Комбінований залік, під час якого учні відповідають усно і виконують письмові завдання. Вчитель оцінює роботу учнів в комплексі. Учні відаповідають на усні запитання по черзі, щоб всі учні мали можливість проявити свої знання.
5. Хто перший?3. Кут падіння - це кут, утворений поверхнею і падаючим променем. 4. Кут падіння світла дорівнює куту відбивання.5. Відбивання від шорсткої поверхні називають дзеркальним.6. Кут падіння світлового променя 300. Чому дорівнює кут відбивання?7. Кут між падаючим і відбитим променем 600. Чому дорівнює кут падіння?1. Чому ми бачимо тіла навколо нас?2. Що зображено на малюнку?
Під час виконання лабораторної роботи учень дістав чітке зображення запаленої свічки. Яка фокусна відстань і оптична сила лінзи, якщо відстань від свічки до лінзи 30 см, а відстань від лінзи до екрана 23 см? Не виконуючи побудови дайте відповідь: яка це лінза. 11. Розв’язування задач.