Усні повідомлення подаються за допомогою звуків, а письмові — тексту, малюнків, зображень, схем. Повідомлення можна подати ще й жестами, мімікою та сигналами. Іноді при поданні повідомлення використовують декілька способів одночасно — комбіновані повідомлення. Які повідомлення ви краще сприймаєте?
Засоби масової інформації - це періодичні друковані видання та інші засоби поширення інформації, спрямовані на охоплення необмеженого кола осіб з метою їх оперативного інформування про події та явища у світі, окремій країні, певному регіоні, а також на виконання певних соціальних функцій.
Види засобів масової інформації:-преса (газети, журнали, книги) -радіо -телебачення -інтернет-видання -кінематограф - звукозаписи і відеозаписи -відеотекст -телетекст -рекламні щити і панелі -домашні відеоцентри, що поєднують телевізійні, телефонні, комп'ютерні та інші лінії зв'язку. Які види засобів масової інформації вам відомі?
Соціальні медіа. Соціальні медіа (англ. Social media) — вид мас-медіа, ряд онлайнових технологій на принципах Веб 2.0, завдяки яким споживачі контенту через свої дописи стають його співавторами і можуть взаємодіяти, співпрацювати, спілкуватися, ділитися інформацією або брати участь у будь-якій інший соціальній активності із теоретично усіма іншими користувачами певного сервісу. Чи отримуєте ви інформацію із соцмереж? ПРОЧИТАЙТЕ!
Звісно, щодо читача, глядача чи слухача ЗМІ велика частка інформації потрапляє у вторинному вигляді, й містить авторську оцінку ситуації, події, яка нав'язується аудиторії. Обтяжений щоденними проблемами й турботами пересічний громадянин сучасного інформаційного суспільства, перетворюється у зручну мішень для інформаційного впливу, схиляючись до заданої певною соціальною групою суб'єктивної точки зору, вміло поданої за допомогою ЗМІ. Яку інформацію ви найчастіше шукаєте? Як ви думаєте, чи завжди інформація є правдивою?
Не обмежуйся читанням заголовків!Звертай увагу на джерела інформації. Став під сумнів гучні шокуючі цитати. Аналізуй фотоілюстрації. Перевір, що пишуть інші медіа. Якщо ви стикнулися із фейком, дезінформацією, маніпулятивною публікацією або просто маєте сумніви, що це правдива інформація, — не поширюйте її!