Мета: Ознайомити учнів з правами споживача та способами їх захисту; дати поняття "споживач", "продавець", "виконавець"; характеризувати нормативні акти, коментувати положення, що закріплюють права споживачів; описувати порядок дій споживача щодо захисту порушених прав; складати за зразком скаргу (претензію) щодо порушених прав споживача; розвивати мислення, навички аналізувати правові ситуації; вміння виховувати відповідальність за власні вчинки.
Споживач—це фізична особа, яка купує, замовляє, використовує або має намір купити чи замовити продукцію для особистих потреб, безпосередньо не пов’язаних з підприємницькою діяльністю. Щодня кожен із нас стає суб’єктом цивільних правовідносин, у яких ми маємо статус не лише людини, громадянина, учня, сина чи доньки, але з погляду права виступаємо як споживачі.
Інтернет-магазини – це торгівля, що розвивається швидкими темпами. Щорічно мільйони українців роблять покупки в інтернеті, при цьому замість готівки люди користуються пластиковими банківськими картками. Але і тут вас може чекати небезпека, тому необхідно пам’ятати правила користування банківською карткою.