Презентація "Візитна картка -компонент власного ділового іміджу"

Про матеріал
Матеріали презентації допоможуть слухачам факультативу «Культура ділового спілкування» (9клас) засвоїти тему «Візитна картка - компонент власного ділового іміджу. Основні правила оформлення візитної картки». Презентація містить візуальні приклади, що супроводжують правила оформлення візитки. Вони стануть у нагоді школярам під час розробки власної візитної картки.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Візитна картка -компонент власного ділового іміджу. Основні правила оформлення візитної картки

Номер слайду 2

Візиті́вка, візи́тка, візито́ва картка, візи́тна картка — картка з прізвищем, ім'ям та по батькові, іноді з адресою її власника для вручення під час знайомства або візиту. Традиційний носій контактної інформації про людину чи компанію.                                                       Візитівка Йоганна ван Бетховена, брата Людвіга ван Бетховена. СЛОВНИК

Номер слайду 3

Візитна картка з’явилася у XV столітті в Китаї, де також винайшли папір. Дуже популярними візитні картки були у Франції за часів Людовика XIV. У Російській імперії візитні картки стали популярними за часів Катерини II. В кінці XIX століття набули поширення рекламні візитівки. В основному візитки поділяють на три умовні види: Особисті візитки використовують при неформальному спілкуванні Ділові візитки використовуються в бізнесі, на офіційних зустрічах та переговорах, для надання контактної інформації своїм майбутнім клієнтам. Корпоративна візитка: Розробляється у відповідності з фірмовим стилем. Зазвичай має рекламний характер, в основному використовується на виставках.

Номер слайду 4

Візитка ‒ це один із найпростіших варіантів привернути потенційну увагу до послуг, які ви пропонуєте. Цей інструмент володіє дійсно великою ефективністю, але тільки в тому випадку якщо правильно його оформити. Багато хто недооцінює ефективність візитки через власний невдалий досвід, звалюючи провину перш за все на неефективність інструменту, а не неправильне виконання. Більшість візиток, які ви отримуєте в свої руки одразу ж викидаються в сміття. Деякі з них опиняються у вашому гаманці. Але, забуті, вони не приносять особливої користі для власників бізнесу. Саме тому при розробці візитки потрібно звертати на цілу низку факторів, які допоможуть вам досягнути успіху.

Номер слайду 5

Якість має значення! Візитку можна надрукувати із найдешевшого матеріалу, який тільки можна знайти. Але яким чином тонесенький папір чи неякісний картон зможе привернути увагу потенційного клієнта? Набагато краще надрукувати візитки на дійсно якісному матеріалі і точково роздавати їх в місцях збору цільової аудиторії. Якісну візитку шкода просто викинути в сміттєвий бак. Всім своїм виглядом вона говорить покупцю, що може йому ще знадобитися.

Номер слайду 6

Розповідайте історіїВізитка має чітко демонструвати, чим саме ви займаєтесь. Якщо ви перукар, то обов’язково використайте власні інструменти в зображенні. Ще кращим варіантом буде виготовлення візитки у формі самого інструменту. Пам’ятайте, що ви обмежені лише власною уявою. А нестандартні та цікаві ідеї зможуть привернути більшу увагу серед покупців у сучасному насиченому ринку. Не перестарайтеся з кількістю інформаціїКількість тексту має важливе значення в оформлення візитки. Потрібно лише кілька слів, слоган або ЗАКЛИК до дії. Не описуйте всіх ваших переваг, набагато краще залишити джерело інформації, де потенційний клієнт зможе самостійно дізнатися більше.

Номер слайду 7

Подбайте про зв’язок Номер телефону, електронна пошта, адреса сайту, а також профілі у месенджерах та соціальних мережах. Вся ця інформація має бути нанесена на поверхню візитки. Не варто також забути і назву підприємства (чи особисте ім’я та прізвище, якщо мова йде про окремих спеціалістів). Чим більше засобів зворотного зв’язку ви залишите, тим більше шансів на те, що клієнту буде зручно з вами спілкуватися.

Номер слайду 8

Експериментуйте з дизайном! Пам’ятайте, що на якість оформлення візитки впливає не тільки зміст, але й шрифт, зображення й навіть форм-фактор. В наш час все більш популярними стає нестандартне оформлення візиток. Часто у вигляді якихось тематичних предметів, які символізують вибрану сферу діяльності. Стандартним розміром візитки вважається 9х5 см. Також розповсюджений європейський варіант ‒ 8,5х5,5 см. Візитки можуть бути і більшого розміру в залежності від сфери товарів та послуг, які пропонуються компанією. Дуже важливо підібрати правильне кольорове оформлення візитки. Обов’язково подбайте, щоб вибраний колір асоціювався із запропонованими товарами та послугами. Таким чином набагато легше привернути й утримати увагу покупця.

Номер слайду 9

Візитка демонструє ваше ставлення до роботи. Якщо візитка виконана з дешевого матеріалу, неправильно оформлена та має непривабливе зовнішнє оформлення, то вона скоріше відлякає потенційного клієнта скористатися вашими послугами чи купити ваш товар. Якщо ви взялися за створення візитки, то зробіть все як слід. Нестандартно підійдіть до цього виклику, і тоді на вас очікуватиме дійсно приємний та неочікуваний результат.

Номер слайду 10

Використана література Як правильно оформити візитку https://www.032.ua/list/247597 Візитки: http://www.foliant.if.ua/content&content_id=80 Візитівка: https://www.wiki.uk-ua.nina.az/Візитівка.html Атрибути ділового спілкування: https://stud.com.ua/11138/marketing/atributi_dilovogo_spilkuvannya

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Сліпцова Катерина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Клименко Катерина Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
29 жовтня 2022
Переглядів
2001
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку