Презентація "Замкнутий технологічний цикл розроблення й виробництва літаків "

Про матеріал
Огляд замкнутого технологічного циклу розроблення й виробництва літаків. Визначення проблем і перспектив розвитку галузі.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

11 кл гео про фур 121 Замкнутий технологічний цикл розроблення й виробництва літаків 17 03 2024* Авіабудівна промисловість України → це понад 60 підприємств і кожен четвертий працівник машинобудування країни. 1. РОЗРОБЛЕННЯ Й ВИРОБНИЦТВО ТРАНСПОРТНИХ ЛІТАКІВ І НАДЛЕГКИХ ЛІТАЛЬНИХ АПАРАТІВ В УКРАЇНІ. 

Номер слайду 2

* Потужний виробничий та науково-конструкторський потенціал України дає можливість → конструювати й виробляти → регіональні пасажирські та транспортні літаки, → авіаційні двигуни та агрегати, → авіакосмічне та бортове радіоелектронне обладнання,→ вертольоти → та безпілотні літальні апарати.

Номер слайду 3

* Розроблені останнім часом перспективні літаки → Ан-178, Ан-70, Ан-148 шукають замовника. Ан-178,Ан-70 Ан-148

Номер слайду 4

* Бойові дії на Донбасі змусили розпочати → конструювання та виробництво безпілотних літальних апаратів. * На державному рівні → на основі замкнутого технологічного процесу→ створюється тактичний безпілотний багатофункціональний комплекс, → призначений не лише для розвідки, але й для завдання ударів, наприклад знищення танків противника.

Номер слайду 5

* Для подальшого розвитку авіабудування з 1 січня 2018 р. набули чинності → зміни до Закону «Про розвиток літакобудівної промисловості», → які передбачають звільнення галузі від податків до 1 січня 2025 р.

Номер слайду 6

* Авіабудування в Україні має багато проблем: → недостатнє фінансування, → конкуренція на світовому ринку, → відсутність кваліфікованих кадрів, → невідпрацьована мережа сервісного обслуговування літаків, → застарілі виробничі потужності.

Номер слайду 7

КРАЇНИ, ЩО ЗАМОВИЛИ УКРАЇНСЬКІ ЛІТАКИ у 2014—2017 рр. Країна. Тип літака, шт. Саудівська Аравія. Ан-132 (20), Ан-178 (30)Казахстан. Ан-74 (5)Азербайджан. Ан-178 (10)Індія. Модернізація Ан-32 (10)Китай. Ан-225 «Мрія» (1)Єгипет. Модернізація Ан-74 (3)Ірак. Ан-158 (1), Ан-178 (3)Вирішити їх і налагодити замкнені технологічні цикли покликані ці семирічні «податкові канікули».

Номер слайду 8

  * Літаки — це продукція → з високою доданою вартістю → їх виробництво орієнтоване переважно на експорт. 2. ЕКСПОРТ ТА ІМПОРТ АВІАТЕХНІКИ УКРАЇНСЬКОГО ВИРОБНИЦТВА.

Номер слайду 9

* Продукція українського авіабудування, перш за все→ літаки й авіамотори,→ користується у світі високим авторитетом: → літак серії «Ан» експлуатують у 78 країнах світу, → а авіаційні двигуни — у 105. * Зараз активно відбувається імпортозаміщення.

Номер слайду 10

* Створюються сервісні центри з обслуговування українських літаків → Індія, ПАР, Судан, Болгарія, Колумбія.* Підприємство «Антонов» відкрило представництво→ в Хьюстоні (штат Техас, США).

Номер слайду 11

* Починаючи з 2012 р. із космодрому Куру (Французька Гвіана в Південній Америці) відбулося → 13 стартів (усі успішні) ракетоносіїв легкого класу «Vega», → розроблених спільно Європейською та Італійською космічними агенціями.

Номер слайду 12

* Блок маршового двигуна IV ступеня був розроблений → українським Конструкторським бюро «Південне» → і виготовлений на підприємстві «Південмаш». * Цікаво, що український двигун працює довше, → ніж усі двигуни перших трьох ступенів разом узяті.* За найбільш оптимістичним сценарієм потреба світового ринку в українських літаках становитиме 1 тис. одиниць на рік.

Номер слайду 13

* В Україні є → авіабудівні компанії, → орієнтовані майже виключно на експорт власної продукції. * Наприклад, завод «Аеропракт» уже 27 років→ виробляє маленькі літаки-ультралайти, → входить до трійки світових лідерів із їх випуску (90 одиниць на рік) і продає в 17 країн світу.

Номер слайду 14

* В Україні за рік залишається лише→ один-два літаки, → решта продукції експортується до Австралії, США, ЄС та Південної Кореї. * Є замовлення з Фіджі та Нової Зеландії. * Перспективним для експорту вважають створений компанією→ надлегкий спортивний двомоторний літак Ан-36.

Номер слайду 15

* В Україні існують об’єктивні чинники для розвитку автомобілебудування: → зручне ЕГП країни, → наявність наукових і освітніх центрів та робочої сили, → потужні металургійні підприємства, → можливість кооперації з вітчизняними та європейськими автовиробниками. * Проте ці можливості використовуються недостатньо.3. АВТОМОБІЛЕБУДУВАННЯ: ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ ВИРОБНИЦТВА, МІЖНАРОДНЕ КООПЕРУВАННЯ.

Номер слайду 16

ВИРОБНИЦТВО АВТОМОБІЛІВ В УКРАЇНІВид автомобіля. Січень—жовтень 2017 р. Січень—жовтень 2018 р. Приріст. Легкові56495023-11,1автомобіліВантажівки394130-67,0 Автобуси597677+13,4 Усього66405830-12,2 Поясніть, чи пов'язані між собою розвиток вітчизняного авіабудування та авіаційного транспорту.

Номер слайду 17

* Найбільшим і найстарішим заводом із повним циклом автомобілебудування є → Запорізький автомобілебудівний завод (ЗАЗ). → великовантажні автомобілі різного типу та спеціальні автомобілі для армії.

Номер слайду 18

* У Луцьку працює → автомобільний завод, → орієнтований на збирання вантажопасажирських автомобілів → із деталей зарубіжного виробництва.

Номер слайду 19

* У Закарпатті розташовані виробничі потужності→ зі збирання легкових автомобілів чеського виробництва «Шкода».

Номер слайду 20

* У Черкасах побудовано → автобусний завод, → який у кооперації із зарубіжними фірмами не тільки виробляє автобуси, → але й збирає вантажні автомобілі із зарубіжних комплектуючих.

Номер слайду 21

* Найбільшими виробниками легкових автомобілів і автобусів в Україні є → корпорація «Укр. АВТО» (ЗАЗ), → корпорація «Богдан», →«Єврокар», → корпорація «Еталон» (Чернігівський та Бориспільський автозаводи).

Номер слайду 22

* Діяльність автопідприємств України зорієнтована на → міжнародне кооперування з іншими компаніями. * Наприклад, на заводі «Богдан Моторс» (Луцьк) → у листопаді 2018 р. було представлено першу електричну вантажівку, → виготовлену на замовлення та за ліцензією данської компанії «Banke» для поставок до ЄС.

Номер слайду 23

* На жаль, за останні десятиліття в автомобільній промисловості України було → втрачено 40 тис. робочих місць → та близько 200 тис. — у суміжних галузях.

Номер слайду 24

* Сьогодні автомобілебудування країни → переживає чи не найважчі часи,→ адже обсяги виробництва знижуються, потрібні інвестиції, нові технічні розробки та замовники.

Номер слайду 25

* Розвиток автомобілебудування в Україні відбувається → в тісному кооперуванні з провідними зарубіжними автомобільними фірмами, → що зараз є загальносвітовою тенденцією.

Номер слайду 26

* На території Національного спортивного комплексу «Олімпійський» (Київ) у квітні 2018 р. працювала → II Міжнародна експозиція «City. Trans- Ukraine-2018»,→ присвячена розвитку муніципального транспорту та міської інфраструктури. * У її роботі взяли участь→ понад 500 гостей із 47 міст України та 12 країн світу (Білорусь, Бельгія, Угорщина, Німеччина, Італія, Польща тощо). * Одним із завдань організаторів виставки було → поширення інформації про українську продукцію автомобілебудування та пошук нових замовників. ВИСНОВКИ

Номер слайду 27

Неможливість подальшої кооперації України та Росії у виробництві авіаційної техніки призвела до розриву виробничих відносин. Україна має значний експортний потенціал із виробництва авіаційної техніки: понад 60 підприємств та науково-конструкторська база. Автомобілебудування України розвивається в тісному кооперуванні з провідними автомобілебудівними компаніями світу, але переживає не найкращі часи. ВИСНОВКИ

pptx
Пов’язані теми
Географія, 11 клас, Презентації
Додано
21 березня
Переглядів
913
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку