11 кл гео про фур 121 Замкнутий технологічний цикл розроблення й виробництва літаків 17 03 2024* Авіабудівна промисловість України → це понад 60 підприємств і кожен четвертий працівник машинобудування країни. 1. РОЗРОБЛЕННЯ Й ВИРОБНИЦТВО ТРАНСПОРТНИХ ЛІТАКІВ І НАДЛЕГКИХ ЛІТАЛЬНИХ АПАРАТІВ В УКРАЇНІ.
* Потужний виробничий та науково-конструкторський потенціал України дає можливість → конструювати й виробляти → регіональні пасажирські та транспортні літаки, → авіаційні двигуни та агрегати, → авіакосмічне та бортове радіоелектронне обладнання,→ вертольоти → та безпілотні літальні апарати.
* Бойові дії на Донбасі змусили розпочати → конструювання та виробництво безпілотних літальних апаратів. * На державному рівні → на основі замкнутого технологічного процесу→ створюється тактичний безпілотний багатофункціональний комплекс, → призначений не лише для розвідки, але й для завдання ударів, наприклад знищення танків противника.
КРАЇНИ, ЩО ЗАМОВИЛИ УКРАЇНСЬКІ ЛІТАКИ у 2014—2017 рр. Країна. Тип літака, шт. Саудівська Аравія. Ан-132 (20), Ан-178 (30)Казахстан. Ан-74 (5)Азербайджан. Ан-178 (10)Індія. Модернізація Ан-32 (10)Китай. Ан-225 «Мрія» (1)Єгипет. Модернізація Ан-74 (3)Ірак. Ан-158 (1), Ан-178 (3)Вирішити їх і налагодити замкнені технологічні цикли покликані ці семирічні «податкові канікули».
* Блок маршового двигуна IV ступеня був розроблений → українським Конструкторським бюро «Південне» → і виготовлений на підприємстві «Південмаш». * Цікаво, що український двигун працює довше, → ніж усі двигуни перших трьох ступенів разом узяті.* За найбільш оптимістичним сценарієм потреба світового ринку в українських літаках становитиме 1 тис. одиниць на рік.
* В Україні існують об’єктивні чинники для розвитку автомобілебудування: → зручне ЕГП країни, → наявність наукових і освітніх центрів та робочої сили, → потужні металургійні підприємства, → можливість кооперації з вітчизняними та європейськими автовиробниками. * Проте ці можливості використовуються недостатньо.3. АВТОМОБІЛЕБУДУВАННЯ: ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ ВИРОБНИЦТВА, МІЖНАРОДНЕ КООПЕРУВАННЯ.
ВИРОБНИЦТВО АВТОМОБІЛІВ В УКРАЇНІВид автомобіля. Січень—жовтень 2017 р. Січень—жовтень 2018 р. Приріст. Легкові56495023-11,1автомобіліВантажівки394130-67,0 Автобуси597677+13,4 Усього66405830-12,2 Поясніть, чи пов'язані між собою розвиток вітчизняного авіабудування та авіаційного транспорту.
* Діяльність автопідприємств України зорієнтована на → міжнародне кооперування з іншими компаніями. * Наприклад, на заводі «Богдан Моторс» (Луцьк) → у листопаді 2018 р. було представлено першу електричну вантажівку, → виготовлену на замовлення та за ліцензією данської компанії «Banke» для поставок до ЄС.
* На території Національного спортивного комплексу «Олімпійський» (Київ) у квітні 2018 р. працювала → II Міжнародна експозиція «City. Trans- Ukraine-2018»,→ присвячена розвитку муніципального транспорту та міської інфраструктури. * У її роботі взяли участь→ понад 500 гостей із 47 міст України та 12 країн світу (Білорусь, Бельгія, Угорщина, Німеччина, Італія, Польща тощо). * Одним із завдань організаторів виставки було → поширення інформації про українську продукцію автомобілебудування та пошук нових замовників. ВИСНОВКИ
Неможливість подальшої кооперації України та Росії у виробництві авіаційної техніки призвела до розриву виробничих відносин. Україна має значний експортний потенціал із виробництва авіаційної техніки: понад 60 підприємств та науково-конструкторська база. Автомобілебудування України розвивається в тісному кооперуванні з провідними автомобілебудівними компаніями світу, але переживає не найкращі часи. ВИСНОВКИ