Презентація містить в собі демонстраційний матеріал, завдання, безліч різнобарвних картинок - це допомагає урізноманітнити під час уроків види діяльності дітей, перевірити суму отриманих знань,розвинути уяву, увагу,память та інтелект.
Шлях який пройшло образотворче мистецтво за минулі 100 років був надзвичайно цікавим, але водночас важким і тернистим. На ньому сталося стільки змін і несподіванок, як ніколи раніше. Упродовж перших трьох десятиліть образотворче мистецтво розвивалось під знаком кардинальних зрушень у художній свідомості, поглядах на завдання та цілі мистецтва. Це був час революційних змін не лише в історії суспільства, а й у культурі. Класичні традиції співіснували з пошуками нової художньої мови, нових стилів і напрямів, засобів художнього вираження. На початку 20 століття в Україні, як і по всій Європі запанував новий художній стиль – модерн(в перекладі з французької новітній, сучасний). На думку представників цього стилю, мистецтво передусім має бути красивим. Джерело краси вони знаходили у природі
Один із основоположників стилю модерн став бельгієць Віктор Орта (1861-1947)Хтозна, яким би став Брюссель, якби свого часу цей юнак не покинув консерваторію, вважаючи, що краще втілити в життя свої творчі здібності, ніж грати на скрипці. І він не помилився. До списку об’єктів світової спадчини ЮНЕСКО зарахованно аж 4 споруди В. Орта в Брюсселі. Особняк Таселля – перша у світі споруда, в стилі модерн, яка викликала багато наслідувань. Тут Віктор Орта вперше застосував лінію, яку образно назвав «удар бича». Вікна з яскравими вітражами, орнаменти кованих огорож і сходів, мозаїчні візерунки підлоги, світильники й навіть ручки – усе проектували в одному стилі.
Стиль «ар внуво» вніс струмінь пошуку в архітектуру Франції, де його ідеї по своєму втілював Ектор Гімар (1867-1942)Він створив оригінальні будинки і вхідні павільйони станцій паризького метро з металевими звивистими огорожами й ефектними червоними ліхтарями, що нагадують коників стрибунців. Французьку школу модерну називають «стилем метро» або «стилем Гімара», тому що його стовпи тюльпани на вході в метро стали символом Парижа, як Ейфелева вежа та Лувр. Е. Гімар. Павільйон Франція. Ліхтар метро
Австрійська школа модерну пов’язана з діяльністю Отто Вагнера (1841-1918)Побудованні у Відні за його проектами численні споруди вирізняються раціональністю, майже класичною простотою ліній і фодночас оригінальним настінним декором. Для художніх виставок побудованно Віденський сецесіон, над його входом напис, девіз стилю: «Часу – його мистецтво, мистецтву – його свободу»
Вплив віденської школи модерну почав визначати архітектурне обличчя Львова. Представником модерну став підприємець та архітектор Іван Левинський. Левинський особисто, а також представники заснованої ним фірми звели чимало будинків у Львові, які є зразками єдності, естетики та утилітарності. У свої проекти архітектор вносив елементи традицій національного будівництва.
Великий старт в розвитку українського модерну архітектури дав Василь Кричевський. За його проектом було побудовано будинок губернського земства в Полтаві. У ньому використанні елементи народної та церковної архітектури. Особливої виразності споруді надають лінії даху з двома вежами, ритми струнких фігурних вікон та колон. Не менш самобутнім є інтер’єр будинку: урочисті сходи, скляна стеля, стіни, арки й колони, декорованні рослинними орнаментами