Презентація "Комп'ютер і здоров'я" описує користь і шкоду від комп'ютера, може бути використана як на уроках основ здоров'я, такі і на інших уроках. і не лище в дев'ятому класі
Мета: Демонстрація негативного впливу комп'ютера і комп'ютерних мереж на здоров'я людини, розкриття причин виникнення «комп'ютерних» захворювань, вивчення правил і норм роботи на комп'ютері.
Номер слайду 3
ХХ століття дало багато «технічних чудес» , серед яких і комп'ютер з його численними можливостями, в тому числі і світова інформаційна мережа Інтернет. Тривала робота за комп'ютером, як з'ясували медики і психологи, негативно позначається на діяльності систем і органів нашого організму. Людям, які проживають своє життя в інтернеті часто необхідна соціальна підтримка, у них є визначені труднощі в спілкуванні, вони відчувають незадоволеність у житті, у них занижена самооцінка, вони відчувають закомплексованість, боязкість і т.п.
Негатив. Положення сидячи протягом тривалого часу;перевантаження суглобів кистей рук;підвищене навантаження на зір;стрес у разі втрати інформації;порушення мовлення;імпульсивність;відсутність ініціативи;несамостійність;стереотипність мислення;слабка орієнтованість на майбутнє.
Номер слайду 6
Комп’ютерні ігри розвивають у дитини:швидкість реакції;дрібну моторику рук;візуальне сприйняття об’єктів;пам’ять і увагу;логічне мислення;зорово-моторну координацію
Номер слайду 7
ОЗНАКИ РОЗВИТКУ КОМП’ЮТЕРНОЇ ЗАЛЕЖНОСТІ В ДИТИНИ:• їсть, п’є чай, робить уроки біля комп’ютера;• провів хоча б одну ніч біля комп’ютера;• приходить додому й відразу сідає за комп’ютер;
Номер слайду 8
• Забув поїсти, почистити зуби (раніше такого не спостерігалося);• перебуває в поганому, роздратованому настрої, не може нічим зайнятися, якщо комп’ютер зламався;• конфліктує, загрожує, шантажує у відповідь на заборону сидіти за комп’ютером.
Номер слайду 9
Отже,пам’ятайте, що використання комп’ютера дитиною будь-якого віку повинно супроводжуватися постійною увагою і супроводом батьків. Тільки постійний контроль, довірливі стосунки між дитиною і батьками зможуть забезпечити виховання критичності мислення і можливість усвідомлення корисної та негативної інформації.
Номер слайду 10
Опитування: Скільки часу ти проводиш за комп'ютером? а) до 2-х годин у день; б) від 2-х до 5 годин на день; в) більше 5-ти годин у день