Тема: Японська народна казка «Як собака перетворився на чайник»УРОК 61
Номер слайду 2
Вправа «Квест» Складіть із вказаних літер слів полуниця, ніс, вишня слово Японія. Що означає слово Японія?Що ви знаєте про цю країну?
Номер слайду 3
Повідомлення теми уроку- Сьогодні ми ознайомимося з японською народною казкою «Як собака перетворився на чайник»
Номер слайду 4
1. Робота над японською народною казкою «Як собака перетворився на чайник»Робота над заголовком— Прочитайте і відгадайте загадки, подані в підручнику на с. 75.— Як ви гадаєте, це казка про тварин чи про чарівні перетворення?
Номер слайду 5
«Щоденні 5» Слухаю і розумію-Послухайте уважно казку та скажіть який у вас настрій після слухання.«Щоденні 5» Збагачую свій словниковий запас.— Як ви розумієте висловлювання бідні, як мак начетверо; не було ні гроша; в кишенях вітер гуляє?
Номер слайду 6
«Щоденні 5» Читаю для себе- Самостійно упівголоса прочитайте казку. Виконання завдань, поданих після казки на с. 76.
Номер слайду 7
2. Удосконалення читацьких навичок. Вправа «Диктор телебачення»-Прочитайте текст, періодично відриваючи погляд, щоб подивитися на глядачів
Номер слайду 8
Вправа «Щоразу більше»- За сигналом учителя починайте читати казку вголос. Читайте одну хвилину. Поставте олівцем позначку, де зупинилися. За наступним сигналом учителя знову починайте читати текст спочатку, читайте одну хвилину, намагаючись прочитати більше, ніж першого разу. За третім сигналом знову починайте читати казку спочатку. Порівняйте кількість прочитаних слів за одну хвилину.
Номер слайду 9
3. Робота з ілюстрацією. Що зображено на малюнку? Яка частина казки проілюстрована? Прочитайте
Номер слайду 10
Рефлексія. Вправа «Закінчи речення» Чи справдилися ваші очікування від уроку? Сьогодні на уроці я вчився / вчилася…Мені найбільше сподобалося…Важко було…
Номер слайду 11
Домашнє завдання. Знайти в бібліотеці іншу японську казку, прочитати її.