Цей тренінг розроблений для учнів 9 класів, за темою "Рухова активність". Урок включає в себе всі елементи тренінгу, тому доречно його проводити, розставляючи парти в класі так, щоб було місце для руху дітей.
Клас учнів ____9_ Вік учнів: _14-15р.
Тема: Рухова активність Дата уроку: _________
Педагогічне завдання: - розвиток життєвих навичок учнів, спрямованих на заохочення вести здоровий спосіб життя
№№ |
НАЗВА СТРУКТУРНОГО КОМПОНЕНТУ ТРЕНІНГУ |
Стислий опис |
Наскрізна змістова лінія |
Компетентність |
Тривалість |
|
|
|
1 хв. |
||
|
ЗВОРОТНІЙ ЗВ’ЯЗОК |
Запитати дітей: «Які існують методи експрес-оцінки фізичного здоров я?» «Якщо результати виявилися низькими, що потрібно робити?» |
|
|
1 хв. |
|
ЗНАЙОМСТВО |
Вправа «Я вмію робити…». Тренер називає своє ім'я і показує вправу з комплексу 1000 рухів. |
|
|
3 хв. |
|
Визначення теми і завдань тренінгу |
На зворотніх частинах деяких стільців знаходяться малюнки різних видів руху. Діти роздивляються… Тренер: Як Ви думаєте, що об'єднує всі ці малюнки? (Рух) Тренер: Дивлячись на малюнки сформулюйте тему нашого тренінгу? |
«Громадська відповідальність» Т-2 |
Соціальна та громадська компетентності |
3 хв |
|
ОЧІКУВАННЯ |
На дошці кріпиться плакат зі станціями (1.Рухова активність; 2. Принципи рухової активності; 3. Види рухової активності; 4. Переваги рухової активності). Від станції до станції переміщуємося впродовж тренінгу, поступово заповнюючи маршрут. На листках діти записують очікування від уроку, зачитують (прикріплюють їх на першу станцію маршруту), і тренер формує завдання уроку. |
Підприємливість і фінансова грамотність Т-4 |
Ініціативність і підприємливість |
3 хв. |
|
ПРАВИЛА ТРЕНІНГУ |
Повторення правил тренінгу |
«Екологічн а безпека та сталий розвиток» Т-1 |
Соціальна та громадська компетентності |
2 хв. |
|
|
|
|
||
|
«Мозковий штурм» |
Як ви розумієте поняття – рухова активність? Назвіть, будь ласка, види рухової активності, які б Ви хотіли спробувати? |
|
|
3 |
|
«Опитування думок» |
Переміщуємося по маршруту до станції 2 «Принципи рухової активності». -Чи можуть люди різного віку, з різним станом здоров'я займатися однаковими вправами? (Ні). -Так, тому що кожна програма підбирається індивідуально і це є перший принцип (записали на маршруті). -На вашу думку, чи буде користь від фізичних вправ, які ми виконуємо час від часу? (не буде) - Правильно і ми виявили другий принцип – систематичності. - І третій принцип – принцип поступовості. Як Ви його розумієте? (Всі принципи записуються під назвою станції на дошці) |
|
|
4 |
|
Самонавчання та взаємонавчання |
Учні самостійно опрацьовують поняття види рухової активності (стор.49), називають аеробні та анаеробні і фіксують на маршруті. Закріпили за допомогою інтерактивної вправи в сервісі Learning Apps. ( за допомогою гаджетів). |
«Здоров’я і безпека» Т-3 |
Екологічна грамотність і здорове життя, ІКТ-5 |
5 |
|
Динамічна пауза |
-Скажіть, хто сьогодні робив ранкову зарядку? А Ви хочете довго залишатися молодими, підтягнутими і здоровими? Я пропоную рецепт збереження здоров'я, це оздоровча система М.Амосова – «Золота тисяча», виконуючи всього 10 вправ по 100 разів кожну і витрачаючи 15 хвилин на день, ви завжди будете виглядати на ОК. |
|
|
|
|
Практичний блок |
|
|
|
|
|
Робота в групах «Метод методичної вертушки» |
Об єднатись у три групи (РУХ) і за допомогою матеріалу у підручнику (Стор 51-53) записати на окремих аркушах паперу вигоди від рухової активності для: фізичного благополуччя, психологічного та соціального. Презентація робіт. Роботи оформлюють на плакаті «Користь від руху» |
«Громадсь ка відпові-дальність» Т-2 |
Соціальна та громадська компетентності |
10 |
|
|
|
|
||
|
ПІДВЕДЕННЯ ПІДСУМКІВ |
|
|
|
|
|
ЗВОРОТНІЙ ЗВ’ЯЗОК |
Сервіс tagul – розроблена хмара з поняттями уроку. https://wordart.com/edit/cbxfd28kc2rp
-Подивіться, перед вами хмара з поняттями, з якими ми працювали на уроках основ здоров’я. Оберіть термін, який стосується сьогоднішнього уроку та дайте йому характеристику. Тренер опитує вибірково. |
«Здоров’я і безпека» Т-3 |
Уміння вчитися впродовж життя, ІКТ-5 |
4 |
|
Домашнє завдання |
Намалювати «Дерево-життя» дії, які зміцнюють здоров’я. |
Т-4 |
Обізнаність, самовираження у сфері культури, 9 |
|
|
РЕЛАКСАЦІЯ |
Вправа «Маршрут сподівань і звершень». «Чи здійснились ваші очікування від тренінгу? Якщо так – перенесіть ваші листочки очікування на останню станцію, якщо не всі – розмістить, там де вважаєте за потрібне. |
«Громадянська відповідальність» Т-2 |
Ініціативність і підприємли-вість |
2 |
|
ПРОЦЕДУРИ ЗАВЕРШЕННЯ ТРЕНІНГУ |
Станьте всі в коло і разом говоримо і показуємо: Рух – це сила (взялися за руки і підняли догори), рух – це клас (показуємо клас), рух – об’єднує всіх нас (всі обійнялись). |
|
|
3 |