Урок-тренінг "Рухова активність" 9 клас

Про матеріал

Цей тренінг розроблений для учнів 9 класів, за темою "Рухова активність". Урок включає в себе всі елементи тренінгу, тому доречно його проводити, розставляючи парти в класі так, щоб було місце для руху дітей.

Перегляд файлу

Клас учнів ____9_ Вік учнів: _14-15р.

 Тема: Рухова активність                                                                      Дата уроку: _________

Педагогічне завдання: - розвиток життєвих навичок учнів, спрямованих на заохочення вести здоровий спосіб життя

 

№№

НАЗВА СТРУКТУРНОГО КОМПОНЕНТУ ТРЕНІНГУ

Стислий опис

Наскрізна змістова лінія

Компетентність

Тривалість

  1.  

ВСТУПНА ЧАСТИНА

 

 

1 хв.

  1.  

ЗВОРОТНІЙ ЗВ’ЯЗОК

Запитати дітей: «Які існують методи експрес-оцінки фізичного здоров я?» «Якщо результати виявилися низькими, що потрібно робити?»

 

 

1 хв.

  1.  

ЗНАЙОМСТВО

Вправа «Я вмію робити…». Тренер називає своє ім'я і показує вправу з комплексу 1000 рухів.

 

 

3 хв.

  1.  

Визначення теми і завдань тренінгу

На зворотніх частинах деяких  стільців знаходяться малюнки різних видів руху. Діти роздивляються… Тренер: Як Ви думаєте, що об'єднує всі ці малюнки? (Рух)

Тренер: Дивлячись на малюнки сформулюйте тему нашого тренінгу?

«Громадська відповідальність»

Т-2

Соціальна та громадська компетентності

3 хв

  1.  

ОЧІКУВАННЯ

На дошці кріпиться плакат зі станціями (1.Рухова активність; 2. Принципи рухової активності; 3. Види рухової активності; 4. Переваги рухової активності). Від станції до станції переміщуємося впродовж тренінгу, поступово заповнюючи маршрут.

    На листках діти записують очікування від уроку, зачитують  (прикріплюють їх на першу станцію маршруту), і тренер формує завдання уроку.

Підприємливість і фінансова грамотність Т-4

Ініціативність і підприємливість

3 хв.

  1.  

ПРАВИЛА ТРЕНІНГУ

Повторення правил тренінгу

«Екологічн а безпека та сталий розвиток» Т-1

Соціальна та громадська компетентності

2 хв.

  1.  

ОСНОВНА ЧАСТИНА

 

 

 

  1.  

«Мозковий штурм»

Як ви розумієте поняття – рухова активність?

Назвіть, будь ласка, види  рухової активності, які б Ви хотіли спробувати?

 

 

3

  1.  

«Опитування думок»

Переміщуємося по маршруту до станції 2 «Принципи рухової активності».

-Чи можуть люди різного віку, з різним станом здоров'я займатися однаковими вправами? (Ні).

-Так, тому що кожна програма підбирається індивідуально і це є перший принцип (записали на маршруті).

-На вашу думку, чи буде користь від фізичних вправ, які ми виконуємо час від часу? (не буде)

- Правильно і ми виявили другий принцип – систематичності.

- І третій принцип – принцип поступовості. Як Ви його розумієте?

(Всі принципи записуються під назвою станції на дошці)

 

 

4

  1.  

Самонавчання та взаємонавчання

Учні самостійно опрацьовують поняття види рухової активності (стор.49), називають аеробні та анаеробні і фіксують на маршруті.

Закріпили за допомогою інтерактивної вправи в сервісі Learning Apps. ( за допомогою гаджетів).

«Здоров’я і безпека»

Т-3

Екологічна грамотність і здорове життя, ІКТ-5

5

  1.  

Динамічна пауза

-Скажіть, хто сьогодні робив ранкову зарядку? А Ви хочете довго залишатися молодими, підтягнутими і здоровими? Я пропоную рецепт збереження здоров'я, це оздоровча система М.Амосова – «Золота тисяча», виконуючи всього 10 вправ по 100 разів кожну і витрачаючи 15 хвилин на день, ви завжди будете виглядати на ОК.

 

 

 

  1.  

Практичний блок

 

 

 

 

  1.  

Робота в групах

«Метод методичної вертушки»

Об єднатись у три групи (РУХ)

і за допомогою матеріалу у підручнику (Стор 51-53) записати на окремих аркушах паперу вигоди від рухової активності для: фізичного благополуччя, психологічного та соціального.

Презентація робіт. Роботи оформлюють на плакаті «Користь від руху»

«Громадсь ка відпові-дальність»

Т-2

Соціальна та громадська компетентності

10

  1.  

ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА

 

 

 

  1.  

ПІДВЕДЕННЯ ПІДСУМКІВ

 

 

 

 

  1.  

ЗВОРОТНІЙ ЗВ’ЯЗОК

Сервіс tagul – розроблена хмара з поняттями уроку.  https://wordart.com/edit/cbxfd28kc2rp

 

-Подивіться, перед вами хмара з поняттями, з якими ми працювали на уроках основ здоров’я. Оберіть термін, який стосується сьогоднішнього уроку та дайте йому характеристику.

Тренер опитує вибірково.

«Здоров’я і безпека»

Т-3

Уміння вчитися впродовж життя, ІКТ-5

4

  1.  

Домашнє завдання

Намалювати «Дерево-життя» дії, які зміцнюють здоровя.

Т-4

Обізнаність, самовираження у сфері культури,  9

 

  1.  

РЕЛАКСАЦІЯ

Вправа  «Маршрут сподівань і звершень». «Чи здійснились ваші очікування від тренінгу? Якщо так – перенесіть ваші листочки очікування на останню станцію, якщо не всі – розмістить, там де вважаєте за потрібне.

«Громадянська відповідальність»

Т-2

Ініціативність і підприємли-вість

2

  1.  

ПРОЦЕДУРИ ЗАВЕРШЕННЯ ТРЕНІНГУ

Станьте всі в коло і разом говоримо і показуємо: Рух – це сила (взялися за руки і підняли догори), рух – це  клас  (показуємо клас), рух – об’єднує всіх нас (всі обійнялись).

 

 

3

 

docx
До підручника
Основи здоров`я 9 клас (Бех І. Д., Воронцова Т. В., Пономаренко В. С., Страшко С. В.)
Додано
31 липня 2018
Переглядів
3075
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку