Презентація з теми: "Поняття про рН розчину (без математичних розрахунків). Значення рН для характеристики кислотного чи лужного середовища"

Про матеріал
Презентація з теми: "Поняття про рН розчину (без математичних розрахунків). Значення рН для характеристики кислотного чи лужного середовища"
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Поняття про р. Н розчину

Номер слайду 2

ДИСОЦІАЦІЯ ВОДИ Вода належить до дуже слабких електролітів. Кількість молекул, що дисоціюють на йони, мізерна. Рівняння дисоціації води спрощено (без запису утвореного катіона гідроксонію Н3 О+) має такий вигляд: Н2 О Н+ + ОН–

Номер слайду 3

Кислотність середовища

Номер слайду 4

Номер слайду 5

Кількісна характеристика середовища{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Кисле середовище 0 < р. Н < 7 Нейтральне середовище р. Н = 7 Лужне середовище 7 < р. Н < 14

Номер слайду 6

взаємозв’язок між вмістом йонів у розчині та значенням p. Hможна прослідкувати за такою схемою:

Номер слайду 7

Співвідношення між вмістом н+ та он-

Номер слайду 8

Порівняння вмісту йонів н+ та он- у різних середовищах

Номер слайду 9

Рн - метри:1. стаціонарний; 2. портативний

Номер слайду 10

Номер слайду 11

індикатори змінюють своє забарвлення в малому інтервалі р. Н, який називають інтервалом переходу р. Н:

Номер слайду 12

Концентрації іонів H+ і значення p. H

Номер слайду 13

Універсальний індикатор

Номер слайду 14

Еталонні шкали трьох універсальних індикаторів

Номер слайду 15

Забарвлення індикаторів у рідинах з різним значенням p. H

Номер слайду 16

Кислотність деяких речовин

Номер слайду 17

Значення кислотності розчинів деяких речовин і природних рідин

Номер слайду 18

Значення p. H біологічних рідин організму людини

Номер слайду 19

Середні значення водневого показника для деяких рідин

Номер слайду 20

Значення р. Н різних природних та штучних розчинів

Номер слайду 21

Номер слайду 22

Номер слайду 23

Номер слайду 24

Контроль якості молока в лабораторії на молокозаводі

Номер слайду 25

Класифікація ґрунтів за значенням рн

Номер слайду 26

Вимірювання p. H ґрунту

Номер слайду 27

Вплив рівня p. H води у водоймах на життєдіяльність рослин у них

Номер слайду 28

Руйнівна дія кислотних дощів на об’єкти живої(а) та неживої(б) природи

Номер слайду 29

Розв’язування задач і вправ1. У якому з розчинів концентрація катіонів Гідрогену більша —з р. Н = 6 чи р. Н = 8? У скільки разів?2. Яку перевагу має універсальний індикатор порівняно з лакмусом чи метилоранжем при визначенні середовища водних розчинів?3. Чому р. Н чистої дощової води, зібраної над територією, де немаєнаселених пунктів і промислових об’єктів, становить 5,6, а не 7,0?4. Розчин, у якому містилося 6 г натрій гідроксиду, змішали з розчином, який містив 6,3 г нітратної кислоти. Значення р. Н рідини, що утворилася:а) більше 7; б) менше 7; в) дорівнює 7. Укажіть правильну відповідь.

Номер слайду 30

5. р. Н шлункового соку приблизно дорівнює 1,85, а сльозової рідини — 7,7. Прокоментуйте, яким є середовище кожної із цих біологічних рідин. 6. Скориставшись Інтернетом та іншими джерелами інформації, складіть списки продуктів харчування, що: а) підвищують кислотність організму людини; б) знижують кислотність організму людини. 7. Оберіть одну з тем навчальних проектів для індивідуального чи групового виконання:- Дослідження р. Н ґрунтів певної місцевості.- Дослідження впливу кислотності й лужності ґрунтів на розвиток рослин.- Дослідження р. Н атмосферних опадів та їхнього впливу на різні матеріали вдовкіллі.

Номер слайду 31

8. У трьох пробірках без надписів містяться безбарвні розчини: натрійсульфату, натрій гідроксиду та сульфатної кислоти. Для всіх розчиніввиміряли значення р. Н: у першій пробірці — 2,3, у другій — 12,6, у третій — 6,9. В якій пробірці міститься яка речовина?9. Учень купив в аптеці дистильовану воду. р. Н-метр показав, що значення р. Н цієї води дорівнює 6,0. Потім учень прокип’ятив цю воду тривалий час, заповнив контейнер до верху гарячою водою і закрив кришкою. Коли вода остигла до кімнатної температури, р. Н-метр показав значення 7,0. Після цього учень трубочкою пропускав повітря крізь воду, і р. Н-метр знову показав 6,0. Як можна пояснити результати цих вимірювань р. Н?10. Як ви вважаєте, чому у двох пляшках оцту від одного виробника можуть міститися розчини з дещо різними значеннями р. Н?

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 6
Оцінки та відгуки
  1. Лійко Світлана
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Юсин Надія Улянівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Клочкова Ольга Анатоліївна
    Дуже гарна, чітка та зрозуміла презентація. Дякую!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Черниш Оксана Сергіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Воронівська Наталья Гуріївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  6. Холодар Людмила Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 3 відгука
pptx
Додано
11 листопада 2020
Переглядів
26860
Оцінка розробки
5.0 (6 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку