису, піщаного вітру, цінної породи дерева або каменю, атласу або оксамиту. Фактурна штукатурка

Номер слайду 8

Венеціанська штукатурка - це, напевно, найбільш складний в роботі декоративний матеріал. І тільки вона здатна створити вид полірованого або тонко шліфованого зрізу мармуру, онікса, малахіту та інших природних мінералів. Підготовка поверхні під венеціанську штукатурку має бути виконана особливо ретельно, оскільки покриття має малу товщину, то навіть малозначні на вид недоліки на стіні можуть проявитися на готовій поверхні. Але з іншої сторони, навіть таке покриття можна виконати своїми рукими, якщо притримуватися рекомендації виробника та технології нанесення венеціанської штукатурки. Секрет обробки полягає в тому, що перламутровий відтінок на поверхні виходить за рахунок нанесення 2-3 тонких шарів  венеціанської штукатурки. Різні ефекти отримують, варіюючи техніку руху шпателя, його розміри та зусилля натиску. Процес природної карбонізації зміцнює поверхневий шар покриття - рік за роком таке покриття стає міцнішим.   Венеціанська штукатурка

Номер слайду 9

Інструменти. Кисть. Набір шпателів. Ванночка малярна

Номер слайду 10

Інструментикельма. Терка пластикова. Дриль з насадкою міксер. Набір валиків

Номер слайду 11

Матеріали. Штукатурна суміш для створення Венеціанської штукатурки. Грунт з кварцевим наповнювачем. Абразивний матеріал

Номер слайду 12

1) Гладку і рівну поверхню покриваємо один раз акриловим ґрунтом . На поверхню, що висохла після ґрунтування, за допомогою венеціанської терки наносимо гладко та рівномірно перший шар Венеціанського штучного мармуру , забарвленого вибраним кольором забарвлюючого пігменту . 2) Наступний шар Венеціанського штучного мармуру наносимо приблизно через 12 годин невеликими фрагментами. Надмір продукту збираємо, протягуючи по поверхні чистим краєм терки. Венеціанський штучний мармур

Номер слайду 13

3) Коли висохне другий шар (мінімально 6 годин), наносимо третій, найбільш тонкий шар штукатурки. Слід пам'ятати, що товщина трьох нанесених шарів штучного мармуру не має перевищувати 1 мм. Через 2 години після закінчення накладання останнього шару краєм терки розгладжуємо усю поверхню для отримання глянцевого блиску. 4) Після того, як висохне 3 шар штучного мармуру, для додаткового забезпечення та підкреслення отриманого ефекту за допомогою терки накладаємо Віск MAGNAT Style, а потім поліруємо поверхню м'яким матеріалом або венеціанською теркою

Номер слайду 14

1) Венеціанський штучний мармур, забарвлений забарвлюючим пігментом (5 кг штучного мармуру + 300 мл пігменту) наносимо гладко і рівномірно. Залишаємо, щоб висохло, на 12 год.2) Чергові два шари наносимо так званим "венеціанським методом шпаклювання". Невеликими фрагментами наносимо шар штучного мармуру, а його надлишок збираємо, протягуючи по поверхні чистим краєм терки, аж до моменту отримання гладкої площини. Треба пам'ятати, що черговий шар наносимо тільки тоді, коли висохне попередній.3) На сухе покриття (мінімально 2 години) наносимо по черзі три кольори рустикального лаку в металевих варіантах: мідь, золото, срібло. Наступні кольори лаку наносять, коли висохнуть попередні шари. Лак кожний раз наносимо венеціанською теркою довгими рухами. Другий спосіб нанесення: Венеціанський штучний мармур - металевий ефект

Номер слайду 15

1) Призначену під декорацію поверхню покриваємо один раз ґрунтовочною фарбою .2) На заґрунтовану поверхню за допомогою венеціанської терки наносимо один шар небарвленого Венеціанського штучного мармуру так, що б покрити усю декоровану поверхню. Коли висoхне (прибл. 12 год.) наносимо на невеликих поверхнях масу штучного мармуру, яку за допомогою шпателя формуємо в хвилясті жилки. Покриваючи чергові фрагменти стіни, слід пам'ятати, аби їх з'єднання виконувалося "по мокрому".3) На ще мокрій масі вузьким шпателем формуємо узор віял. Цю дію виконуємо шляхом нанесення на інструмент невеликої кількості штучного мармуру, а потім прикладаючи шпатель до декорації під кутом 90˚ i повертаючи довкола його нижнього краю. Важливо, аби під час обертання шпателю рівномірно і точково обережно притискати його до основи.4) Коли створена декорація висoхне (прибл. 12 годин) за допомогою губки наносимо місцево Рустикальний лак - золотий. Лак спочатку наносимо на усі "випуклі" форми, а потім на інші поверхні декорації, старанно його розтираючи, щоб не утворювати смуг. Третій спосіб нанесення: Венеціанський штучний мармур - золоті віяла 

Номер слайду 16

1) Венеціанський штучний мармур MAGNAT Style фарбуємо Забарвлюючим пігментом Карнеол P11 (5 кг штучного мармуру + 100 мл пігменту) i перемішуємо не дуже старанно, так, аби отримати неоднорідну масу.2) Перший шар Венеціанського штучного мармуру наносимо гладко та рівномірно. Залишаємо, аби висохло на 12 год.3) Другий шар наносимо невеликими фрагментами, розтягаючи масу у різних напрямках. Надлишок продукту збираємо чистим краєм терки, до моменту отримання гладкої, блискучої поверхні з проникаючими відтінками багатобарвного покриття. Приблизно через 2 години утворену структуру глянцюємо венеціанською штукатуркою.4) Для забезпечення і підкреслення ефекту накладаємо Захисно-проникаючий віск MAGNAT Style. Четвертий спосіб нанесення: Венеціанський штучний мармур - шліфований червоний мармур

Номер слайду 17

1) Призначену під декорацію поверхню фарбуємо один раз ґрунтовочною фарбою MAGNAT Style. 2) За допомогою венеціанської терки накладаємо шар Класичного мармуру MAGNAT Style, формуючи запланований узор. Покриваючи чергові фрагменти стіни, слід пам'ятати, аби їх з'єднання виконувалося "по мокрому". 3) Аби отримати декоративний ефект у кольорі, виконану структуру рівномірно покриваємо рустикальним лаком MAGNAT Style, забарвленим у вибраний колір за допомогою Забарвлюючих пігментів MAGNAT Style. Лак кожний раз наносимо на площу приблизно 1 м. кв., a потім розтираємо губчатою теркою або губкою для декорацій так, щоб не залишити смуг. Венеціанський класичний мармур своїми руками

Номер слайду 18

1) Дві упаковки маси Класичний мармур фарбуємо забарвлюючим пігментом – відповідно одна упаковка на світліший колір, друга на темніший (пігмент дозуємо вручну за власним вибором, аби отримати різну інтенсивність барви – як на фотографії).2) На правильно підготовлену основу наносимо біля себе (по черзі) раніше забарвлені маси, а потім розгладжуємо усе в цілому на товщину зерна. Треба пам'ятати, що кольори треба з'єднувати "мокрим по мокрому". Тільки таким чином отримаємо ефект проникання кольорів, а місця з'єднання не будуть помітними. Масу розтираємо по поверхні довгими рухами, накладаючи її так, аби отримати гладку поверхню.3) Аби отримати помітні на поверхні темні "жили", треба нанести на ще мокру масу за допомогою пензля або пера забарвлюючий пігмент , a потім розгладити теркою. Коли вона висохне (пр. 12 год.) усю поверхню захищаємо безбарвним рустикальним лаком . Другий спосіб нанесення: Класичний мармур - два кольори 

Номер слайду 19

1) Призначену під декорацію поверхню фарбуємо один раз ґрунтовочною фарбою .2) На заґрунтовану поверхню за допомогою венеціанської терки наносимо один шар декоративної маси Класичний мармур . Формуємо раніш запланований узор. Покриваючи чергові фрагменти стіни, слід пам'ятати, аби їх з'єднання виконувалося "по мокрому".3) На ще мокру масу зігнутою теркою, так званою японкою утворюємо узор у формі листя. В залежності від того, як зігнемо шпатель, отримуємо листки ширшої або вужчої форми.4) Коли висoхне (прибл. 12 год.) забарвлюємо на поверхні покриття Рустикальним лаком, забарвленим забарвлюючим пігментом (1 л лаку + 20 мл пігменту). Лак наносимо губкою, рівномірно розтираючи його так, щоб не залишити смуг. Третій спосіб нанесення:  Класичний мармур - листя

Номер слайду 20

1) Призначену під декорацію поверхню фарбуємо один або два рази ґрунтовочною фарбою MAGNAT Style.2) Венеціанську глинку MAGNAT Style барвимо за допомогою Забарвлюючого пігменту MAGNAT Style, a потім наносимо перехресними рухами так, аби не роздавити білі часточки, які знаходяться у виробі. Венеціанська глинка

Номер слайду 21

3) Через 10-15 хвилин пластмасовою теркою протираємо всю поверхню, розчавлюючи білі частинки. Цю дію починаємо з місця, де Венеціанська глинка MAGNAT Style була нанесена найраніше.4) Коли висохне перший шар (мінімально 2 години), таким чином, як описано в пункті 2, наносимо другий шар Глинки.5) Через 10-15 хвилин пластмасовою теркою ще раз протираємо всю поверхню. Розчавлюючи білі частинки фарби, отримуємо ефект „потертої штукатурки”.6) Всю поверхню покриваємо безбарвним рустикальним лаком MAGNAT Style.

Номер слайду 22

1) Венеціанську глинку MAGNAT Style фарбуємо у два кольори, наприклад, Венеціанська глинка 2,5 л + Забарвлюючий пігмент Оникс P5 20 мл та  Венеціанська глинка 2,5 л + Забарвлюючий пігмент Бурштин P6 20 мл. 2) На відповідно підготовлену основу накладаємо вертикальними або горизонтальними пасами перший шар Венеціанської глинки, забарвленої пігментом Оникс P5.3) Коли висохне перший шар (мінімально 2 години), наносимо черговий шар Глинки такого самого кольору. Одночасно у вибраних місцях накладаємо Глинку іншого - темнішого кольору (забарвлену пігментом Бурштин Р6) і пензелем обережно перемішуємо обидва кольори. Завдяки цьому отримуємо ефект проникання кольорів.4) Приблизно через 10-15 хвилин протираємо пластиковою теркою згідно з вибраним раніше напрямком нанесення виробу, а після висихання захищаємо безбарвним Рустикальним лаком MAGNAT Style. Другий спосіб нанесення: Венеціанська глинка  - сполучення двох кольорів

Номер слайду 23

1) Призначену під декорацію поверхню покриваємо максимально два рази забарвленою латексною ґрунтовочною фарбою MAGNAT. До відповідних робіт приступаємо після того, як ґрунтовка висохне. 2) За допомогою валика накладаємо перший шар фарби Металліко MAGNAT Style. Фарбу наносимо старанно та рівномірно, завжди таку саму кількість, на одиницю площі. Фарбуємо рухами валиком у формі літери „W”. Треба пам'ятати, аби останні рухи валиком виконати зверху вниз. Покриваючи чергові фрагменти декорованої поверхні найкраще поєднувати у напрямку від сухого до мокрого. Час висихання першого шару - 2 години. 3) Коли затвердіє перший шар (мін. 4 години), таким самим чином, як на етапі 2, наносимо другий шар фарби Металліко. Час висихання другого шару – 2 години. Металіко

Номер слайду 24

1) Гладку, позбавлену пилу поверхню фарбуємо один раз латексною ґрунтовочною фарбою MAGNAT.2). На заґрунтовану поверхню за допомогою валика наносимо один шар фарби Металліко срібло.3) Коли висохне перший шар, наносимо другий шар Металліко, того самого кольору, на площу приблизно 1 м. кв.4) Другий (контрастний) колір, тобто Металліко-мідь наносимо на ще мокру поверхню за допомогою запаски на міні валик (прибл. 10 cм), який тримаємо в долоні. Круговими рухами формуємо узор.5) Дії з пункту 3 i 4 повторюємо, поки не заповнимо усієї стіни. Покриваючи чергові фрагменти декорованої поверхні, слід пам'ятати, аби їх з'єднання виконувалося "по мокрому". Другий спосіб нанесення: Металіко - два кольори, об’ємний ефект 

Номер слайду 25

1) Гладку, позбавлену пилу поверхню фарбуємо один раз латексною ґрунтовочною фарбою MAGNAT.2) Суху поверхню фарбуємо емульсією MAGNAT S45 Кавовий оникс і залишаємо, аби висохла, приблизно на 2 години.3) На пофарбовану поверхню приблизно 1 м. кв. наносимо валиком декоративну фарбу Металліко-срібло MAGNAT Style. Потім протягаємо в одному напрямку горизонтально або вертикально, штамп для виконання кілець. За методом так званих „човників” утворюємо узор, що імітує текстуру деревини.4) Дії з пункту 3 повторюємо, поки не заповнимо усієї стіни. Покриваючи чергові фрагменти декорованої поверхні, слід пам'ятати, аби їх з'єднання виконувалося "по мокрому"  Третій спосіб нанесення: Металіко - ефект деревини 

Номер слайду 26

Для венеціанського штучного мармуру вам буде потрібно: - грунтувальна фарба в один шар (розхід до 6 м. кв - літр)- акрилова структурна фарба, в три шари (витрата приблизно 1 кг на 1,5 м. кв.)- забарвлюючий пігмент (для кольору, витрата залежить від насиченності кольору)- віск в один-два шари (витрата 100 гр на 8 м.кв. на один шар). Витрата матеріалу

Номер слайду 27

Отже, як видно з малюнків, на різних базах можна творити просто небаченні дива. Навіть на одній основі можна створити поруч дві структури - як гладку, поліровану, так і рельєфну структуру та при цьому зберегти колірність матеріалу. Це дає безмежну можливість для декорації приміщень - підкреслити зону відпочинку чи робочу, обідню зону чи ігрову. Венеціанська штукатурка це красиве і довговічне покриття для стін, відоме ще з Епохи Відродження, воно пройшло не тільки через роки, але й через століття. Ваша оселя гідна цього декору!Висновок

Номер слайду 28

Температура приміщення від +5°С до +25°С;Вологість повітря не більше 20%;На стіні не повинно бути глибоких тріщин і інших нерівностей. Контроль якості

Номер слайду 29

Заборонено брати руками штукатурний декоративний розчин;Штукатурити необхідно у рукавицях і спецодязі;Дерев’яні ручки необхідно виготовляти з твердої деревини, добре оброблені і міцно з’єднані а інструментом;Працювати справним інструментом;При оштукатурюванні внутрішніх укосів слід вжити заходів проти можливого падіння через прорізи і забезпечити відсутність протягів;Не залишати на робочому місці рейки із забитими, не зігнутими цвяхами;Слідкувати, щоб не травмувати близько працюючих робітників. Забороняється штукатурити з приставних драбин і застосовувати на висоті тимчасовий поміст з бочок, цегли, стільців тощо. Безпека праці

Номер слайду 30

1. Г. М. Добровольский «Малярні і роботи».2. Т.Є. Остапченко «Технологія опоряджувальних робіт» .3. А. С. Нікуліна «Штукатурні роботи» . 4. vivbud.com.ua/articles/3804/.5. bud-info.net.ua/.../oporyadzhennya-prymis.6. novalinia.com.ua/ua/doit/masterkl/master.7. Власний конспект.8. o-m.com.uahttp://buduyhatu.com.ua/odnorivneva-stelya-z-gipsokartonu.html#pretty. Photo. Використана література

pptx
Додано
30 березня 2021
Переглядів
1619
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку