Презентація з мистецтва "Школи і лідери мистецтва" для 9 класу

Про матеріал

Презентація містить в собі демонстраційний матеріал, завдання, безліч різнобарвних картинок - це допомагає урізноманітнити під час уроків види діяльності дітей, перевірити суму отриманих знань,розвинути уяву, увагу,память та інтелект.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Розділ І. Стилі та напрями мистецтва. Тема уроку: Школи і лідери модерну

Номер слайду 2

Шлях який пройшло образотворче мистецтво за минулі 100 років був надзвичайно цікавим, але водночас важким і тернистим. На ньому сталося стільки змін і несподіванок, як ніколи раніше. Упродовж перших трьох десятиліть образотворче мистецтво розвивалось під знаком кардинальних зрушень у художній свідомості, поглядах на завдання та цілі мистецтва. Це був час революційних змін не лише в історії суспільства, а й у культурі. Класичні традиції співіснували з пошуками нової художньої мови, нових стилів і напрямів, засобів художнього вираження. На початку 20 століття в Україні, як і по всій Європі запанував новий художній стиль – модерн(в перекладі з французької новітній, сучасний). На думку представників цього стилю, мистецтво передусім має бути красивим. Джерело краси вони знаходили у природі

Номер слайду 3

Один із основоположників стилю модерн став бельгієць Віктор Орта (1861-1947)Хтозна, яким би став Брюссель, якби свого часу цей юнак не покинув консерваторію, вважаючи, що краще втілити в життя свої творчі здібності, ніж грати на скрипці. І він не помилився. До списку об’єктів світової спадчини ЮНЕСКО зарахованно аж 4 споруди В. Орта в Брюсселі. Особняк Таселля – перша у світі споруда, в стилі модерн, яка викликала багато наслідувань. Тут Віктор Орта вперше застосував лінію, яку образно назвав «удар бича». Вікна з яскравими вітражами, орнаменти кованих огорож і сходів, мозаїчні візерунки підлоги, світильники й навіть ручки – усе проектували в одному стилі.

Номер слайду 4

Стиль «ар внуво» вніс струмінь пошуку в архітектуру Франції, де його ідеї по своєму втілював Ектор Гімар (1867-1942)Він створив оригінальні будинки і вхідні павільйони станцій паризького метро з металевими звивистими огорожами й ефектними червоними ліхтарями, що нагадують коників стрибунців. Французьку школу модерну називають «стилем метро» або «стилем Гімара», тому що його стовпи тюльпани на вході в метро стали символом Парижа, як Ейфелева вежа та Лувр. Е. Гімар. Павільйон Франція. Ліхтар метро

Номер слайду 5

Австрійська школа модерну пов’язана з діяльністю Отто Вагнера (1841-1918)Побудованні у Відні за його проектами численні споруди вирізняються раціональністю, майже класичною простотою ліній і фодночас оригінальним настінним декором. Для художніх виставок побудованно Віденський сецесіон, над його входом напис, девіз стилю: «Часу – його мистецтво, мистецтву – його свободу»

Номер слайду 6

Вплив віденської школи модерну почав визначати архітектурне обличчя Львова. Представником модерну став підприємець та архітектор Іван Левинський. Левинський особисто, а також представники заснованої ним фірми звели чимало будинків у Львові, які є зразками єдності, естетики та утилітарності. У свої проекти архітектор вносив елементи традицій національного будівництва.

Номер слайду 7

Порівняйте зразки модерну в архітектурі різних країн, знайдіть спільні і відмінні риси. Які споруди зацікавили найбільше і чому?

Номер слайду 8

З історії шедевру. До вершини світового модерну зараховують архітектуру каталонського майстра Антоніо Гауді. Кульмінацією творчості та найвеличнішим проектом вважається ХРАМ СВЯТОГО СІМЕЙСТВА

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Великий старт в розвитку українського модерну архітектури дав Василь Кричевський. За його проектом було побудовано будинок губернського земства в Полтаві. У ньому використанні елементи народної та церковної архітектури. Особливої виразності споруді надають лінії даху з двома вежами, ритми струнких фігурних вікон та колон. Не менш самобутнім є інтер’єр будинку: урочисті сходи, скляна стеля, стіни, арки й колони, декорованні рослинними орнаментами

Номер слайду 11

Пізніше 2 частина уроку графіка

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 10
Оцінки та відгуки
  1. Кресан Алла Олексіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Тиханська Ольга Юріївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Овчаренко Оксана
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Тимофійчук Марина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5.  Marina
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  6. Вітошко Віктор Васильович
    Гарна і корисна робота. Дякую.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  7. Балко Лідія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  8. Цоток Ірина
    Дякую за матеріал
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  9. Єрмак Марина Миколаївна
    Непоганий допоміжний матеріал до уроку. Дякую.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  10. Новіков Іван Андрійович
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 7 відгуків
pptx
До підручника
Мистецтво 9 клас (Масол Л.М.)
Додано
1 липня 2018
Переглядів
41267
Оцінка розробки
5.0 (10 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку