Захист прав споживачів. Підготувала вчитель правознавства Маслова Віталія Миколаївна
Номер слайду 2
«Бачили очі, що купували, тепер їжте, хоч повилазьте». Українське прислів’я
Номер слайду 3
Мета: Ознайомити учнів з правами споживача та способами їх захисту; дати поняття "споживач", "продавець", "виконавець"; характеризувати нормативні акти, коментувати положення, що закріплюють права споживачів; описувати порядок дій споживача щодо захисту порушених прав; складати за зразком скаргу (претензію) щодо порушених прав споживача; розвивати мислення, навички аналізувати правові ситуації; вміння виховувати відповідальність за власні вчинки.
Номер слайду 4
Особа ?
Номер слайду 5
Споживач—це фізична особа, яка купує, замовляє, використовує або має намір купити чи замовити продукцію для особистих потреб, безпосередньо не пов’язаних з підприємницькою діяльністю. Щодня кожен із нас стає суб’єктом цивільних правовідносин, у яких ми маємо статус не лише людини, громадянина, учня, сина чи доньки, але з погляду права виступаємо як споживачі.
Номер слайду 6
Ст. 42 КУ «Держава захищає права споживачів, здійснює контроль за якістю і безпечністю продукції та усіх видів послуг і робіт, сприяє діяльності громадських організацій споживачів».
Номер слайду 7
Особа ?
Номер слайду 8
Виробник—це особа, яка виробляє товар
Номер слайду 9
Особа ?
Номер слайду 10
Продавець—це особа, яка згідно з договором реалізує споживачеві товари або пропонує їх до реалізації (магазин, приватний підприємець, установа, організація)
Номер слайду 11
Особа ?
Номер слайду 12
Виконавець-особа, що виконує роботи чи надає послуги
Номер слайду 13
Інтернет-магазини – це торгівля, що розвивається швидкими темпами. Щорічно мільйони українців роблять покупки в інтернеті, при цьому замість готівки люди користуються пластиковими банківськими картками. Але і тут вас може чекати небезпека, тому необхідно пам’ятати правила користування банківською карткою.
Номер слайду 14
Домашнє завдання:прочитати § у підручнику. Написати скаргу за поданим зразком у підручнику