Комбінований залік, під час якого учні відповідають усно і виконують письмові завдання. Вчитель оцінює роботу учнів в комплексі. Учні відаповідають на усні запитання по черзі, щоб всі учні мали можливість проявити свої знання.
КОМБІНОВАНИЙ ЗАЛІК з фізикита тему “СВІТЛОВІ ЯВИЩА”Учня …… класу. НВК:…….. ………………………….
Номер слайду 2
1. Перша станція — «Розминка»654321
Номер слайду 3
123 ГВБ4 А
Номер слайду 4
Номер слайду 5
2. На малюнку зображено ……..ppt_xppt_xppt_xppt_xppt_x
Номер слайду 6
3. На малюнку зображено ……..ppt_x
Номер слайду 7
4. На малюнку зображено ……..ppt_x
Номер слайду 8
5. Хто перший?3. Кут падіння - це кут, утворений поверхнею і падаючим променем. 4. Кут падіння світла дорівнює куту відбивання.5. Відбивання від шорсткої поверхні називають дзеркальним.6. Кут падіння світлового променя 300. Чому дорівнює кут відбивання?7. Кут між падаючим і відбитим променем 600. Чому дорівнює кут падіння?1. Чому ми бачимо тіла навколо нас?2. Що зображено на малюнку?
Номер слайду 9
6. Що зображено на малюнку?12
Номер слайду 10
На рисунку показано скляні лінзи, розташовані в повітрі. Які з цих лінз збиральні та які розсіювальні? Які з них мають уявний фокус? 7. Я знаю.
Номер слайду 11
8. Чи завжди опуклі лінзи є збиральними, а ввігнуті лінзи – розсіювальними? 7. На рисунку показано скляні лінзи, розташовані у …….
Номер слайду 12
1. Оптична сила лінз у бабусиних окулярах +3 дптр, а в маминих –3 дптр. Чим відрізняються ці лінзи? 2. Чому дорівнює оптична сила лінзи, фокусна відстань якої дорівнює 10 см? 9. Хто перший?В бабусиних окулярах стоять збиральні лінзи, а в маминих – розсіювальні. Відповідь: 𝐷=10 дптр.
Номер слайду 13
10. Розв’язування задач. На малюнку показано положення лінзи, її головної оптичної осі, фокусів і предмета АВ. Знайдіть побудовою зображення предмета дайте йому характеристику.
Номер слайду 14
Під час виконання лабораторної роботи учень дістав чітке зображення запаленої свічки. Яка фокусна відстань і оптична сила лінзи, якщо відстань від свічки до лінзи 30 см, а відстань від лінзи до екрана 23 см? Не виконуючи побудови дайте відповідь: яка це лінза. 11. Розв’язування задач.
Номер слайду 15
Номер слайду 16
Відповіді до запитань: Слайд 4 - пояснення учнями утворення тіні Слайд 5 - джерело світла Слайд 6 - приймачі світла Слайд 7 - світлові явища. Слайд 12 – 14 - учні виконують у зошиті письмово