Презентація "Засоби масової інформації (медіа). Джерело інформації. Надійність джерел інформації. Неправдива (фейкова) інформація.

Про матеріал
Презентація створена до уроку української мови у 7 класі. Робота містить навчальний, довідковий, ілюстративний матеріал та запитання до теми.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Засоби масової інформації (медіа). Джерело інформації. Надійність джерел інформації. Неправдива (фейкова) інформація.

Номер слайду 2

Інформація – це сукупність відомостей (даних), які сприймають із навколишнього середовища, видають у навколишнє середовище або зберігають.

Номер слайду 3

Інформація передається за допомогою повідомлень, які можна поділити на усні та письмові.

Номер слайду 4

Усні повідомлення подаються за допомогою звуків, а письмові — тексту, малюнків, зображень, схем. Повідомлення можна подати ще й жестами, мімікою та сигналами. Іноді при поданні повідомлення використовують декілька способів одночасно — комбіновані повідомлення. Які повідомлення ви краще сприймаєте?

Номер слайду 5

Засобами передачі інформації виступають медіа (від латин. media у значенні«передавач», «посередник») Потреба швидко інформувати велику кількість людей призвела до появи масмедіа, або засобів масової інформації (ЗМІ). Чи чули ви слова медіа та масмедіа?

Номер слайду 6

Медіа Традиційні Нові У ваших родинах читають газети? Хто саме?

Номер слайду 7

Засоби масової інформації - це періодичні друковані видання та інші засоби поширення інформації, спрямовані на охоплення необмеженого кола осіб з метою їх оперативного інформування про події та явища у світі, окремій країні, певному регіоні, а також на виконання певних соціальних функцій.

Номер слайду 8

Види засобів масової інформації:-преса (газети, журнали, книги) -радіо -телебачення -інтернет-видання -кінематограф - звукозаписи і відеозаписи -відеотекст -телетекст -рекламні щити і панелі -домашні відеоцентри, що поєднують телевізійні, телефонні, комп'ютерні та інші лінії зв'язку. Які види засобів масової інформації вам відомі?

Номер слайду 9

Типи ЗМІ друкованіелектронніПоміркуйте, що означає для людини інформація. Чому нам важливо отримувати інформацію?

Номер слайду 10

Соціальні медіа. Соціальні медіа (англ. Social media) — вид мас-медіа, ряд онлайнових технологій на принципах Веб 2.0, завдяки яким споживачі контенту через свої дописи стають його співавторами і можуть взаємодіяти, співпрацювати, спілкуватися, ділитися інформацією або брати участь у будь-якій інший соціальній активності із теоретично усіма іншими користувачами певного сервісу. Чи отримуєте ви інформацію із соцмереж? ПРОЧИТАЙТЕ!

Номер слайду 11

Потреба швидко інформувати велику кількість людей, передавати значні обсяги інформації привела не тільки до появи мас-медіа, а й до виникнення нових понять і термінів.

Номер слайду 12

Звісно, щодо читача, глядача чи слухача ЗМІ велика частка інформації потрапляє у вторинному вигляді, й містить авторську оцінку ситуації, події, яка нав'язується аудиторії. Обтяжений щоденними проблемами й турботами пересічний громадянин сучасного інформаційного суспільства, перетворюється у зручну мішень для інформаційного впливу, схиляючись до заданої певною соціальною групою суб'єктивної точки зору, вміло поданої за допомогою ЗМІ. Яку інформацію ви найчастіше шукаєте? Як ви думаєте, чи завжди інформація є правдивою?

Номер слайду 13

Працюємо з підручником!ПРОЧИТАЙТЕ!

Номер слайду 14

Працюємо з підручником!ПРОЧИТАЙТЕ!

Номер слайду 15

Працюємо з підручником!

Номер слайду 16

Фейк — це неправдива інформація, яку в медіа подають як правдиву. https://learningapps.org/view22180304 Гра «Знешкоджуємо фейки»Підробка Шахрайство Вигадка Хибна інформація Омана Неправда

Номер слайду 17

Працюємо з підручником!

Номер слайду 18

Звідки найчастіше ви отримуєте інформацію?

Номер слайду 19

Правила медіаграмотності: Перевіряйте новини на офіційних сайтах. 2. Перевірте новину, якщо вона викликає надто сильні емоції. 3. Новина має бути підкріплена доказами (оригінальні фото та відео, свідчення очевидців, документи тощо). 4. Шукайте першоджерело.

Номер слайду 20

Не обмежуйся читанням заголовків!Звертай увагу на джерела інформації. Став під сумнів гучні шокуючі цитати. Аналізуй фотоілюстрації. Перевір, що пишуть інші медіа. Якщо ви стикнулися із фейком, дезінформацією, маніпулятивною публікацією або просто маєте сумніви, що це правдива інформація, — не поширюйте її!

Номер слайду 21

1. Що означає термін «засоби масової інформації»?2. Наведіть приклади відомих інформаційних програм. 3. У якому телевізійному проєкті ви б хотіли взяти участь?4. Якби ви мали можливість створити телепередачу на свій смак, то що б це було?Дайте відповіді на питання

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Рубаник Вікторія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
15 вересня
Переглядів
855
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку