Презентація містить в собі демонстраційний матеріал, завдання, безліч різнобарвних картинок - це допомагає урізноманітнити під час уроків види діяльності дітей, перевірити суму отриманих знань,розвинути уяву, увагу,память та інтелект.
Розділ І. Стилі та напрями мистецтва. Тема уроку: Школи і лідери модерну
Номер слайду 2
Шлях який пройшло образотворче мистецтво за минулі 100 років був надзвичайно цікавим, але водночас важким і тернистим. На ньому сталося стільки змін і несподіванок, як ніколи раніше. Упродовж перших трьох десятиліть образотворче мистецтво розвивалось під знаком кардинальних зрушень у художній свідомості, поглядах на завдання та цілі мистецтва. Це був час революційних змін не лише в історії суспільства, а й у культурі. Класичні традиції співіснували з пошуками нової художньої мови, нових стилів і напрямів, засобів художнього вираження. На початку 20 століття в Україні, як і по всій Європі запанував новий художній стиль – модерн(в перекладі з французької новітній, сучасний). На думку представників цього стилю, мистецтво передусім має бути красивим. Джерело краси вони знаходили у природі
Номер слайду 3
Один із основоположників стилю модерн став бельгієць Віктор Орта (1861-1947)Хтозна, яким би став Брюссель, якби свого часу цей юнак не покинув консерваторію, вважаючи, що краще втілити в життя свої творчі здібності, ніж грати на скрипці. І він не помилився. До списку об’єктів світової спадчини ЮНЕСКО зарахованно аж 4 споруди В. Орта в Брюсселі. Особняк Таселля – перша у світі споруда, в стилі модерн, яка викликала багато наслідувань. Тут Віктор Орта вперше застосував лінію, яку образно назвав «удар бича». Вікна з яскравими вітражами, орнаменти кованих огорож і сходів, мозаїчні візерунки підлоги, світильники й навіть ручки – усе проектували в одному стилі.
Номер слайду 4
Стиль «ар внуво» вніс струмінь пошуку в архітектуру Франції, де його ідеї по своєму втілював Ектор Гімар (1867-1942)Він створив оригінальні будинки і вхідні павільйони станцій паризького метро з металевими звивистими огорожами й ефектними червоними ліхтарями, що нагадують коників стрибунців. Французьку школу модерну називають «стилем метро» або «стилем Гімара», тому що його стовпи тюльпани на вході в метро стали символом Парижа, як Ейфелева вежа та Лувр. Е. Гімар. Павільйон Франція. Ліхтар метро
Номер слайду 5
Австрійська школа модерну пов’язана з діяльністю Отто Вагнера (1841-1918)Побудованні у Відні за його проектами численні споруди вирізняються раціональністю, майже класичною простотою ліній і фодночас оригінальним настінним декором. Для художніх виставок побудованно Віденський сецесіон, над його входом напис, девіз стилю: «Часу – його мистецтво, мистецтву – його свободу»
Номер слайду 6
Вплив віденської школи модерну почав визначати архітектурне обличчя Львова. Представником модерну став підприємець та архітектор Іван Левинський. Левинський особисто, а також представники заснованої ним фірми звели чимало будинків у Львові, які є зразками єдності, естетики та утилітарності. У свої проекти архітектор вносив елементи традицій національного будівництва.
Номер слайду 7
Порівняйте зразки модерну в архітектурі різних країн, знайдіть спільні і відмінні риси. Які споруди зацікавили найбільше і чому?
Номер слайду 8
З історії шедевру. До вершини світового модерну зараховують архітектуру каталонського майстра Антоніо Гауді. Кульмінацією творчості та найвеличнішим проектом вважається ХРАМ СВЯТОГО СІМЕЙСТВА
Номер слайду 9
Номер слайду 10
Великий старт в розвитку українського модерну архітектури дав Василь Кричевський. За його проектом було побудовано будинок губернського земства в Полтаві. У ньому використанні елементи народної та церковної архітектури. Особливої виразності споруді надають лінії даху з двома вежами, ритми струнких фігурних вікон та колон. Не менш самобутнім є інтер’єр будинку: урочисті сходи, скляна стеля, стіни, арки й колони, декорованні рослинними орнаментами
-
Кресан Алла Олексіївна
11.09.2023 в 22:15
Дякую!
Загальна:
5.0
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
-
Тиханська Ольга Юріївна
11.09.2022 в 13:15
Загальна:
5.0
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
-
Овчаренко Оксана
08.09.2022 в 01:27
Загальна:
5.0
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
-
Тимофійчук Марина
03.09.2022 в 17:38
Загальна:
5.0
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
-
Marina
20.09.2021 в 15:14
Загальна:
5.0
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
-
Вітошко Віктор Васильович
12.09.2019 в 18:32
Гарна і корисна робота. Дякую.
Загальна:
5.0
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
-
Балко Лідія
12.05.2019 в 20:38
ДЯКУЮ!
Загальна:
5.0
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
-
Цоток Ірина
11.09.2018 в 21:41
Дякую за матеріал
Загальна:
5.0
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
-
Єрмак Марина Миколаївна
16.07.2018 в 12:36
Непоганий допоміжний матеріал до уроку. Дякую.
Загальна:
5.0
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
-
Новіков Іван Андрійович
01.07.2018 в 20:55
Дякую за матеріал
Загальна:
5.0
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Показати ще 7 відгуків