Мета. Ознайомити учнів зі вставними словами, сполученнями слів та розділовими знаками при них, удосконалювати пунктуаційні та орфографічні навички дітей, формувати вміння вирізняти вставні слова та сполучення слів з-поміж іншого мовного матеріалу, розвивати зв’язне мовлення, логічне мислення, пам’ять, увагу, виховувати любов до природи, уміння бачити красу довкола себе.
Усно знайти вставні слова в тексті, пояснити розділові знаки: 1. Дід Кирило, мабуть, забув про спочинок (Ю. Збанацький).2. Здається, час спливає і непомітно (Б. Грінченко). 3. У народній медицині, очевидно, не було кращих ліків від застуди, ніж калиновий чай (В. Скуратівський). 4. На жаль, качка почала старіти ти, не всяка їжа іде їй на користь (М . Стельмах). 5. Художня література, як відомо, допомагає глибше розуміти життя. 6. Той, хто творить красу, безумовно, творить щастя для людей і, по-моєму, для себе. Отже, про це не слід забувати (О. Гончар).