Урок 79 Задачі на однаковий рух двох тіл у різних напрямках
24 лютого Класна робота 1 4 24 2400
Усне опитування
ТВОРЧЕ ЗАВДАННЯ
Поясни зміст речення. Легковий автомобіль їде зі швидкістю 120 км/год.
Поясни зміст речення. Пліт пливе по річці зі швидкістю 4 км/год.
Поясни зміст речення. Швидкість велосипедиста 18 км/год.
Поясни зміст речення. Швидкість лижника 200 м/хв.
Поясни зміст речення. Швидкість пароплава 45 км/год.
Чому дорівнює швидкість руху: пішохода, якщо він проходить 5 км за 1 годину
Чому дорівнює швидкість руху: бджоли, якщо вона за кожну секунду пролітає 7 м
Завдання 1, с.6 Колективне виконання
Завдання 2, с.6 Колективне виконання
Завдання 8, с.3 Колективне виконання
80 65 8
65 8 1160
Завдання 10, с.3 Коментоване виконання
Завдання 9, с.3 Коментоване виконання
ПІДСУМОК УРОКУ
Домашнє завдання С.3, № 7, 9 (1)
Реєструючись, ви погоджуєтеся з угодою користувача та політикою конфіденційності.
«На Урок». Освітній інтернет-проект