Математика3 клас. Закріплення таблиці множення і ділення на 9. Розв’язування задач поступовим складанням виразу. Вчитель початкових класів І-ї категорії,”старший вчитель”КЗ “НСЗШ 6”Серпуховітіна Тетяна Іванівнам. Нікополь Дніпропетровської обл.
Вирази 18:9 = 16:836:9 > 24:845:9 < 36:672:9 = 56:727:9 < 27-99·6 > 9+6
Рівняння Х+19=32 Х=32-19 Х=13________13+19=32 32=32 Х-23=47 Х=47+23 Х=70________70-23=47 47=47
Рівняння52-х=28 х·9=81 Х=52-28 х=81:9 Х=24 х=9_______ _______52-24=28 9·9=81 28=28 81=81
Задача4 тарілках-12 тістечок8 тарілках-?тістечок Розв’яжи задачу поступовим складанням виразу Розв’язання 12:4-тістечок на одній тарілці;(12:4)·8=24 (т.)Відповідь: 24 тістечка на 8 тарілках.
Задача 9 коробки-72 маркери8 коробок-? маркерів. Розв’яжи задачу поступовим складанням виразу Розв’язання72:9-в одній коробці;(72:9)·8=64 (м.)Відповідь:64 маркерів у 8 коробках.
Вирази (13-4)·5=45 81:9·7=6370-48:6=62 27:9-3=025+9·4=61 45:9:5=1(19+8):9=3 36:9·8=32
Задача. Жоржин-21 У ? р.<Хризантем-?,на 14 менше. Розв’яжи задачу поступовим складанням. Розв’язання 1)21-14 - хризантем;2)14:( 21-14) =2 (р.)Відповідь: у 2 рази менше вбукеті хризантем,ніж жоржин.
Вирази а+15 > 19, якщо а = 5, 6, 7, 8…24-b < 18, якщо b = 7, 8, 9, 10…c·5> 40, якщо c = 9, 10, 11, 12…
Використані матеріалиілюстративний матеріал інтернет-ресурсу
Реєструючись, ви погоджуєтеся з угодою користувача та політикою конфіденційності.
«На Урок». Освітній інтернет-проект