Презентація " Взаємодія шкільних методоб’єднань, виявлення спільних проблем та шляхи їх подолання"

Про матеріал

Проблема міжпредметних зв'язків є актуальною, оскільки взаємний зв'язок предметів витікає із завдань комплексного підходу до навчання та виховання. Міжпредметні зв'язки у певних межах враховують cпільне між предметами як за змістом, так і в навчально-виховному процесі.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Взаємодія шкільних методоб’єднань,виявлення спільних проблем та шляхи їх подолання. Тема семінару:

Номер слайду 2

Актуальність міжпредметних зв'язків у шкільному навчанні обумовлена сучасним рівнем розвитку науки, на якому яскраво виражена інтеграція суспільних, природничих і гуманітарних знань. Реалізація інтеграційних процесів здійснюється через різні види мовленнєвої діяльності (аудіювання, читання, говоріння, письмо), На сучасному етапі основною метою навчання рідної та іноземної мов у школі є формування комунікативно компетентного школяра. Це має бути особистість, яка не тільки знає мову, але й вільно користується нею.

Номер слайду 3

Проблема міжпредметних зв’язків є актуальною, оскільки взаємний зв'язок предметів витікає із завдань комплексного підходу до навчання та виховання. Міжпредметні зв’язки у певних межах враховують cпільне між предметами як за змістом, так і в навчально-виховному процесі. Формування комунікативної компетентності учнів засобами міжпредметних зв’язків сьогодні є одним з основних завдань на шляху реалізації мети мовної освіти в Україні, що узгоджується з європейськими освітніми стандартами, Загальноєвропейськими рекомендаціями з мовної освіти.

Номер слайду 4

Бінарний урокІнтегрований урок-це органічне поєднання вивчення кількох предметів,-тема і предмет обговоренн спільні,-це заняття, яке проводять одночасно два вчителя,-це не поєднання, а взаємопроникнення кількох предметів,-тема спільна,предмет обговорення різний,-може проводити лише один вчитель, використовуючи тісні міжпредметні зв‘язки Шляхи реалізації міжпредметних зв’язків..

Номер слайду 5

Бінарний урокІнтегрований урок. Мета: створити умови практичного застосування знань, навичок та вмінь і надати можливість учням побачити результативність своєї роботи. Мета:об’єднувати споріднений матеріал кількох предметів навколо однієї теми....

Номер слайду 6

Підготовка до проведення інтегрованого уроку містить:-аналіз програм;-зіставлення матеріалу навчальних програм із предметів для виявлення можливих варіантів побудови інтегрованих уроків; -визначення мети (з кожного предмета окремо) та завдань уроку. -вибір форм та методів реалізації навчального матеріалу;-підбір дидактичного матеріалу;-“конструювання” уроку (заняття), розподіл часу .

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Зв’язки між предметами дають можливість:

Номер слайду 9

Номер слайду 10

pptx
Додано
26 липня 2018
Переглядів
703
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку